Vítejte na Elektro Bastlírně
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Upload · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Hledat v článcích

Dobrovolné příspěvky na provoz EB

Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Historie - dokument
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Hejnicek
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Jun 16, 2004

PříspěvekZaslal: čt červen 28 2018, 11:19    Předmět: Citovat

Celeron napsal(a):
Hubert_79 napsal(a):
No jo, celková "měkkost" a řazení "odhadem" se vyčítalo skoro všem Francouzům a něco pravdy na tom bylo. 405, 406 a 605 to byly takový rozhoupaný gauče.

Pažouta 405 Combi 1900 dehet jsem měl a vůbec si nemůžu stěžovat. Najel jsem na něm 190 tisíc a za celou dobu jediný co se podělalo byly vyrezlý jehly v ramenech zadní nápravy. Jezdil jsem běžně pod 5/100. Když se vyhodily zadní sedadla tak se v tom odvezlo srašně moc. Před tím jsem měl 120 LS a to byl v porovnání s Pažoutem strašnej žebřiňák. ....

Který auto by vyrobený dnes a nebo za bolševika něco takovýho vydrželo?


Ja jsem prechazel na Pazouta 306 break z Formana a taky jsem mel pocit o tom zebrinaku, ale ne tak vyrazny. Formana jsem mel r93 a nebylo to spatny auto. Ale Pazout mel klimu, airbagy (4), ABS atd.
Motor na Pazoutu bez problemu (mel jsem benzin), co bylo vylozene naprd, tak zadni naprava (zname slabe misto).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hubert_79
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Dec 24, 2017
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: čt červen 28 2018, 13:29    Předmět: Citovat

citace:
co bylo vylozene naprd, tak zadni naprava (zname slabe misto).

Jo, to je bolest víc Frantíků... 106, 306, Saxo, Xsara. Brácha měl 106 a to s tou zatuhlou nápravou bylo za trest v tom jet. Byl s tím někde v Příbrami, tam nápravu vymontovali, dali mu jinou (opravenou) a nashle. Asi 5000 to stálo a jezdilo to pak v pohodě.

_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR
Team boss
Team boss



Založen: Mar 16, 2005
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: čt červen 28 2018, 15:25    Předmět: Citovat

A k tý "gumovitosti" řazení u francků - bratranec manželky měl jako služebního Logana kombi neboli "francka dělanýho rumunskýma cikánama". Motor tam byl 1,6 benzín = výkonutím pádem relativně dostatek, prostoru jak na Rudým náměstí v Moskvě, ale jezdit s tím, to bylo za trest. Já jsem s tím musel popojet jen asi 3 kiláky na pohotovost a zpátky, protože milej bratránek si podvrtnul kotník a jinej řidič nebyl k dispozici, ale to byla jízda děs běs. Já fakt nevěděl, jestli řadím dvojku nebo čtyřku (dolní řada) případně jsem hádal, jestli tam padne trojka, jednička nebo pětka (v horní řadě). Ty kvalty jsem tam fakt hledal jak na Rubikově kostce a i po zařazení se šaltrklacek naprosto regulérně a pružně pohyboval do všech směrů minimálně o nějakejch 5-7cm na konci hlavice - jako by to byl kus gumový hadice nebo poslaneckej úd ... Proti tomu řazení v koncernovejch autech ať si jsou vošklivý jak chtějí je vzor přesnosti ...
_________________
...nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mysteri
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Mar 12, 2008
Bydliště: Považie

PříspěvekZaslal: čt červen 28 2018, 17:33    Předmět: Citovat

Keď sme dostali do podniku Fávo z overovacej série (v.č. 0008?), tak pri pohľade do kokpitu sme vyjavene čumeli na tie ,,kuchynské" analógové hodiny na mieste otáčkomera. Však už aj OLTCIT mal vtedy ,,digitálky" (a veľmi presné, môžem potvrdiť) nad spätným zrkadlom...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hejnicek
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Jun 16, 2004

PříspěvekZaslal: po únor 11 2019, 21:04    Předmět: Citovat

Decka se dobre bavi
https://www.youtube.com/watch?v=YhcZSOqbZaI

Chlapi sobe (az na ty zdrobneliny autora)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PixelOrgy
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Sep 04, 2007
Bydliště: Brno, Zürich

PříspěvekZaslal: út únor 12 2019, 16:00    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
A k tý "gumovitosti" řazení u francků - bratranec manželky měl jako služebního Logana kombi neboli "francka dělanýho rumunskýma cikánama". Motor tam byl 1,6 benzín = výkonutím pádem relativně dostatek, prostoru jak na Rudým náměstí v Moskvě, ale jezdit s tím, to bylo za trest. Já jsem s tím musel popojet jen asi 3 kiláky na pohotovost a zpátky, protože milej bratránek si podvrtnul kotník a jinej řidič nebyl k dispozici, ale to byla jízda děs běs. Já fakt nevěděl, jestli řadím dvojku nebo čtyřku (dolní řada) případně jsem hádal, jestli tam padne trojka, jednička nebo pětka (v horní řadě). Ty kvalty jsem tam fakt hledal jak na Rubikově kostce a i po zařazení se šaltrklacek naprosto regulérně a pružně pohyboval do všech směrů minimálně o nějakejch 5-7cm na konci hlavice - jako by to byl kus gumový hadice nebo poslaneckej úd ... Proti tomu řazení v koncernovejch autech ať si jsou vošklivý jak chtějí je vzor přesnosti ...


Ja tu rumunskou pomstu dostal na tyden jako nahradni auto, nez v servisu prelakovali dvere. Taky 1.6 benzin, ale "MCV" tzn kombikobedna (nevim jak to nazvat, klasickej kombik to neni).
Sice to melo 30k najeto, ale presne jak pises, razeni jako bys michal pendrekem gulas. Co me fakt rozesmalo - zrejme v ramci uspor se neosadilo par krytu, a napr. vyhrev zadniho skla (fakt tam byl) mel privodni kabelaz normalne natazenou po stene bedny, bez krytu apod. Stejne tak slo diky chybejicim krytum pod celnim sklem skoro pozorovat za jizdy motor Smile ...

S tim vykonem bych byl opatrnej, jel jsi s tim nalozenej? Vzdyt to ma kroutici moment motorku na sterace Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
konosuke
Team member
Team member



Založen: Dec 18, 2006
Bydliště: Český Těšín - největší město v ČR (polovina se nachází v Polsku)

PříspěvekZaslal: út únor 12 2019, 16:17    Předmět: Citovat

jawa 50-pionýr to bylo něco ! typ 05 se upravoval podomácku na sporťáka (přední plechy a široká řídítka s hrazdou) později známého jako 21 a byl 2-místnej což mělo velkej vliv na holky, možná víc než Panasonic RQ227 který stál přibližně stejně, pro chudší proletáře zbyla Tesla A3 portable
_________________
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR
Team boss
Team boss



Založen: Mar 16, 2005
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: út únor 12 2019, 16:23    Předmět: Citovat

PixelOrgy napsal(a):
EKKAR napsal(a):
A k tý "gumovitosti" řazení u francků - bratranec manželky měl jako služebního Logana kombi neboli "francka dělanýho rumunskýma cikánama". Motor tam byl 1,6 benzín = výkonutím pádem relativně dostatek, ...
...Proti tomu řazení v koncernovejch autech ať si jsou vošklivý jak chtějí je vzor přesnosti ...
Ja tu rumunskou pomstu dostal na tyden jako nahradni auto, nez v servisu prelakovali dvere. Taky 1.6 benzin, ale "MCV" tzn kombikobedna (nevim jak to nazvat, klasickej kombik to neni).
....
S tim vykonem bych byl opatrnej, jel jsi s tim nalozenej? Vzdyt to ma kroutici moment motorku na sterace Smile
Pro člověka zvyklýho jezdit s kombíkem a motorizací 1,3 benzím s 3x uloženou klikou, sice stříkačka, ale furt OHV škodifka, byl ten píčonakapotovej motor 1,6 výkonnej dostatečně. Musíš to brát z tohohle pohledu, ne z pozice člověka zvyklýho na W12 pětilitr ... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing To je jasný že TOBĚ to přijde jako bys jezdil se sekačkou !!!!
_________________
...nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PixelOrgy
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Sep 04, 2007
Bydliště: Brno, Zürich

PříspěvekZaslal: út únor 12 2019, 16:48    Předmět: Citovat

Very Happy ja do toho tenkrat sedl z 2.5 V6, i tak to byl propastnej rozdil... Ale na takovej skoronakladak to bylo fakt slaby.. i kdyz to melo celkem kratky kvalty. Ja v tom jezdil sam nebo ve 2, takze celkem ok.

Jako vzhledem k porizovaci cene je to auto celkem v pohode, hlavne kvuli te obrovske bedne, je tam mista skoro jak v dodavce Smile

Jinak me obecne maly motory nevadi, treba japonci je umi paradni... Zpoza volantu znam jen Facko a novejsi, starsi skodovky jen jako spolujezdec...

Ale jizda s dostatecne vykonnym motorem je min unavna a bezpecnejsi, takze preferuju spis vetsi motory, to je fakt Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR
Team boss
Team boss



Založen: Mar 16, 2005
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: út únor 12 2019, 19:50    Předmět: Citovat

A bude hůř, vem si jaký ptákoviny vymejšlejí v Bruseli ohledně budoucích norem pro emise a z toho jaký bejkárny se projektujou v motorárnách světovejch koncernů ... Kdyby bylo po mým, všecky €urochujposlance co se provinili tím, že neodmítli odsouhlasit ty nebeský pitomosti ohledně emisí v minulejch letech, bych zažaloval za podvodný jednání a vydírání - nebo rovnou pověsil za cokoliv do průvanu pro výstrahu ...
_________________
...nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN
Team member
Team member



Založen: Nov 17, 2011

PříspěvekZaslal: út únor 12 2019, 20:25    Předmět: Citovat

Dyť se to podělá, hned nebo dýl. Budem rádi, že vůbec s něčím pojedem. Ne na něčem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Sep 04, 2007
Bydliště: Brno, Zürich

PříspěvekZaslal: st únor 13 2019, 10:18    Předmět: Citovat

Jo no, posedlost CO2... Hlavne at jim nikdo nerika, ze CO2 je v kazde sodovce, jeste je zakazou.... jo a kytky, zvirata, lidi.... To je hromada CO2 emisi...

Clovek musi mit z te masaze pocit, ze CO2 je skoro biologicka zbran
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw
Team boss
Team boss



Založen: Mar 21, 2006
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st únor 13 2019, 10:24    Předmět: Citovat

V uchylnej honbe za znizovanim CO2 podporovali naftove motory, pricom ignorovali omnoho horsie sracky, co vypustaju. Tym znicili zivotne prostredie v mestach.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR
Team boss
Team boss



Založen: Mar 16, 2005
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: st únor 13 2019, 10:34    Předmět: Citovat

PixelOrgy napsal(a):
Jo no, posedlost CO2... Hlavne at jim nikdo nerika, ze CO2 je v kazde sodovce, jeste je zakazou.... jo a kytky, zvirata, lidi.... To je hromada CO2 emisi...

Clovek musi mit z te masaze pocit, ze CO2 je skoro biologicka zbran
Ono hlavně každej člověk vydechuje každým výdechem rozhodně nezanedbatelný množství tohohle plynu - takže za chvíli se od €urochujerů z Brusele můžem dočkat například zákazu volnýho dejchání respektive omezování dejchání pod námahou, kdy člověk vydechuje toho CO₂ samozřejmě víc než v klidu ...
_________________
...nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dvorak
Běžný uživatel
Běžný uživatel



Založen: Apr 25, 2013

PříspěvekZaslal: čt únor 14 2019, 13:37    Předmět: Citovat

V r.1996 jsme koupili v bazaru Kadetta 1.6, předtím jsem jezdil jen ve Škodovkách ( 1000 MB, 100, 105,120), byl to velký rozdíl, především co se týče hluku a komfortu. Kadett byl ale dost tvrdý, každá díra byla cítit. Co také zlobilo, bylo zapalování. Párkrát se stalo, že jsem přišel z nákupu pěšky, auto jsem nechal před obchodem. Ale po návratu nastartoval napoprvé, aniž bych něco opravoval. Před 5-ti lety jsem ho za 5.500 Kč prodal, ale jak jsem předloni zjistil, už není v evidenci...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na adrese admin (zavináč) ebastlirna.cz


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund