Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Eagle - polygon

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Software
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
turbok



Založen: Sep 13, 2006
Příspěvky: 75
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: so listopad 05 2011, 20:56    Předmět: Eagle - polygon Citovat

Dobrý den,
mohl by mi někdo prosím poradit jak spojit Polygon s gnd?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1208
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: so listopad 05 2011, 21:18    Předmět: Citovat

Pojmenovat ho stejně jako signál se kterým se má spojit. Tamže Name = GND.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
turbok



Založen: Sep 13, 2006
Příspěvky: 75
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: so listopad 05 2011, 21:47    Předmět: Citovat

Děkuji
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cigarkow201



Založen: Feb 29, 2012
Příspěvky: 460
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne březen 11 2012, 12:59    Předmět: Citovat

take jsem to zkousel a nechce me to spojit pise me to ze gnd existuje nebo tak neco. jak se to teda prejmenuje aby to spojilo. ja neco mam asi spatne. dik za radu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Atlan



Založen: May 10, 2004
Příspěvky: 4507
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne březen 11 2012, 13:14    Předmět: Citovat

Najdi spoj na ktorom je gnd neviem ako to ma znacene asi N32 pripadne iny nasov cislocspoja pre gnd. Potom kliknescna polygon a priradis to iste cislo ktore ma ten spoj gnd.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cigarkow201



Založen: Feb 29, 2012
Příspěvky: 460
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne březen 11 2012, 13:47    Předmět: Citovat

Tak tehle rade vubec nerozumim parkrat jsem to zkousel a nejde me to prejmenovat na gnd hlasi to ze signal existuje nebo tak neco. Muze me to nekdo nejak podrobne vysvetlit abych zjistil kde teda mam chybu a delam ji treba. dik.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
popopepe



Založen: Oct 26, 2005
Příspěvky: 548

PříspěvekZaslal: ne březen 11 2012, 13:55    Předmět: Citovat

Nastav si ikonu informace. Klikni na nějaký spoj, který je pro tebe zem.
Podívej se na jeho jméno. Můžeš a nemusíš ho přejmenovat na GND.
Pak klikni na ikonu změnu jména. Klikni na polygon (nejlépe to jde na jeho obvodu). Do jména polygonu zapiš stejné, jako mají ty tvé spoje - země. Program se tě zeptá, zda je chceš spojit. Dej ano. Hotovo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Simil



Založen: Oct 16, 2008
Příspěvky: 185
Bydliště: NR

PříspěvekZaslal: ne březen 11 2012, 13:58    Předmět: Citovat

Tu máš odkaz aj s návodmi. http://paja-trb.unas.cz/elektronika/eagle.html
A ešte konkretny na Polygon.

Kreslení Polygonů - ploch vyplněných mědí

Kreslení polygonů - vyplněných ploch na volné části desky. Většinou se používá pro aplikace z vf techniky, kde slouží jako stínění... Při amatérské výrobě se bez toho většinou obejdeme (zvlášť při kreslený DPS Plotterem).
Nejprve se přepneme do vrstvy, kterou chceme polygon kreslit (většinou 1 nebo 16), klikneme na Polygon a nakreslíme jeho obrys (většinou obdelník), nevyhýbáme se žádným překážkám (pájecím bodům, spojům, ...), kreslení polygonu dokončíme v počátečným bodě (jinak se neprovede). Když je obrys polygonu nakreslený použijeme funkci Ratsnest a polygon se podle nastavení vyplní mědí. Jestliže potřebujeme mít polygon spojený s některým spojem (zemí), stačí pojmenovat (Name) tento spoj (GND) a stejně pojmenovat polygon (GND), na dotaz odpovědět YES. Propojení polygonu se spojem lze ještě nastavit (termální můstky) : polygon může být propojen se spojem úplně (Thermals off) nebo pomocí čtyř bodů (Thermals on), což je výhodnější pro pájení (spoj se lépe prohřeje). Dále lze nastavit velikost izolační mezery (Isolate) - vzdálenost polygonu od spoje. Výplň polygonu (Pour), standardně Solid - vyplněná plocha nebo Hatch - šrafovaná plocha (mřížka), zde lze ještě nastavit hustotu šrafování Spacing. Nakonec lze zamezit vzniku "sirotků" Orphans off. Všechna nastavení lze měnit i v nakresleném polygonu pomocí funkce Change.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cigarkow201



Založen: Feb 29, 2012
Příspěvky: 460
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne březen 11 2012, 14:11    Předmět: Citovat

No ja to blbe delal chvilku jsem si stim hral az jsem na to prisel klikal jsem spatne predtim. ted uz me to je jasne . dekuji za rady.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Software Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund