Založen: Mar 05, 2007 Příspěvky: 6081 Bydliště: Jesenice u Prahy
Zaslal: ne srpen 04 2019, 21:51 Předmět:
XP jsou už asi mrtvý
A můžu Ti říct, že mě nezlobí jen počítadla, co mají minimálně 4GB a W10.
Je to neskutečná svoloč, W98 s 64MB, prohlížeč upřesním, mi chodí normálně a stejně rychle (asi P3 cca700MHz, je tam slot 1 a redukce na P3
Žádnej antivir a původní instalaci tam mám asi 20. let
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31873 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne srpen 04 2019, 22:52 Předmět:
tomasjedno napsal(a):
Zato on měl výhodu, že nezastavil, ale přesně vystihl okamžik, kdy naskočí zelená, a hladce projel
No jako hladkej průjezd bych to teda zrovna nedefinoval ...
Hubert_79 napsal(a):
citace:
vůbec nečekal že by room takhle startoval z místa.
Tři hrnky se vzepjaly k životnímu výkonu
Sorry, Karle, ale nedalo mi to
Myslím že bys za ty léta tady už moh vědět, že Drobek NENÍ trojhrnec, ale poctivej čtyřválec 16-ventil. To za prvý.
A za druhý, protože jsi nikdy nejspíš v žádným roomu neseděl, natož v roomu s trojhrncem pod kapotou, víš naprostej prd jak se takovej podrážděnej trojhrnec rozjíždí díky lehkýmu a krátkýmu zpřevodování z místa. Majitelé roomsterů s haťapkou pod kapotou si v městským provozu rozhodně nestěžujou na línost - naopak, kdo se nebojí plynovej pedál při rozjezdu podržet u podlahy, s haťapkou s naprostým klidem natrhne zádel kdekterýmu dvoulitru. Trojhrncový slabiny jsou jinde, rozhodně ne v akceleraci z místa ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 05, 2011 Příspěvky: 908 Bydliště: Boskovice
Zaslal: po srpen 05 2019, 1:01 Předmět:
Ještě se vrátím k začátku.
1. Tu cyklistku jsem tentokrát k večeru viděl z okna, jak se proháněla ne po chodníku, ale po silnici, a hezky rychle. Asi se nad sebou zamyslela, a asi se zamyslela i nad tím, jestli náhodou (nejen) pro ni není silnice k ježdění na elektrokole bezpečnější než chodník.
2. Na základě zkušenosti budeme s Rózičkou kvůli předcházení nepříjemnostem zásadně všem cyklistům na chodníku dávat přednost a považovat cyklisty za (trochu nebezpečnějšího) chodce. Pokud by došlo ke zranění, vždycky se nakonec hodí vina nebo spoluvina na pejskaře, i kdyby třeba cyklista pejska svým jednáním zabil- to je zkušenost ze života.
3. Pokud se ještě někdy budu podobně ptát na názor v internetové diskuzi, tak jedině s přiloženým videem dané situace. Jinak, pokud někdo nečte dost pozorně, je tam příliš velký prostor k představivosti, takže může diskuze sklouznout k iracionálním a nesmyslným soudům.
_______
Mně se tak zdá, že velká část nepochopení vznikla z tohoto:
Psal jsem jen o dvou možnostech řešení z naší strany, a sice projít tak, aby se tam cyklistce nechtělo projíždět, nebo se vzdát svojí přednosti na chodníku a trochu se pozdržet čekáním. Dle některých příspěvků usuzuju, že si někdo mohl ještě vymyslet možnost 3, a sice projít, ale smrsknout se a udělat při průchodu co nejvíc prostoru pro cyklistku. Jenže o možnosti 3 jsem nepsal, nepřipadala v úvahu- při ní by totiž došlo ke střetu se stejnou pravděpodobností. Průjezd cyklistky by totiž byl i tak docela těsný, moje fenka je na to alergická a udržet 30kg hovádko ve vzdálenosti do 25cm od nohy je nad moje síly, kor když nemám prostor se rozkročit (fyzika, rovnováha sil- horizontální síly pejska, vertikální síly a síly ve směru téměř vertikálního vodítka, pružnost vodítka, psího a mýho těla). No a pejska můžu sice vychovávat (pokud by to bylo ještě v 5 letech potřeba), ale rozhodně ne předělat. _________________ Nejsu žádným fóristem, ale když něco negómu, tož, přindu se zeptat. A když se nesnesitelně nudím, nebo když jsu na plech, někdy se může stát, že se i pokusím poradit. Zdraví Jura!
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7573 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: po srpen 05 2019, 8:33 Předmět:
Jejeje, to jsem si něco dovolil Zapochybovat nad kvalitami splašených tří hrnků
V Pokojstru jsem nejel, ve Fabii HTP však ano. No a uzavřel bych to s tím, že motor ve Favoritu má klidnější a vyrovnanější běh. Výkonově to bylo podobné. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31873 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po srpen 05 2019, 9:08 Předmět:
Zapomeň. Fanouš byl nadčtvercovej, táhnul už zhruba od 1500RPM a při malejch točkách dokonce pocukával. Modernì HTP je skoro čtvercovej, můj BXW dokonce podčtvercovej - průběh krouťáku jinačí i výkonová špička někde úplně jinde. A maximum fanouše cca 70 kobyl bylo až u 5000RPM, zatímco haťapka má svejch cca 66 Hatátitlů už nekde kolem 4000-4300RPM ... Pak už bohužel opravdu jen řve a žere - ale nejede. Ale to už je z křižovatky dávno pryč.... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7573 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: po srpen 05 2019, 10:04 Předmět:
Jenže motor Fagota byl vyladěn na 46 kW a měl karbec, což sice není idelál, ale nepřemýšlí to co dělat když se šlápne na plyn ale otevře druhý stupeň a leje benzín.
Netřeba se v tom pitvat, dobře seřízený fávo ukáže Fóbii s HTP (o těžším Pokojstru ani nemluvě) záda ani nemrkne. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31873 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po srpen 05 2019, 16:32 Předmět:
Hubert_79 napsal(a):
Jenže motor Fagota byl vyladěn na 46 kW a měl karbec, což sice není idelál, ale nepřemýšlí to co dělat když se šlápne na plyn ale otevře druhý stupeň a leje benzín.
Netřeba se v tom pitvat, dobře seřízený fávo ukáže Fóbii s HTP (o těžším Pokojstru ani nemluvě) záda ani nemrkne.
Tvrzení platný pro fanouše/formana obecně jen do modelovýho ročníku ´89 pro export a ´91 pro tuzemskej trh plus pak dalších extra vyrobenejch ještě asi 15 000kousků Formanů Van Plus a zhruba 5 000 kousků obdobně vybavenejch Felicií Van Plus, vyrobenejch postupně v několika sériích až do roku 1996 - byly extra určený pro africký trhy a střední Asii, kde nedokázali garantovat dostupnost bezolovnatýho benzínu dostatečně kvalitního pro jedno/vícebodový vstřikování Bosch Motronic, takže tam se až do toho roku ´96 exportovaly pro evropskej trh absolutně zakázaný karbcový motory. A tím skončily veškerý karburátorový motory ve škodifkách s tou vejš zmíněnou výjimkou několika tisíc kusů pro Afriku a střední Asii.
Export do zbytku světa od modelovýho ročníku ´90 a pro veškerou produkci včetně tuzemska od modelovýho ročníku ´92 pak dostal jednobodovou stříkačku Mono-Motronic, od modelovýho ročníku ´96 ve felině nahrazenou vícebodem Motronic (zmizel rozdělovač, zapalování obstarala lišta s dvojicí střídavě pálících cívek). Vstřikový motory měly výkon 40 nebo 50kW (54 nebo 68HP), krouťák 94 nebo 100Nm. Já měl toho svýho s jinou EPROM v ŘJ a dával 57kW/5500RPM a 112Nm/3700RPM - krátká felina s litinovým VW 1,6 55kW mi neujela.
Foblije první generace s HTP mají buď 40kW nebo 47kW - jsou v nich od ročníku ´00 (kdy HTP nahradil právě převrtanou starou OHV 1,4) až do ročníku ´06. Od března ´06 se do prvních asi 1500 - 2000 roomů montovala HTP 47kW (slabší 40kW HTP room vůbec neměl) a po náběhu výroby fóblije v květnu ´06 se upgradoval SW na 44/51kW - room zase slabší verzi neměl, dostával výhradně 12ventilovou 51kW variantu. Rozdíl mezi F II a Roomem s motorem HTP je ve stálým převodu - room má proti fóbliji o dva zuby "lehčí" diferák = "má pomalej spodek", tudíž je v maximálce pomalejší, ale o to rychlejší je v akceleraci z místa, protože se snáz vytočí do toček s potřebným výkonem.
Nikomu netvrdím, že HTP je ideální motor nebo že je to nejlepší motor, ale trvám na tom, že shazovat ho bez vlastní zkušenosti je nerozum a nesmysl - prostě to je motor vypiplanej pro přesně jen jeden jízdní režim = do města, všude jinde se trápí, jen řve, žere a sere - ale nejede, zatímco v tom městě díky obstojnýmu sestavení zpřevodování má i na to, aby ukazoval větším kubaturám brzdový světla ... A kdo to s HTP umí, na toho nemá nejen karbcový, ale ani stříkačkový fáčko - a nejen ve fóbliji, ale i v roomu. Neřkuli když v tom roomu hnízdí ne trojhrnek, ale poctivej čtyřválec s víc než 90 poníkama - tam už je ten rozdíl jak v živosti, tak v maximálce hodně markantní. S Drobkem si troufnu na libovolnýho prázdnýho fanouše/formana a dáme si ho k lehký svačině po obědě. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7573 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: po srpen 05 2019, 21:04 Předmět:
Máš ty roky blbě. Jednobodovou stříkačku to mělo v základu až od roku 1993, v roce 1992 jen některé modely. Ještě existoval mezityp Le a LSe s elektronickým karbecem a lambdou.
Obecně a zjednodušeně lze říci, že "hnědý interiér" znamenal karbec a "černý interiér" vstřikování.
A že se s HTP "musí umět" a podobný? Tohle je relikt dob dávno minulých, motor má prostě makat a ne aby řidič musel dumat, jestli to či ono motor ještě dá a co už nikoli.
A s HTP jsem jezdil, ne jen jednu jízdu kolem komína. Ano, odpich to má; o to víc tomu brzo dochází dech a žere to jak mlejn. Zkrátka - uniká mi výhoda toho motoru proti jiným, třeba i proti nějaké 1.4, která bude žrát stejně, pojede líp a to vše za klidnějšího a vyrovnanějšího zvukového doprovodu. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Strana 9 z 9
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.