Zatím nejlepší zkušenosti mám s a123 anr26650m1b - naježděno 12 000km na elektrokoloběžce.. bez ztráty kapacity, jen jsou těžší (6 paralelně 16 seriově ) pospojovaný niklovanejma pásama a měděnýma pásovinama na zemění
na 70% kapacity se podle posledních testů dostanou po 20 000 cyklech při nabíjení 1C a vybíjení 3C
jen bacha na zkraty, vesele to přepaluje jakýkoli šíny
Ahoj, mám stejnou za sedlem 36V, 10Ah baterii LiPol, naježděno 3400 km většinou úseky do 40 km a bez "plynu" s příšlapem, v září bude 4 roky stará a mohu říct, že jsem zatím nepozoroval nějaké podstatné zmenšení kapacity (dojezdu). Nejezdil jsem za mrazu a v zimě, pod 0 stC to vůbec nedoporučují, naopak udržovat její kapacitu alespoň na 70 % doporučují. Proto si myslím, že Tvá baterie byla asi nějak špatně používaná a je už vadná.
No já jsem s ní právě jezdil i při teplotách kolem nuly, párkrát bylo už tuším i trošku pod nulou, tak jestli jsem jí tím nějak neublížil nevím...
A taky v létě jsem baterku dojížděl fakt až na doraz na těch 40km, jak přišel podzim tak jsem jezdil poloviční trasy a kapacita baterky zůstávala ještě víc jak 50% a už jsem nabíjel. Vím, že tyhle nový baterie nemají paměťový efekt, ale stejně mi to přijde, že si tu kratší trasu zapamatovala a víc už nechce jet
Byl jsem se dnes zeptat v jedné speciálce čistě na elektrokola a tam mi řekli, že jízda ani v mrazu té baterce neublíží, že to bych ji musel mít na mrazu třeba týden, aby se jí něco stalo. Prý to jak se mi to chová je normální při nízkých teplotách už při teplotě pod +10 baterka ztrácí výkon. Tak mám takový pocit, že spalovací motory jen tak ze světa nevymizí
Založen: Dec 02, 2011 Příspěvky: 2676 Bydliště: Jaroměř
Zaslal: po březen 19 2018, 19:53 Předmět:
Kdybych si něco takovýho pořídil,asi bych koupil 3 olověnky 12V/10Ah a spojil je do série.Sice by tim stoupla váha,ale menší mráz by tolik nevadil.Pak by to nestálo 5-12000 co nová baterka 36V,pokud má bejt kvalitnější.
Ahoj, tak baterka mi už úplně klekla, takže chladným počasím to nebylo. Rozebral jsem ji a byly tam články HW 22650 2500mAh, deset do série a čtyři paralelně víc se tam nevleze. Měl bych dotaz, je tam nějaká elektronika z které vedou dráty k mínus pólům jednotlivých článků k čemu to tam je? V odkaze jsou fotky, dík.
Tak jsem se snažil trošku zorientovat v nabídce a asi to vidím na články Panasonic NCR18650B v TME za 118Kč kus. Ještě dotaz můžu požít ten balancer ze staré baterie na tyhle nový články?
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17802 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: po květen 07 2018, 16:33 Předmět:
rnbw napsal(a):
Balancer.
To nebude jen balancér pro nabíjení. Bude tam nejspíš i hlídání minimálního vybíjecího napětí jednotlivých pater baterie. Jak se to chovalo při vybití? Baterku to odpojilo rázem a nebo pohon plynule úplně zvadnul? Pokud rázem, tak to hlídání má. U LiPol se nastavuje obvikle 3,4-3,5V na článek u LiIon 3,1-3,2V. _________________ Jirka
Celeron asi rázem, prostě to najednou všechno zhaslo, motor přestal běžet a hotovo. Ke konci mi to ukazovalo plně nabitou baterii, ale stačil trochu vítr nebo kopec a už to vypnulo.
Tady na alliexpress jsem našel něco hodně podobnýho...
Ono to začalo odcházet poměrně rychle fakt jakoby to měli přesně spočítaný, aby to odešlo těsně po záruce. Budu tam muset dát ty 18mm, 22mm co tam byly nikdo Panasonic ani Samsung nedělá, ale to bude držet ty pásky to podrží a můžu to ještě slepit a mezeru něčím vycpu
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.