Zdravím všechny
a mám prosbu, zda se najde někdo. kdo by navrhl schéma zapojení a soupis součástek pro signalizaci zahájení a průběhu regenerace filtru pevných částic.
Nabízí se : " Podľa mňa najspoľahlivejší je termočlánok na telese DPF a pomocou komparátora spínať LED pri teplote nad 400st."
Ideální stav : když dosáhne teplota pláště filtru více jak 400 o C rozsvítí se ledka na palubní desce, když se teplota vrátí pod 400 oC, led zhasne. Smyslem indikace je napříkad odstavení vozidla, když regenerace není dokončena.
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2564 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: čt listopad 14 2019, 22:07 Předmět:
A co trochu zapátrat a zkusit najít někde nějakej zdroj signálu kterej souvisí s regenerací?Myslim že měřit teplotu na filtru asi nebude moc košér.Teplotu 400°C ti dosáhne i bez regenerace.Vem si, že budeš někde smažit po dálnici do kopce 150km/h, tak teplota výfuku bude klidně 500°C.Teda u diesela.
Co je to za auto?Motorizace? _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Jun 26, 2009 Příspěvky: 1284 Bydliště: Hlohovec (Sk)
Zaslal: čt listopad 14 2019, 22:38 Předmět:
no ked to bude smazit po dialnici 150 do kopca tak to bude prirodzena regeneracia
500°C mam ked tomu vypalim (vyjazd na dialnicu a hned 150) ale ako rychlo nabehne , tak rychlo padne. Normalne ide pod 250 , 300 uz musim tlacit - pomaly ale nejazdim.
ak mas nieco od koncernu , tak ja mam obd skener od cinanov a apku v mobile. Ale pre auta kde takato moznost nieje, by som asi isiel do toho cidla.
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17788 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: čt listopad 14 2019, 22:40 Předmět:
Když mi to vypálení filtru poprvé naskočilo asi těsně před příjezdem domů do garáže, tak jsem si myslel, že mi hoří auto. Jak jsem vylejzal z auta tak mi na nohy vyloženě táhl horkej vzduch a smrad byl celkem značnej. Myslím, že to bylo o dost víc než 400 st. Však je u C4 HDI ten filtr nahoru k podlaze celkem dost obloženej tepelnou izolací a plechem na odstínění žáru. _________________ Jirka
hlavně, pokud regenerace již byla spuštěna, tak ji nechat proběhnout do konce.Obšírně to řeší na fóru FORDu, je více možností signalizace, ale snímat teplotu mi přijde nejjednodužší. nezávislé na ničem jiném. Kromě regenerace ve filtru taková teplota i při zatížení není, je vstřikována další nafta atd.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.