Založen: Jun 23, 2013 Příspěvky: 1085 Bydliště: Olomoucko
Zaslal: pá listopad 16 2018, 22:01 Předmět: Proč nastavovat vstřikovače v ŘJ.
Renault Scenic II 1.5dCi. Odešel 1 vstřikovač Delphi Common Rail. Jeho označení je R04001D. Proč se musí po repasi znovu nastavovat v ŘJ. Jak jednotka pozná že je namontován jiný vstřikovač?
Prosím nerozvádět zbytečná OT jak ve vlákně Danharda. _________________ Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Na skúšobnej stolici sa po repase vygeneruje kód na základe odmeranej skutočnej vstrekovacej dávky. Ten kód sa potom zadá do RJ motora presne z toho dôvodu, ako píše rnbw.
p.s.:ináč, ešte som sa nestretol s vydareným repasom vstreku pre CR
Založen: Jun 23, 2013 Příspěvky: 1085 Bydliště: Olomoucko
Zaslal: pá listopad 16 2018, 22:26 Předmět:
Ten kód je tedy součástí dokumentace po repasi? Pokud by byly sehnány funkční vstřikovače z demontu, tak nemají bez kódů význam? Jedině test na stolici? Jak by se choval motor bez nakódování? Nevyjdou emise, spotřeba, trpí katalyzátor? Při ceně jedné repasi od 4000Kč, případně i čerpadla auto raději rozprodat na ND nebo šrot? _________________ Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Nedávno jsme jeden vstřik na renaultu měnili a nový originální vyšel na cca 5000,-.
Hlásil závadu v diag něco o délce impulzu. V servisu (už nevím kterém) kde se zabývají repasí vstřiků řekli že je vstřik v pořádku. Závada se objevovala stále tak jsem dali vstřik nový a je klid.
Založen: Jun 23, 2013 Příspěvky: 1085 Bydliště: Olomoucko
Zaslal: so listopad 17 2018, 12:34 Předmět:
Mně to vypíše na přístrojové desce "INJEKTION FAULT". Motor naskočí až po 2 - 3 - 4 stisknutí tlačítka START. Pak běží normálně. Diagnostika zjistila nízký tlak v paliv. potrubí. Technik určil právě vstřiky. Je možné, že by nafta ve větším množství unikala přepadem - vracečkou z vstřikovače a z toho důvodu nebylo dosaženo požadovaného tlaku v zásobníku a potrubí? _________________ Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Založen: Feb 07, 2008 Příspěvky: 785 Bydliště: Jablonec nad Nisou
Zaslal: so listopad 17 2018, 15:35 Předmět:
Ano, je to jedna z možností, která se dá ověřit. Video
Další příčinou nízkého tlaku může být regulační ventil tlaku, nachází se buď na čerpadle nebo na railu. A další příčinou může být čerpadlo které nevytvoří dostatečný tlak.
Tlak paliva bych ověřil za jízdy, zdali odpovídá skutečný tlak požadovanému.
Založen: Jun 23, 2013 Příspěvky: 1085 Bydliště: Olomoucko
Zaslal: so listopad 17 2018, 17:55 Předmět:
Reg. ventil tlaku byl měněn jako první i s palivovým filtrem. Stopy kovu nebyly viditelné. _________________ Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Založen: Jan 19, 2005 Příspěvky: 3368 Bydliště: Haná / N.J.
Zaslal: so listopad 17 2018, 18:16 Předmět:
U VW mi utkvělo v paměti, kdy jeden kolega popisoval problémy se starty CR a špatným stavem AKU/startéru. Prý motor pak nedosáhne nominálních otáček a vysokotlaké čerpadlo není schopno natlakovat minimální tlak. Nevím jestli <> může mít stejné problémy, ale pokud by se to týkalo jen startů, pak by i tohle mohlo padat v úvahu. Nejsem však mechanik a nemám praktické zkušenosti.
Založen: Jun 23, 2013 Příspěvky: 1085 Bydliště: Olomoucko
Zaslal: so listopad 17 2018, 20:58 Předmět:
Jeden poznatek z vozu Laguna 1.9 dCi také CR. Po neodborném zásahu do kabeláže nastal zkrat a zničení ŘJ motoru. Sehnala se jiná včetně jednotek v kabině a motor naskočil a běží bez jakýchkoliv zjevných problémů. Neměli by se správně do této jednotky znovu načíst vstřikovače? Nebo to není tak kritické? _________________ Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.