Já bych použil budič LED LM3914 a použil bych např. poslední tři výstupy červených LED -1. varování, 2.varování a 3. varování = připrav se na tlačení.
Můžeš to napájet přímo z 12V a nemusíš nic stabilizovat, vstupní signál vezmeš z budíku paliva a odpory nastavíš okamžik indikace.
Toto sa mi paci a vedel by si mi povedat hodnoty odporov tak ze cca podla nejakeho auta to je fuk ,len potom pripojit cca objam paliva
_________________ Ford Escord XR3i-stále je čo riešiť.......
Založen: Nov 19, 2004 Příspěvky: 1772 Bydliště: Wien
Zaslal: út září 22 2009, 16:44 Předmět:
To bys mel nastavovat na svem aute,podle konkretni nadrze a pod.Pripojis a pokud si s tim budes chtit hrat muzes doplnovat prazdnou nadrz a podle chuti ocejchovat.
To bys mel nastavovat na svem aute,podle konkretni nadrze a pod.Pripojis a pokud si s tim budes chtit hrat muzes doplnovat prazdnou nadrz a podle chuti ocejchovat.
Tak to jo.Ked bude cas.Najprv ju vyjazdim to nebude z taky problem pre mna _________________ Ford Escord XR3i-stále je čo riešiť.......
Založen: Aug 08, 2007 Příspěvky: 2914 Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.
Zaslal: út září 22 2009, 23:39 Předmět:
workhard napsal(a):
Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr
Ale zasa bol u spolujazdca vpredu benzínový ventil, keď to začalo chcípať, prepol si na rezervu... _________________ Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr
Já jsem měl originál digitální, pak jsem ho ztratil a musel používat klacek analogový.
helios napsal(a):
Ale zasa bol u spolujazdca vpredu benzínový ventil, keď to začalo chcípať, prepol si na rezervu...
Po natankování se nesměl zapomenout vrátit zpátky, protože jinak došel benzín úplně. _________________ Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19545 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: st září 23 2009, 19:23 Předmět:
Ještě podotknu drobnost: na plováku nebývá potenciometr, ale reostat.
Budík ukazuje jeho odpor proti kostře (nejmenší je při plné nádrži, největší při suchu na dně). Například Japonci používají téměř jednotně 120Ω (prázdná), asi 50Ω (1/2 nádrže) a 1-5Ω plná.
Reguluje se tedy proud do měřidla, ne napětí. A to ještě není všechno - měřidlo je poměrové. Ukazuje poměr proudu potenciometrem a proudu pevným odporem, nikoli jejich absolutní velikost, ta totiž závisí na napětí palubní sítě. Nebýt toho, tak by se ručička pořád hýbala podle otáček motoru, odběru spotřebičů ve vozidle, teploty atd.
Takže komparátor musí:
- umět vyhodnotit proud plovákovým reostatem
- zohlednit napětí v palubní síti.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.