Založen: Nov 10, 2009 Příspěvky: 2462 Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7
Zaslal: so červen 20 2020, 11:05 Předmět:
Musíš mít rychlospojku se stop funkcí a navíc díky výrobě u rejží nejsou všechny úplně těsné při připojování. Pokud to napřed připojíš a pak nastartuješ, tak to asi funguje, jak má. Ale v návodu je čištění spodku mechanicky a při porušení laku natřít šasi.
Smí se taková sekačka tu co doporučil "kejki" - Riwall RPM 4735 převrátit, aby se spodek očistil, nebo nůž naostřil? Nebo s ní musím najet na zvedák či na nějakou rampu anby zůstala v poloze kolečkama dolů? Manuál to nezmiňuje.
Založen: Nov 10, 2009 Příspěvky: 2462 Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7
Zaslal: st červenec 01 2020, 11:47 Předmět:
Pro nůž to zvedneme ve dvou na kozy a pro čištění jí naklápím na vyvýšený záhon - předek nahoru a ani nezačoudí. Ještě mi čeká sundat nůž a kryt řemenu, chce to vyfoukat bordel, proto drhne vracení páky pojezdu.
Inspirace video Já mám variátor dole, ne jako ten oleomac.
Pustil jsem se znova do rekonstrukce té AL-KO, sice řeči, že jí nepotřebuju, ale když už jsem koupil to lanko za 580,- a řemen, tak to sakra dám.
Jak bývá řešen pojezd u sekaček? Je tam něco jako převodovka s volnoběžkou ale uplně ten system nechápu. Přestal jít pojezd, když zvednu zadní kola tak se kola točí ale při zátěži, pokud je sekačka na zemi, tam něco cvaká/prokluzuje a sekačka nejede. Na hřídeli je nějaká asi převodovka, předpokládám chybu v ní. Lze to takto zničit nesprávnou manipulací? např. tažením sekačky dozadu při zapnutém pojezdu apod.
Zdarec, ten pojezd je řešen převodovkou na hřídeli, jsou uvnitř plastová ozubená kolečka, mně to odešlo u sekačky AlCO, tak jsem to rozdělal a zjistil
tento problém, musel jsem to vyřadit a sekačka je bez pojezdu.
Takže je nutno se na to podívat.
Jarda
Já si myslím, že se to časem ty kolečka očesají, hlavně když se zajede do mokré hlíny a kola zabirají naprázdno a musí se více tlačit aby jsi vyjel.
Časem se na velkých plastových kolech vzorek ojede a pak to klouže, já jsem musel obnovovat vzorek pomocí pily , aby kola zabirala.
Jinak při tahání sekačky zpět se to nemůže v převodovce nějak poškodit, jelikož
se pojezd vypne pákou.
To, že v převodovce jsou plastová kola ,tak si myslím , že je to tzv."kurvítko"
jinak by sekačka sekala doživotně.
To jsou mé zkušenosti, jelikož již mám třetí sekačku, a nemá cenu na ni šetřit.
Tvl, to budu shánět nějaké kozy, co mi pak budou všude překážet. No a pomocníka abysme to na ty kozy zvedli... kejky - do čehos mi to uvrtal?!
kejki napsal(a):
... a pro čištění jí naklápím na vyvýšený záhon - předek nahoru..
a budu muset udělat nějaký vyvýšený záhon, nebo shánět v okolí města nějaký svah? ... kejky - do čehos mi to uvrtal?!
To jsem s elektrickou za 1400Kč nemusel! Tu jsem prostě otočil kolama nahoru a bylo!
To určitě není normální ne? Proč to v manuálu není? Jak to dělají ostatní?
Založen: Nov 27, 2018 Příspěvky: 485 Bydliště: Praha zapad
Zaslal: čt červenec 02 2020, 15:27 Předmět:
Přesně kvuli tomu chci zkusit sekačku na baterky, hlavně pořád myslet
jestli mám doma benzín, potom vozit celej den v autě kanystr, kterej
smrdí, jak cap
Jasně v tom benzínu, nikdy neprojedeš cenu 2 baterek, ale za pohodlí
si člověk musí připlatit.
Založen: Jul 16, 2007 Příspěvky: 4247 Bydliště: u HK
Zaslal: čt červenec 02 2020, 15:47 Předmět:
do baterek bych rozhodně nešel, stačí vlhký měsíc a teplo a jen človět touží po vyšším výkonu motoru aby se u té mokré trávy tolik netrápil. Protože se mu na vlhké trávě sníží otáčky a sekačka hůř hází do koše a zalepuje se tunel travou. U aku sekačky rozhohodně nebude mít přebytek výkonu.
Založen: Nov 27, 2018 Příspěvky: 485 Bydliště: Praha zapad
Zaslal: čt červenec 02 2020, 17:57 Předmět:
bu2520
No přesně v týhle situaci jsem dneska, víc prší, tráva roste a značková
motorová sekačka neháže trávu, pojezd nefunguje a už vůbec nemám chuť
jí nechat zase měnit řemen !! Prostě horší snad to bejt ani nemůže ...
Založen: Mar 05, 2007 Příspěvky: 6081 Bydliště: Jesenice u Prahy
Zaslal: čt červenec 02 2020, 20:38 Předmět:
Asi by chtělo jednou za čas líznout nůž, ale taky jsem to za 12 let nedělal
Ale nějaké zkušenosti jsem nasbíral s motorovou pilou.
Používal jsem na mazání řetězu nějakej ekologicky odbouratelnej olej a řetěz kompletně zalepenej a přívod oleje ucpanej gelem.
Řetez šel vyčistit jenom naložením do louhu, aceton ani jiné ředidlo se nechytalo.
Já tím řepkovým olejem zničil el. motorovku. Nevšiml jsem si, že se přes zimu zdrcnul a přestalo to mazat. Pak jsem se někde dočetl, že pokud se používá, tak se každé tři měsíce musí celá mazací soustava vyčistit.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.