Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31852 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út červenec 18 2023, 19:34 Předmět:
Napadá mě prefragmentace pro případ nouzový destrukce ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7571 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: út červenec 18 2023, 20:21 Předmět:
Jste vedle. Tímto sklem je vybavena i jednotka InterJet a údajně jde o sklo, které lépe propouští mobilní signál.
Více třeba tady _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Vývojáři Siemensu ve Vídni proto hledali řešení, jak bez vysokých nákladů zlepšit kvalitu telefonních hovorů a příjem dat ve vlacích. Vyvinuli okna s vrstvou chránící interiér vozu před slunečním zářením a zároveň díky laserem vytvořenému mikroskopickému a běžným okem prakticky neviditelnému rastru umožňují průchod elektromagnetických vln.
Nové řešení okenních skel dovoluje průchod všech frekvencí užitečných pro mobilní komunikaci. A navíc, budoucí mobilní standardy, jako je 5G, budou uvnitř vozu okamžitě k dispozici bez dalších investic do upgrade repeaterů.
Konečný výsledek nyní vypadá jako kolekce šestihranných pláství s různými délkami hran. Tento vzor je laserem vytvořen do kovového povlaku na okenních tabulích. Vzorovaný kovový povlak je vidět, pokud se na sklo podíváte z určitých úhlů.
aktivní makroanténky?
Jsou to škvíry v průhledné vodivé fólíi, kterými se signály 'provlní' dovnitř.
Mně to připomíná štěrbinové/slotové antény. _________________ pro mládež - Hamíkův koutek
Založen: Jun 20, 2005 Příspěvky: 853 Bydliště: Hospoda u Třebíče
Zaslal: út červenec 25 2023, 10:55 Předmět:
Artaban001 napsal(a):
Tak jsem se svezl do Brna "Ibalginem", alias růžovým Panterem.
A tvůj dojem z jízdy? V kterém voze jsi seděl? Velké výtky jsou v oddíle pod trafem, že je dost hlučné. Některé jednotky už procházejí výměnou trafáků u výrobce, prý to odhlučnění dost pomáhá.
Nějaké pantery starší buď od Brna nebo ze sPlzně tady dostali Bulhaři (pro neznalé ČD ČB) a proti prvním čtyřem soupravám, čísla souprav končící na 1 až 4 došlo k zhoršení komfortu pro sedící cestující. Přesunutí odpadkového "koše" do prostoru kolen cestujících dělá čtyřku sedadel pohodlnou maximálně pro jednoho cestujícího normálního vzrůstu. Dohromady s rozvodem teplého vzduchu pod okny se sezení podobá posezu v přízemí patrového vagonu z šedesát let staré produkce NDR.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.