Odkazy jsou jen pro porovnaní. Mohu mít za mnohem lepší cenu.
Vice se mi zamlouvá ten ZASLAW 205SU
Trochu menší, ale dají se sumdat všechny bočnice.
Mám však trochu obavy s toh že je sklapěcí.
Nemé někdo zkušenosti?
Děkují.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31847 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt květen 12 2022, 14:30 Předmět:
Taky záleží na tom, za čím to chceš tahat a koho = S JAKÝMA PAPÍRAMA chceš posadit za volant. Ne vždycky můžeš jezdit se stejným oprávněním s vlekem prázdným i naloženým - ale o tom už tady byla rozsáhlá debata, stačí pohledat, nejlepší je mít kombinaci B+E. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15516 Bydliště: Olomouc
Zaslal: čt květen 12 2022, 17:39 Předmět:
Sklápěcí vozík se sundávacíma bočnicemi je dost zajímavý, ale časem zjistíš, že daleko důležitější je to, co tam budeš vozit, kolik toho budeš vozit, jestli tam potřebuješ krycí plachtu a jestli to máš kde parkovat.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31847 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt květen 12 2022, 19:22 Předmět:
Dělal jsem na pozici, kde jsem musel nakládat ještěrkou i palety na tyhle malý vozejky - a jako nejdůležitější vidím potřebu mít sklopný případně odnímatelný obě čela (přední i zadní) ANIŽ BY TO ZAKRYLO ZNAČKU A SVĚTLA a dalo se tak jet se sklopenou částí korby ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Je třeba vědět co se na tom bude vozit a za čím se to bude tahat. Pro mne třeba bylo důležité aby byla dostatečně podepřená podlaha na spousty místech - jinak se ti něco těžšího propadne. A abych měl dostatek pevných kotvících bodů. Takže nakonec bržděné Vezeko Vario _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17747 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: čt květen 12 2022, 22:09 Předmět:
EKKAR napsal(a):
jako nejdůležitější vidím potřebu mít sklopný případně odnímatelný obě čela (přední i zadní) ANIŽ BY TO ZAKRYLO ZNAČKU A SVĚTLA a dalo se tak jet se sklopenou částí korby ...
Přesně takovej vozejk jsem pořídil, Mistr 20 od Trojana HK. Čelo a zadek se dají sklopit ale dvě silný ocelový lana povolí jen 90 st, takže značka a světla jsou pod sklopeným čelem vidět. Nebo se čelo a zadek dá po vytažení závlaček a vytažení čepů během pár minut demontovat.
Jednou jsem s ním jel do místní panelárny pro drť pod zámkovku a místní nalitej mě ho naložil honem tak, že nebyl v hromadě vidět. Podařilo se mi ho po odhrabání vepředu autem z tý hromady vytáhnout a dojet s ním s pérama na dorazu cca 2 km domů. Kolik jsem vezl nevím dodnes, protože váha na vrátnici jim zrovna nefungovala. Policajti byli naštěstí zalezlý. _________________ Jirka
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31847 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt květen 12 2022, 23:01 Předmět:
No, na novým obchvatu Chrudimi jeden Ukrajinec s podobně přetíženým vozejkem plným betonu zavinil "kůpku", při který se ne vlastní vinou rozšmelcovala dvojice na mašině - kluk přišel o nohu nad kolenem, holka sice o nic, ale o to víc byla domlácená a rozlámaná. Viz "Jednonožec" - vyšla o tom i knížka. Tyhlety pohyblivý náklady jsou jedny z nejhorších svinstev, co na převážení znám ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Milan_F: Přesně za VW Touran je celková soupravy 3420kg a nikdy nebyl problém. Jinak ta 750kg taky nejde tahat za kde čím. Tedy u nás jo, ale za čarou už je to horší. Takže doporučuji snížit hmotnost na to co má auto v TP _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31847 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá květen 13 2022, 10:16 Předmět:
Milan_F napsal(a):
jjilek napsal(a):
Na ten ti už nestačí čisté B, které je do 750kg.
Stačí B. Záleží za co se takovejhle vozejk připojí. Skupina B opravňuje k řízení soupravy do 3,5t.
Nestačí, to platilo dřív. Teď jak vozejk přeleze 750kg i kdyby celková hm. soupravy nepřekročila 3,5t, musí bejt za volantem osoba B+E. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Apr 22, 2006 Příspěvky: 291 Bydliště: Hradec Králové
Zaslal: pá květen 13 2022, 11:06 Předmět:
citace:
Řidičské oprávnění skupiny B opravňuje jeho držitele k řízení motorového vozidla, jehož největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg, s nejvýše 8 místy sezení kromě řidiče, ke kterému smí být připojeno přípojné vozidlo:
a) o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg
(tj. motorové vozidlo o max. hmotnosti 3 500 kg + přípojné vozidlo o max. hmotnosti 750 kg → celková hmotnost soupravy nepřesáhne 4 250 kg),
b) o největší povolené hmotnosti převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg
(tj. motorové vozidlo o max. hmotnosti 3 500 kg + přípojné vozidlo o hmotnosti větší než 750 kg → celková hmotnost soupravy ale nepřesáhne 3 500 kg)
Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6066 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: pá květen 13 2022, 12:49 Předmět:
Ta vysvětlivka k možnosti b) je blbě. Jestliže přívěs má max. dovolenou hmotnost >750 kg, pak max. dovolená hmotnost soupravy (auta s vozíkem) nesmí přesáhnout 3500 kg. Celková aktuální hmotnost na to nemá vliv.
Uvedu příklad: moje auto max. dovolená hmotnost 2270, max. dovolená hmotnost přívěsu 1450, max. dovolená hmotnost soupravy 3720. S takovou soupravou mi B nestačí a nestačí mi ani pro vlečení toho přívěsu Vezeko Vario (max. 1300 kg), i kdyby byl třeba prázdný, protože max. dovolená hmotnost soupravy by byla v tom okamžiku 3570 kg. Musel bych mít B96 (do 4250 kg) nebo BE (>4250).
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3Další
Strana 1 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.