Založen: Apr 25, 2013 Příspěvky: 2059 Bydliště: Dvůr Králové n.L.
Zaslal: po leden 21 2019, 21:38 Předmět: Jak mají svítit mlhovky ?
Překvapilo mne, že u Hyundaie nemohu zapnout samostatně zadní mlhovky a naopak přední ano. Vím, že předpis říká, že přední musí svítit se zadníma a zadní může svítit solo. Změnili se nějak předpisy nebo má Hyundai vyjímku ?
Možná je můj dotaz naivní, popř. blbý, ale zajímalo by mne, jak to vlastně je.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6716 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po leden 21 2019, 21:51 Předmět:
Zadní v mlze musí svítit s normálním osvětlením, přední mohou. Přední mohou i jen s parkovačkama. Já mohu volit z/př/obě. Záleží na výrobci. Řidič musí dodržet předpisy.
Založen: Apr 25, 2013 Příspěvky: 2059 Bydliště: Dvůr Králové n.L.
Zaslal: po leden 21 2019, 23:12 Předmět:
TAKJAN napsal(a):
Zadní v mlze musí svítit s normálním osvětlením, přední mohou. Přední mohou i jen s parkovačkama. Já mohu volit z/př/obě. Záleží na výrobci. Řidič musí dodržet předpisy.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32684 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út leden 22 2019, 0:43 Předmět:
Koncern má sdruženej ovládač, takže po zapnutí obrysovek/parkovaček jdou zapnout nejdřív jedny a po nich druhý mlhovky. Jestli jsou první zadní a po nich přední nebo jestli je to obráceně záleží na tom, jak je napinovanej ten sdruženej přepínač, možný jsou obě varianty. V obou případech je průser v tom, že nelze ty druhý v pořadí určeným právě tím zapojením rozsvítit bez těch prvních, takže se jde potkat s koncernovým autem, který nemůže v hustý mlze jet v čele kolony, protože mu nejde svítit jen předníma mlhovkama bez rozsvícenejch zadních (takže pjekně griluje sítnice do ruda tomu co jede bezprostředně za ním) a obrácene, najdou se kcháry, co nerozsvítí zadní mlhovku(y) aniž by přitom nesvítily vepředu jak blázni. Na tohle byly zlatý favořiť s felichčijí, protože tam byly na všecko tlačítkový spínače posilovaný relátkama a člověk si mohl zvolit samostatně jestli chce svítit jen předníma mlhama, nebo jen zadníma případně obojím. Vždycky ale byly mlhy vázaný na potkávačky a přední se dokonce vypínaly při přepnutí na dálkový světlo hlavních světlometů = žádný mlhy nešly rozsvítit jenom s rozsvícenýma obrysovkama, vždycky k nim musely bejt zapnutý aspoň potkávačky... Dnešní úpravu "všecko na jednom čudlu" tak vidím dost nepraktickou ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Koncern pri zapnutých aspoň obrysovkách (dané mechanicky vypínačom) zapína hmlovky povytiahnutím združeného ovládača najskôr predok a potom zadok. Ktoré auto z koncernu to má opačne?
Založen: Aug 10, 2007 Příspěvky: 677 Bydliště: 3 km od Humenného
Zaslal: út leden 22 2019, 16:04 Předmět:
passion: podľa obrázku som vygooglil, že by to mal byť cca 15 ročný VW Phaeton.
EDIT:
dvorak: ja to mám rovnako: najrpv zapnem predné a potom zadné súčasne s prednými. Zadnú hmlovku nemôžem zapnúť bez toho, aby nesvietlli predné. Vyhláške to neodporuje.
Na Medvedovi je to tak, jak popisuje vetsina, i kdyz mu uz tahne na 21 - prepinac svetel se povytahuje k sobe, ma 2 polohy, tim je dany i ta zavislost predni/zadni... Prvne predni, pak zadni
Založen: Jan 19, 2005 Příspěvky: 3410 Bydliště: Haná / N.J.
Zaslal: út leden 22 2019, 20:44 Předmět:
Je to jednoduchy. U kabeláže je konektor jedna z hlavních položek tvořících cenu a Ty tam máš ty konektory pravděpodobně tři, zatímco my s tím jejich super výmyslem jen jeden.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3Další
Strana 1 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.