Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Dopravní nehoda- cyklistka, pes
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
danhard



Založen: Mar 05, 2007
Příspěvky: 6078
Bydliště: Jesenice u Prahy

PříspěvekZaslal: ne srpen 04 2019, 21:51    Předmět: Citovat

XP jsou už asi mrtvý Very Happy

A můžu Ti říct, že mě nezlobí jen počítadla, co mají minimálně 4GB a W10.

Je to neskutečná svoloč, W98 s 64MB, prohlížeč upřesním, mi chodí normálně a stejně rychle (asi P3 cca700MHz, je tam slot 1 a redukce na P3 Smile
Žádnej antivir a původní instalaci tam mám asi 20. let Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31794
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne srpen 04 2019, 22:52    Předmět: Citovat

tomasjedno napsal(a):
Zato on měl výhodu, že nezastavil, ale přesně vystihl okamžik, kdy naskočí zelená, a hladce projel Very Happy
No jako hladkej průjezd bych to teda zrovna nedefinoval ...
Hubert_79 napsal(a):
citace:
vůbec nečekal že by room takhle startoval z místa.

Tři hrnky se vzepjaly k životnímu výkonu Laughing
Sorry, Karle, ale nedalo mi to Razz
Myslím že bys za ty léta tady už moh vědět, že Drobek NENÍ trojhrnec, ale poctivej čtyřválec 16-ventil. To za prvý.
A za druhý, protože jsi nikdy nejspíš v žádným roomu neseděl, natož v roomu s trojhrncem pod kapotou, víš naprostej prd jak se takovej podrážděnej trojhrnec rozjíždí díky lehkýmu a krátkýmu zpřevodování z místa. Majitelé roomsterů s haťapkou pod kapotou si v městským provozu rozhodně nestěžujou na línost - naopak, kdo se nebojí plynovej pedál při rozjezdu podržet u podlahy, s haťapkou s naprostým klidem natrhne zádel kdekterýmu dvoulitru. Trojhrncový slabiny jsou jinde, rozhodně ne v akceleraci z místa ...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jura80



Založen: Nov 05, 2011
Příspěvky: 908
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: po srpen 05 2019, 1:01    Předmět: Citovat

Ještě se vrátím k začátku.

1. Tu cyklistku jsem tentokrát k večeru viděl z okna, jak se proháněla ne po chodníku, ale po silnici, a hezky rychle. Asi se nad sebou zamyslela, a asi se zamyslela i nad tím, jestli náhodou (nejen) pro ni není silnice k ježdění na elektrokole bezpečnější než chodník.

2. Na základě zkušenosti budeme s Rózičkou kvůli předcházení nepříjemnostem zásadně všem cyklistům na chodníku dávat přednost a považovat cyklisty za (trochu nebezpečnějšího) chodce. Pokud by došlo ke zranění, vždycky se nakonec hodí vina nebo spoluvina na pejskaře, i kdyby třeba cyklista pejska svým jednáním zabil- to je zkušenost ze života.

3. Pokud se ještě někdy budu podobně ptát na názor v internetové diskuzi, tak jedině s přiloženým videem dané situace. Jinak, pokud někdo nečte dost pozorně, je tam příliš velký prostor k představivosti, takže může diskuze sklouznout k iracionálním a nesmyslným soudům.
_______

Mně se tak zdá, že velká část nepochopení vznikla z tohoto:

Psal jsem jen o dvou možnostech řešení z naší strany, a sice projít tak, aby se tam cyklistce nechtělo projíždět, nebo se vzdát svojí přednosti na chodníku a trochu se pozdržet čekáním. Dle některých příspěvků usuzuju, že si někdo mohl ještě vymyslet možnost 3, a sice projít, ale smrsknout se a udělat při průchodu co nejvíc prostoru pro cyklistku. Jenže o možnosti 3 jsem nepsal, nepřipadala v úvahu- při ní by totiž došlo ke střetu se stejnou pravděpodobností. Průjezd cyklistky by totiž byl i tak docela těsný, moje fenka je na to alergická a udržet 30kg hovádko ve vzdálenosti do 25cm od nohy je nad moje síly, kor když nemám prostor se rozkročit (fyzika, rovnováha sil- horizontální síly pejska, vertikální síly a síly ve směru téměř vertikálního vodítka, pružnost vodítka, psího a mýho těla). No a pejska můžu sice vychovávat (pokud by to bylo ještě v 5 letech potřeba), ale rozhodně ne předělat.

_________________
Nejsu žádným fóristem, ale když něco negómu, tož, přindu se zeptat. A když se nesnesitelně nudím, nebo když jsu na plech, někdy se může stát, že se i pokusím poradit. Zdraví Jura!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7546
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: po srpen 05 2019, 8:33    Předmět: Citovat

Jejeje, to jsem si něco dovolil Smile Zapochybovat nad kvalitami splašených tří hrnků Laughing
V Pokojstru jsem nejel, ve Fabii HTP však ano. No a uzavřel bych to s tím, že motor ve Favoritu má klidnější a vyrovnanější běh. Výkonově to bylo podobné.

_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31794
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po srpen 05 2019, 9:08    Předmět: Citovat

Zapomeň. Fanouš byl nadčtvercovej, táhnul už zhruba od 1500RPM a při malejch točkách dokonce pocukával. Modernì HTP je skoro čtvercovej, můj BXW dokonce podčtvercovej - průběh krouťáku jinačí i výkonová špička někde úplně jinde. A maximum fanouše cca 70 kobyl bylo až u 5000RPM, zatímco haťapka má svejch cca 66 Hatátitlů už nekde kolem 4000-4300RPM ... Pak už bohužel opravdu jen řve a žere - ale nejede. Ale to už je z křižovatky dávno pryč....
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7546
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: po srpen 05 2019, 10:04    Předmět: Citovat

Jenže motor Fagota byl vyladěn na 46 kW a měl karbec, což sice není idelál, ale nepřemýšlí to co dělat když se šlápne na plyn ale otevře druhý stupeň a leje benzín.
Netřeba se v tom pitvat, dobře seřízený fávo ukáže Fóbii s HTP (o těžším Pokojstru ani nemluvě) záda ani nemrkne.

