Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Proč nastavovat vstřikovače v ŘJ.

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Soemtron



Založen: Jun 23, 2013
Příspěvky: 1085
Bydliště: Olomoucko

PříspěvekZaslal: pá listopad 16 2018, 22:01    Předmět: Proč nastavovat vstřikovače v ŘJ. Citovat

Renault Scenic II 1.5dCi. Odešel 1 vstřikovač Delphi Common Rail. Jeho označení je R04001D. Proč se musí po repasi znovu nastavovat v ŘJ. Jak jednotka pozná že je namontován jiný vstřikovač?
Prosím nerozvádět zbytečná OT jak ve vlákně Danharda.

_________________
Exclamation Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33753
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: pá listopad 16 2018, 22:07    Předmět: Citovat

Jednotka to nepozna. Po vymene vstrekovaca sa musi urobit kalibracia, aby RJ vedela, kolko paliva sa skutocne vstrekuje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: pá listopad 16 2018, 22:15    Předmět: Citovat

Na skúšobnej stolici sa po repase vygeneruje kód na základe odmeranej skutočnej vstrekovacej dávky. Ten kód sa potom zadá do RJ motora presne z toho dôvodu, ako píše rnbw.

p.s.:ináč, ešte som sa nestretol s vydareným repasom vstreku pre CR
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Soemtron



Založen: Jun 23, 2013
Příspěvky: 1085
Bydliště: Olomoucko

PříspěvekZaslal: pá listopad 16 2018, 22:26    Předmět: Citovat

Ten kód je tedy součástí dokumentace po repasi? Pokud by byly sehnány funkční vstřikovače z demontu, tak nemají bez kódů význam? Jedině test na stolici? Jak by se choval motor bez nakódování? Nevyjdou emise, spotřeba, trpí katalyzátor? Při ceně jedné repasi od 4000Kč, případně i čerpadla auto raději rozprodat na ND nebo šrot?
_________________
Exclamation Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PCmaniac99



Založen: Feb 07, 2008
Příspěvky: 783
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: so listopad 17 2018, 11:04    Předmět: Citovat

Kód je na vstřikovači vyražený podobně jako zde

Nedávno jsme jeden vstřik na renaultu měnili a nový originální vyšel na cca 5000,-.

Hlásil závadu v diag něco o délce impulzu. V servisu (už nevím kterém) kde se zabývají repasí vstřiků řekli že je vstřik v pořádku. Závada se objevovala stále tak jsem dali vstřik nový a je klid.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Soemtron



Založen: Jun 23, 2013
Příspěvky: 1085
Bydliště: Olomoucko

PříspěvekZaslal: so listopad 17 2018, 12:34    Předmět: Citovat

Mně to vypíše na přístrojové desce "INJEKTION FAULT". Motor naskočí až po 2 - 3 - 4 stisknutí tlačítka START. Pak běží normálně. Diagnostika zjistila nízký tlak v paliv. potrubí. Technik určil právě vstřiky. Je možné, že by nafta ve větším množství unikala přepadem - vracečkou z vstřikovače a z toho důvodu nebylo dosaženo požadovaného tlaku v zásobníku a potrubí?
_________________
Exclamation Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PCmaniac99



Založen: Feb 07, 2008
Příspěvky: 783
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: so listopad 17 2018, 15:35    Předmět: Citovat

Ano, je to jedna z možností, která se dá ověřit. Video

Další příčinou nízkého tlaku může být regulační ventil tlaku, nachází se buď na čerpadle nebo na railu. A další příčinou může být čerpadlo které nevytvoří dostatečný tlak.

Tlak paliva bych ověřil za jízdy, zdali odpovídá skutečný tlak požadovanému.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: so listopad 17 2018, 17:27    Předmět: Citovat

V palivovom filtri neboli stopy po kove?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Soemtron



Založen: Jun 23, 2013
Příspěvky: 1085
Bydliště: Olomoucko

PříspěvekZaslal: so listopad 17 2018, 17:55    Předmět: Citovat

Reg. ventil tlaku byl měněn jako první i s palivovým filtrem. Stopy kovu nebyly viditelné.
_________________
Exclamation Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kvicala_r



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 3358
Bydliště: Haná / N.J.

PříspěvekZaslal: so listopad 17 2018, 18:16    Předmět: Citovat

U VW mi utkvělo v paměti, kdy jeden kolega popisoval problémy se starty CR a špatným stavem AKU/startéru. Prý motor pak nedosáhne nominálních otáček a vysokotlaké čerpadlo není schopno natlakovat minimální tlak. Nevím jestli <> může mít stejné problémy, ale pokud by se to týkalo jen startů, pak by i tohle mohlo padat v úvahu. Nejsem však mechanik a nemám praktické zkušenosti.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Soemtron



Založen: Jun 23, 2013
Příspěvky: 1085
Bydliště: Olomoucko

PříspěvekZaslal: so listopad 17 2018, 20:58    Předmět: Citovat

Jeden poznatek z vozu Laguna 1.9 dCi také CR. Po neodborném zásahu do kabeláže nastal zkrat a zničení ŘJ motoru. Sehnala se jiná včetně jednotek v kabině a motor naskočil a běží bez jakýchkoliv zjevných problémů. Neměli by se správně do této jednotky znovu načíst vstřikovače? Nebo to není tak kritické?
_________________
Exclamation Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund