Založen: Feb 17, 2017 Příspěvky: 639 Bydliště: Staré Město (UH)
Zaslal: st prosinec 23 2020, 16:30 Předmět:
jardafiala napsal(a):
Nemůže být po odpojení baterky problém se zakódovaným rádiem?
Může být problém i se zakódovanou ŘJ... Proto jsem psal, že to nebudu zkoušet...
Nicméně baterka 5 let v novém autě je celkem slušná doba, se kterou se bohužel u nových aut musí všichni smířit... Dá se tam sice odpojit hlídání stavu baterky, ale pak bude systém auta hlásit chybu. Nicméně ale díky tomu bude alternátor stále dobíjet jako u starších aut... Pokud někomu tohle nevadí, může to odpojit a baterka vydrží "jako dřív"...
Založen: Mar 06, 2005 Příspěvky: 787 Bydliště: Havířov
Zaslal: st prosinec 23 2020, 16:57 Předmět:
Na mojem "embéčku"(YETI - 2011) jsem naměřil po zamčení a otevřené kapotě proud 20mA. Tehdy jsem to měřil, protože jsem po 5 dnech odstavení nenastartoval.
A myslím, že příčinou bylo to, že jsem měl trvale v servisní zásuvce připojený ELM327 a s ním byla spotřeba asi 70mA. Tak jsem si to ELM327 musel upravit aby byl pod proudem jen při zapnutém zapalování.
Baterka tehdy asi nebyla úplně nabitá, samé krátké jízdy a v zimě.
Od té doby je klid. _________________ http://tesinsko.cz/webcams/rondel
Podle obrázků to tipuju na C3 tj. nákupní taška. Bliká na palubce červená LED, ale uživatel nevěděl proč. _________________ pro mládež - Hamíkův koutek
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17753 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: st prosinec 23 2020, 23:13 Předmět:
Divný, C4 Pikaču tři roky starý stálo v únoru 2011 6 týdnů v nemocnici. Prostě jsem tam přijel a voni si mě tam nechali. Po těch 6 týdnech zimy dehet chytil na první cvrknutí. Nikdy se mi zatím nestalo, že by se vybila baterka. Preventivně jsem ji jednou nabil.
A výdrž? Měnil jsem baterku po 9 letech. Používám ji stále jako powerbanku k soláru, má 34Ah z původních 56Ah. _________________ Jirka
Já bych začal měřením. Zkoušel jsi měřit klasickým kontaktním multimetrem? Mně připadá, že ten obrovský klesťák musí mít hroznou chybu, zvláště když máš jen jedno platné místo.
Chápu, že se s klasickým multimetrem měří blbě, musíš třeba i měnit svorky (2A/200mA) a v tu chvíli potřebuješ mít zase vývod do auta připojený napevno na aku, ale získáš přesné výsledky.
Jakmile se dostaneš na nižší proudovou svorku, tak citlivost DMM už můžeš přepínat bez problémů, bočník je trvale připojen do obvodu.
PF
Založen: Sep 05, 2004 Příspěvky: 1024 Bydliště: UL
Zaslal: čt prosinec 24 2020, 9:35 Předmět:
známý měl podobný problém na citroenu picaso, nakonec po dlouhém pátrání to byla vadná anténa. Závada nalezena náhodou.. naprasklý kryt v místě kde doléhá ke kastli a dostala se do zesilovače voda. Vyměnil jej z vrakoviště a je po problému.
Naposledy upravil marshal dne čt prosinec 24 2020, 9:46, celkově upraveno 2 krát.
Autorádio co chce kód už jsem dlouho neviděl - teda nevím, jak jsou na tom ty zabudovaný. Když jsem míval auto, tak jsem způsob popsaný Ekkarem běžně dělával a auto šlo nastartovat i po půl roce. A tak jsem zjistil, že auto nepotřebuju a tak šlo do světa
Založen: Feb 17, 2017 Příspěvky: 639 Bydliště: Staré Město (UH)
Zaslal: čt prosinec 24 2020, 13:07 Předmět:
petrfilipi napsal(a):
Aha, ty fotky nebyly od Tebe. Tak to pardón.
PF
Fotky byly ode mě - škoda rapid 2017... Nicméně jak to tady čtu, tak asi změřím ten odběr přímo přes multimetr... Já už tu baterku 3x reklamoval... Beru, že tam mám navíc tu GPS a alarm, ale to snad i s centrálem nemůže baterku za 2-3 týdny dostat do stavu kdy nenastartuju... Nebo jo?
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.