_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
sanoch



Založen: Jan 04, 2012
Příspěvky: 408
Bydliště: Volyně

PříspěvekZaslal: po srpen 05 2019, 10:07    Předmět: Citovat

Favorit byl podčtvercový, vtání 75.5 x 72mm.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31794
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po srpen 05 2019, 16:32    Předmět: Citovat

Hubert_79 napsal(a):
Jenže motor Fagota byl vyladěn na 46 kW a měl karbec, což sice není idelál, ale nepřemýšlí to co dělat když se šlápne na plyn ale otevře druhý stupeň a leje benzín.
Netřeba se v tom pitvat, dobře seřízený fávo ukáže Fóbii s HTP (o těžším Pokojstru ani nemluvě) záda ani nemrkne.
Tvrzení platný pro fanouše/formana obecně jen do modelovýho ročníku ´89 pro export a ´91 pro tuzemskej trh plus pak dalších extra vyrobenejch ještě asi 15 000kousků Formanů Van Plus a zhruba 5 000 kousků obdobně vybavenejch Felicií Van Plus, vyrobenejch postupně v několika sériích až do roku 1996 - byly extra určený pro africký trhy a střední Asii, kde nedokázali garantovat dostupnost bezolovnatýho benzínu dostatečně kvalitního pro jedno/vícebodový vstřikování Bosch Motronic, takže tam se až do toho roku ´96 exportovaly pro evropskej trh absolutně zakázaný karbcový motory. A tím skončily veškerý karburátorový motory ve škodifkách s tou vejš zmíněnou výjimkou několika tisíc kusů pro Afriku a střední Asii.

Export do zbytku světa od modelovýho ročníku ´90 a pro veškerou produkci včetně tuzemska od modelovýho ročníku ´92 pak dostal jednobodovou stříkačku Mono-Motronic, od modelovýho ročníku ´96 ve felině nahrazenou vícebodem Motronic (zmizel rozdělovač, zapalování obstarala lišta s dvojicí střídavě pálících cívek). Vstřikový motory měly výkon 40 nebo 50kW (54 nebo 68HP), krouťák 94 nebo 100Nm. Já měl toho svýho s jinou EPROM v ŘJ a dával 57kW/5500RPM a 112Nm/3700RPM - krátká felina s litinovým VW 1,6 55kW mi neujela.
Foblije první generace s HTP mají buď 40kW nebo 47kW - jsou v nich od ročníku ´00 (kdy HTP nahradil právě převrtanou starou OHV 1,4) až do ročníku ´06. Od března ´06 se do prvních asi 1500 - 2000 roomů montovala HTP 47kW (slabší 40kW HTP room vůbec neměl) a po náběhu výroby fóblije v květnu ´06 se upgradoval SW na 44/51kW - room zase slabší verzi neměl, dostával výhradně 12ventilovou 51kW variantu. Rozdíl mezi F II a Roomem s motorem HTP je ve stálým převodu - room má proti fóbliji o dva zuby "lehčí" diferák = "má pomalej spodek", tudíž je v maximálce pomalejší, ale o to rychlejší je v akceleraci z místa, protože se snáz vytočí do toček s potřebným výkonem.

Nikomu netvrdím, že HTP je ideální motor nebo že je to nejlepší motor, ale trvám na tom, že shazovat ho bez vlastní zkušenosti je nerozum a nesmysl - prostě to je motor vypiplanej pro přesně jen jeden jízdní režim = do města, všude jinde se trápí, jen řve, žere a sere - ale nejede, zatímco v tom městě díky obstojnýmu sestavení zpřevodování má i na to, aby ukazoval větším kubaturám brzdový světla ... A kdo to s HTP umí, na toho nemá nejen karbcový, ale ani stříkačkový fáčko - a nejen ve fóbliji, ale i v roomu. Neřkuli když v tom roomu hnízdí ne trojhrnek, ale poctivej čtyřválec s víc než 90 poníkama - tam už je ten rozdíl jak v živosti, tak v maximálce hodně markantní. S Drobkem si troufnu na libovolnýho prázdnýho fanouše/formana a dáme si ho k lehký svačině po obědě.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7546
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: po srpen 05 2019, 21:04    Předmět: Citovat

Máš ty roky blbě. Jednobodovou stříkačku to mělo v základu až od roku 1993, v roce 1992 jen některé modely. Ještě existoval mezityp Le a LSe s elektronickým karbecem a lambdou.
Obecně a zjednodušeně lze říci, že "hnědý interiér" znamenal karbec a "černý interiér" vstřikování.
A že se s HTP "musí umět" a podobný? Tohle je relikt dob dávno minulých, motor má prostě makat a ne aby řidič musel dumat, jestli to či ono motor ještě dá a co už nikoli.
A s HTP jsem jezdil, ne jen jednu jízdu kolem komína. Ano, odpich to má; o to víc tomu brzo dochází dech a žere to jak mlejn. Zkrátka - uniká mi výhoda toho motoru proti jiným, třeba i proti nějaké 1.4, která bude žrát stejně, pojede líp a to vše za klidnějšího a vyrovnanějšího zvukového doprovodu.

_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Hydrawerk



Založen: Dec 13, 2011
Příspěvky: 7888
Bydliště: Earth

PříspěvekZaslal: ne říjen 30 2022, 11:51    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Strana 9 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund