No jo, celková "měkkost" a řazení "odhadem" se vyčítalo skoro všem Francouzům a něco pravdy na tom bylo. 405, 406 a 605 to byly takový rozhoupaný gauče.
Pažouta 405 Combi 1900 dehet jsem měl a vůbec si nemůžu stěžovat. Najel jsem na něm 190 tisíc a za celou dobu jediný co se podělalo byly vyrezlý jehly v ramenech zadní nápravy. Jezdil jsem běžně pod 5/100. Když se vyhodily zadní sedadla tak se v tom odvezlo srašně moc. Před tím jsem měl 120 LS a to byl v porovnání s Pažoutem strašnej žebřiňák. ....
Který auto by vyrobený dnes a nebo za bolševika něco takovýho vydrželo?
Ja jsem prechazel na Pazouta 306 break z Formana a taky jsem mel pocit o tom zebrinaku, ale ne tak vyrazny. Formana jsem mel r93 a nebylo to spatny auto. Ale Pazout mel klimu, airbagy (4), ABS atd.
Motor na Pazoutu bez problemu (mel jsem benzin), co bylo vylozene naprd, tak zadni naprava (zname slabe misto).
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7570 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: čt červen 28 2018, 13:29 Předmět:
citace:
co bylo vylozene naprd, tak zadni naprava (zname slabe misto).
Jo, to je bolest víc Frantíků... 106, 306, Saxo, Xsara. Brácha měl 106 a to s tou zatuhlou nápravou bylo za trest v tom jet. Byl s tím někde v Příbrami, tam nápravu vymontovali, dali mu jinou (opravenou) a nashle. Asi 5000 to stálo a jezdilo to pak v pohodě. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31839 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt červen 28 2018, 15:25 Předmět:
A k tý "gumovitosti" řazení u francků - bratranec manželky měl jako služebního Logana kombi neboli "francka dělanýho rumunskýma cikánama". Motor tam byl 1,6 benzín = výkonutím pádem relativně dostatek, prostoru jak na Rudým náměstí v Moskvě, ale jezdit s tím, to bylo za trest. Já jsem s tím musel popojet jen asi 3 kiláky na pohotovost a zpátky, protože milej bratránek si podvrtnul kotník a jinej řidič nebyl k dispozici, ale to byla jízda děs běs. Já fakt nevěděl, jestli řadím dvojku nebo čtyřku (dolní řada) případně jsem hádal, jestli tam padne trojka, jednička nebo pětka (v horní řadě). Ty kvalty jsem tam fakt hledal jak na Rubikově kostce a i po zařazení se šaltrklacek naprosto regulérně a pružně pohyboval do všech směrů minimálně o nějakejch 5-7cm na konci hlavice - jako by to byl kus gumový hadice nebo poslaneckej úd ... Proti tomu řazení v koncernovejch autech ať si jsou vošklivý jak chtějí je vzor přesnosti ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 12, 2008 Příspěvky: 2931 Bydliště: Považie - Vorošilovo
Zaslal: čt červen 28 2018, 17:33 Předmět:
Keď sme dostali do podniku Fávo z overovacej série (v.č. 0008?), tak pri pohľade do kokpitu sme vyjavene čumeli na tie ,,kuchynské" analógové hodiny na mieste otáčkomera. Však už aj OLTCIT mal vtedy ,,digitálky" (a veľmi presné, môžem potvrdiť) nad spätným zrkadlom...
A k tý "gumovitosti" řazení u francků - bratranec manželky měl jako služebního Logana kombi neboli "francka dělanýho rumunskýma cikánama". Motor tam byl 1,6 benzín = výkonutím pádem relativně dostatek, prostoru jak na Rudým náměstí v Moskvě, ale jezdit s tím, to bylo za trest. Já jsem s tím musel popojet jen asi 3 kiláky na pohotovost a zpátky, protože milej bratránek si podvrtnul kotník a jinej řidič nebyl k dispozici, ale to byla jízda děs běs. Já fakt nevěděl, jestli řadím dvojku nebo čtyřku (dolní řada) případně jsem hádal, jestli tam padne trojka, jednička nebo pětka (v horní řadě). Ty kvalty jsem tam fakt hledal jak na Rubikově kostce a i po zařazení se šaltrklacek naprosto regulérně a pružně pohyboval do všech směrů minimálně o nějakejch 5-7cm na konci hlavice - jako by to byl kus gumový hadice nebo poslaneckej úd ... Proti tomu řazení v koncernovejch autech ať si jsou vošklivý jak chtějí je vzor přesnosti ...
Ja tu rumunskou pomstu dostal na tyden jako nahradni auto, nez v servisu prelakovali dvere. Taky 1.6 benzin, ale "MCV" tzn kombikobedna (nevim jak to nazvat, klasickej kombik to neni).
Sice to melo 30k najeto, ale presne jak pises, razeni jako bys michal pendrekem gulas. Co me fakt rozesmalo - zrejme v ramci uspor se neosadilo par krytu, a napr. vyhrev zadniho skla (fakt tam byl) mel privodni kabelaz normalne natazenou po stene bedny, bez krytu apod. Stejne tak slo diky chybejicim krytum pod celnim sklem skoro pozorovat za jizdy motor ...
S tim vykonem bych byl opatrnej, jel jsi s tim nalozenej? Vzdyt to ma kroutici moment motorku na sterace
Založen: Dec 18, 2006 Příspěvky: 9667 Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí
Zaslal: út únor 12 2019, 16:17 Předmět:
jawa 50-pionýr to bylo něco ! typ 05 se upravoval podomácku na sporťáka (přední plechy a široká řídítka s hrazdou) později známého jako 21 a byl 2-místnej což mělo velkej vliv na holky, možná víc než Panasonic RQ227 který stál přibližně stejně, pro chudší proletáře zbyla Tesla A3 portable _________________ Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31839 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út únor 12 2019, 16:23 Předmět:
PixelOrgy napsal(a):
EKKAR napsal(a):
A k tý "gumovitosti" řazení u francků - bratranec manželky měl jako služebního Logana kombi neboli "francka dělanýho rumunskýma cikánama". Motor tam byl 1,6 benzín = výkonutím pádem relativně dostatek, ...
...Proti tomu řazení v koncernovejch autech ať si jsou vošklivý jak chtějí je vzor přesnosti ...
Ja tu rumunskou pomstu dostal na tyden jako nahradni auto, nez v servisu prelakovali dvere. Taky 1.6 benzin, ale "MCV" tzn kombikobedna (nevim jak to nazvat, klasickej kombik to neni).
....
S tim vykonem bych byl opatrnej, jel jsi s tim nalozenej? Vzdyt to ma kroutici moment motorku na sterace
Pro člověka zvyklýho jezdit s kombíkem a motorizací 1,3 benzím s 3x uloženou klikou, sice stříkačka, ale furt OHV škodifka, byl ten píčonakapotovej motor 1,6 výkonnej dostatečně. Musíš to brát z tohohle pohledu, ne z pozice člověka zvyklýho na W12 pětilitr ... To je jasný že TOBĚ to přijde jako bys jezdil se sekačkou !!!! _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
ja do toho tenkrat sedl z 2.5 V6, i tak to byl propastnej rozdil... Ale na takovej skoronakladak to bylo fakt slaby.. i kdyz to melo celkem kratky kvalty. Ja v tom jezdil sam nebo ve 2, takze celkem ok.
Jako vzhledem k porizovaci cene je to auto celkem v pohode, hlavne kvuli te obrovske bedne, je tam mista skoro jak v dodavce
Jinak me obecne maly motory nevadi, treba japonci je umi paradni... Zpoza volantu znam jen Facko a novejsi, starsi skodovky jen jako spolujezdec...
Ale jizda s dostatecne vykonnym motorem je min unavna a bezpecnejsi, takze preferuju spis vetsi motory, to je fakt
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31839 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út únor 12 2019, 19:50 Předmět:
A bude hůř, vem si jaký ptákoviny vymejšlejí v Bruseli ohledně budoucích norem pro emise a z toho jaký bejkárny se projektujou v motorárnách světovejch koncernů ... Kdyby bylo po mým, všecky €urochujposlance co se provinili tím, že neodmítli odsouhlasit ty nebeský pitomosti ohledně emisí v minulejch letech, bych zažaloval za podvodný jednání a vydírání - nebo rovnou pověsil za cokoliv do průvanu pro výstrahu ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Jo no, posedlost CO2... Hlavne at jim nikdo nerika, ze CO2 je v kazde sodovce, jeste je zakazou.... jo a kytky, zvirata, lidi.... To je hromada CO2 emisi...
Clovek musi mit z te masaze pocit, ze CO2 je skoro biologicka zbran
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 33907 Bydliště: Bratislava
Zaslal: st únor 13 2019, 10:24 Předmět:
V uchylnej honbe za znizovanim CO2 podporovali naftove motory, pricom ignorovali omnoho horsie sracky, co vypustaju. Tym znicili zivotne prostredie v mestach.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31839 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st únor 13 2019, 10:34 Předmět:
PixelOrgy napsal(a):
Jo no, posedlost CO2... Hlavne at jim nikdo nerika, ze CO2 je v kazde sodovce, jeste je zakazou.... jo a kytky, zvirata, lidi.... To je hromada CO2 emisi...
Clovek musi mit z te masaze pocit, ze CO2 je skoro biologicka zbran
Ono hlavně každej člověk vydechuje každým výdechem rozhodně nezanedbatelný množství tohohle plynu - takže za chvíli se od €urochujerů z Brusele můžem dočkat například zákazu volnýho dejchání respektive omezování dejchání pod námahou, kdy člověk vydechuje toho CO₂ samozřejmě víc než v klidu ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Apr 25, 2013 Příspěvky: 2014 Bydliště: Dvůr Králové n.L.
Zaslal: čt únor 14 2019, 13:37 Předmět:
V r.1996 jsme koupili v bazaru Kadetta 1.6, předtím jsem jezdil jen ve Škodovkách ( 1000 MB, 100, 105,120), byl to velký rozdíl, především co se týče hluku a komfortu. Kadett byl ale dost tvrdý, každá díra byla cítit. Co také zlobilo, bylo zapalování. Párkrát se stalo, že jsem přišel z nákupu pěšky, auto jsem nechal před obchodem. Ale po návratu nastartoval napoprvé, aniž bych něco opravoval. Před 5-ti lety jsem ho za 5.500 Kč prodal, ale jak jsem předloni zjistil, už není v evidenci...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.