Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Dioda na prazdnu nádrž,kam ju pripojiť??
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Maskot



Založen: Nov 19, 2004
Příspěvky: 1772
Bydliště: Wien

PříspěvekZaslal: út září 22 2009, 14:40    Předmět: Citovat

vrky napsal(a):
Měl jsem fiestu a ta to taky neměla. Copak asi udělal HENRY špatně?

To neni jen u Fordu,postizeno je daleko vic znacek.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Re5pekts



Založen: Sep 17, 2009
Příspěvky: 53
Bydliště: Skalica

PříspěvekZaslal: út září 22 2009, 15:17    Předmět: Citovat

breta1 napsal(a):
Já bych použil budič LED LM3914 a použil bych např. poslední tři výstupy červených LED -1. varování, 2.varování a 3. varování = připrav se na tlačení.
Můžeš to napájet přímo z 12V a nemusíš nic stabilizovat, vstupní signál vezmeš z budíku paliva a odpory nastavíš okamžik indikace.


Toto sa mi paci a vedel by si mi povedat hodnoty odporov tak ze cca podla nejakeho auta to je fuk ,len potom pripojit cca objam paliva
Rolling Eyes

_________________
Ford Escord XR3i-stále je čo riešiť.......
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maskot



Založen: Nov 19, 2004
Příspěvky: 1772
Bydliště: Wien

PříspěvekZaslal: út září 22 2009, 16:44    Předmět: Citovat

To bys mel nastavovat na svem aute,podle konkretni nadrze a pod.Pripojis a pokud si s tim budes chtit hrat muzes doplnovat prazdnou nadrz a podle chuti ocejchovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Re5pekts



Založen: Sep 17, 2009
Příspěvky: 53
Bydliště: Skalica

PříspěvekZaslal: út září 22 2009, 18:29    Předmět: Citovat

Maskot napsal(a):
To bys mel nastavovat na svem aute,podle konkretni nadrze a pod.Pripojis a pokud si s tim budes chtit hrat muzes doplnovat prazdnou nadrz a podle chuti ocejchovat.



Tak to jo.Ked bude cas.Najprv ju vyjazdim to nebude z taky problem pre mna Very Happy

_________________
Ford Escord XR3i-stále je čo riešiť.......
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
workhard



Založen: Jul 07, 2006
Příspěvky: 5127
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: út září 22 2009, 22:17    Předmět: Citovat

Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr Laughing
_________________
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
helios



Založen: Aug 08, 2007
Příspěvky: 2914
Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.

PříspěvekZaslal: út září 22 2009, 23:39    Předmět: Citovat

workhard napsal(a):
Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr Laughing


Ale zasa bol u spolujazdca vpredu benzínový ventil, keď to začalo chcípať, prepol si na rezervu... Wink

_________________
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TomasX



Založen: Aug 12, 2005
Příspěvky: 638

PříspěvekZaslal: st září 23 2009, 8:18    Předmět: Citovat

[quote="helios"]
workhard napsal(a):
Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr Laughing

Já jsem měl originál digitální, pak jsem ho ztratil a musel používat klacek analogový. Wink

helios napsal(a):
Ale zasa bol u spolujazdca vpredu benzínový ventil, keď to začalo chcípať, prepol si na rezervu... Wink


Po natankování se nesměl zapomenout vrátit zpátky, protože jinak došel benzín úplně. Laughing

_________________
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mirda



Založen: May 14, 2004
Příspěvky: 597
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: st září 23 2009, 12:37    Předmět: Citovat

[quote="TomasX"]
helios napsal(a):
workhard napsal(a):
Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr Laughing

Já jsem měl originál digitální, pak jsem ho ztratil a musel používat klacek analogový. Wink

helios napsal(a):
Ale zasa bol u spolujazdca vpredu benzínový ventil, keď to začalo chcípať, prepol si na rezervu... Wink


Po natankování se nesměl zapomenout vrátit zpátky, protože jinak došel benzín úplně. Laughing

Při zastavení se stejně musel kohout zavřít protože by ráno byla pod trabošem kaluž benzinu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1768
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: st září 23 2009, 13:17    Předmět: Citovat

Trabant měl ale palivoměr. Dřevěná lať se zářezy po pěti literch.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Re5pekts



Založen: Sep 17, 2009
Příspěvky: 53
Bydliště: Skalica

PříspěvekZaslal: st září 23 2009, 14:34    Předmět: Citovat

Zaujimavo sme odbocili k TRABANTU hehe pefrefkne prispevky Very Happy Very Happy
_________________
Ford Escord XR3i-stále je čo riešiť.......
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19522
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: st září 23 2009, 19:23    Předmět: Citovat

Ještě podotknu drobnost: na plováku nebývá potenciometr, ale reostat.
Budík ukazuje jeho odpor proti kostře (nejmenší je při plné nádrži, největší při suchu na dně). Například Japonci používají téměř jednotně 120Ω (prázdná), asi 50Ω (1/2 nádrže) a 1-5Ω plná.
Reguluje se tedy proud do měřidla, ne napětí. A to ještě není všechno - měřidlo je poměrové. Ukazuje poměr proudu potenciometrem a proudu pevným odporem, nikoli jejich absolutní velikost, ta totiž závisí na napětí palubní sítě. Nebýt toho, tak by se ručička pořád hýbala podle otáček motoru, odběru spotřebičů ve vozidle, teploty atd.
Takže komparátor musí:
- umět vyhodnotit proud plovákovým reostatem
- zohlednit napětí v palubní síti.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marshal



Založen: Sep 05, 2004
Příspěvky: 1024
Bydliště: UL

PříspěvekZaslal: čt září 24 2009, 8:03    Předmět: Citovat

a nešlo by tedy komparovat přímo napětí na měřáku ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund