Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Otacky moto...
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
masar



Založen: Dec 03, 2005
Příspěvky: 12456

PříspěvekZaslal: út duben 02 2019, 8:06    Předmět: Citovat

yesper26 napsal(a):
Masar - neviem ako to myslis s tym otackomerom...
Ty jsi snad nepsal, že
citace:
pri 80kmh cukne a prestane tahat - drzim plny plyn, disp. ukazuje 10000rpm
?
Takže opakuji: otáčkoměr, který ukazuje 10000 ot/min při 80 i 105km/hod je na dvě věci.
Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6066
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: út duben 02 2019, 8:15    Předmět: Citovat

yesper26 napsal(a):

Yakl - odvzdusnovak nadrze to asi nema, na veku tiez nie, veko je na kluc a
nieje tam ziadny otvor ale mrknem sa na to este.
Odvzdušňovák to asi nemá, ale zavzdušňovák to zcela určitě má, bez něj bys ujel tak kilometr Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
yesper26



Založen: May 19, 2012
Příspěvky: 1051
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út duben 02 2019, 8:37    Předmět: Citovat

Noo k tym otackam... ono to zacina citelne tahat az niekde okolo 7000rpm, ono ked chcem aby to proste drelo hore kopcom, treba stylom trojka, stvorka plny a ono to hned vyletia otacky na 10000rpm vedla toho je napis overboost na displeji a rychlost leti hore... ale ked to na tych 10000rpm nevytocim tak to taha tak nemasne neslane, teda najviac citit tah pri 10000rpm. Ono ale da sa ist na sestke tych 80kmh otacky tusim okolo 7000 a ked dam plny kotol hned to vybehne otacky na 10000rpm a rychlost leti nahor po tych 100/105 pokym necukne a prestane dalej zrychlovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
masar



Založen: Dec 03, 2005
Příspěvky: 12456

PříspěvekZaslal: út duben 02 2019, 8:42    Předmět: Citovat

Kdybych měl věřit doslova všemu, co tu tak "barvitě" popisuješ, musel bych konstatovat, že ti prokluzuje spojka Very Happy Ale spíše to bude jen tou "barvou".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
yesper26



Založen: May 19, 2012
Příspěvky: 1051
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út duben 02 2019, 9:26    Předmět: Citovat

Spojkou to nebude, ono zhasne motor, pocas toho ked to trhne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
masar



Založen: Dec 03, 2005
Příspěvky: 12456

PříspěvekZaslal: út duben 02 2019, 9:37    Předmět: Citovat

No ano. Vidím to na nedostatek paliva v plovákové komoře (má-li to jakou) při větším nároku na přísun paliva, t.j. v době nejdelší (6.stupeň) zátěže vysokými otáčkami. Odpovídá tomu potřeba jistého "oddychového" času po selhání. Elektrická příčina je vyloučena, když lze motor vytáčet nad 10000ot/min.
Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
yesper26



Založen: May 19, 2012
Příspěvky: 1051
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út duben 02 2019, 9:55    Předmět: Citovat

Plavakovu komoru to nema alebo ma ? Ono na Jawe 350 je yvlast taka komora kde je plavak ale tuto to nieje. No skusal som dat veciu tryku az 100vku a nepomohlo, chovalo sa to stejne. Tak je asi mozne, ze nestiha karbec, je to 21mm delorto, chystam sa dat 28mm karbec a dat prec ten podtlakovy regulator ktory je na nadrzi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
masar



Založen: Dec 03, 2005
Příspěvky: 12456

PříspěvekZaslal: út duben 02 2019, 10:13    Předmět: Citovat

yesper26 napsal(a):
Plavakovu komoru to nema alebo ma ?...
Aha, takže jsem se podíval na Google za tebe a mohu tě ujistit, že plovákovou komoru tvoří ta hranatá černá miska na spodku karburátoru. No a je celkem logické, že když není dost paliva v plovákové komoře, tak ti nepomůže sebevětší tryska... Wink
Zřejmě o tom karbecu nic nevíš.


Naposledy upravil masar dne út duben 02 2019, 10:15, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
yesper26



Založen: May 19, 2012
Příspěvky: 1051
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út duben 02 2019, 10:51    Předmět: Citovat

Masar --- jj ta myska zo spodu je plavakova komora. No mrknem sa na ten regulator paliva teda a este raz na palivovy filter.

Otec ma Jawu 350 na ktorej som sa vozil a ked som to porovnal jeho moto a moju moto tak ta moja sedi viac na ceste sa mi zda i v zatackach a kludne by toho zvladla i viac a i ta konstrukcia mojej sa mi zda lepsia nez jawy. Ale neviem no. Oblecenie zatial poriadne nemam, chystam sa kupit. S moto teprve zacinam, naucil som na min. rok dovtedy som na moto ani sedet nevedel Very Happy A to ma zatial na nej ani raz nevymrdalo.

Malo by to ist nejak takto ale musim nahodit 28 karbec a veci vyfuk :
https://www.youtube.com/watch?v=f-wz_0eXFUc Very Happy

Na zadne ju dam ale len cez spojku Razz a tuto ju dava na zadne snad v stovke rychlosti v stvorke Very Happy Surprised

A diky vam moc vsetkym za rady !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
masar



Založen: Dec 03, 2005
Příspěvky: 12456

PříspěvekZaslal: út duben 02 2019, 11:04    Předmět: Citovat

Z té mé rady nemám dobrý pocit... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
yesper26



Založen: May 19, 2012
Příspěvky: 1051
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út duben 02 2019, 11:14    Předmět: Citovat

Až si usteleš a že si časem usteleš je skoro jisté - - - no uz som to pochopil... ako davam si pozor, na to ze som na moto ani len sedet nevedel min rok som sa dobre naucil a viem si dat pozor.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
yesper26



Založen: May 19, 2012
Příspěvky: 1051
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út duben 02 2019, 11:33    Předmět: Citovat

Surprised Shocked Idea
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31852
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út duben 02 2019, 16:02    Předmět: Citovat

Jsou dva druhy motorkářů. První je vopatrnej motorkář a druhej je mrtvej motorkář ...

Ale pro zajištění plynulý dodávky paliva do karbce(ů) nemají výkonný stroje "jenom" zavzdušňovací dírku někde v uzávěru nádrže - vono ji nemusí bejt vidět, jako to bylo u starejch jaw a zetek, může bejt klidně učuněná formou konstrukčně vytvořený mezírky v závitu uzávěru, ale opravdu výkonný mašiny mají nádrž zvenku tlakovanou - většinou přes jednocestnej ventilek hadičkou pomocí odběru přetlaku z klikový skříně nebo z vejfuku (z místa, kde jsou plyny už ochlazený pod zápalnou teplotu, aby z motocyklisty nebyl znenadání letec prskavec). Tlakem zvenku ošetřenej palivovej systém se vyznačuje menší citlivostí právě na množství paliva v nádrži (nemění se hydrostatickej tlak paliva nad plovákovou komorou) a "nebojí" se to ani odstředivejch sil v zatáčkách.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
yesper26



Založen: May 19, 2012
Příspěvky: 1051
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st duben 03 2019, 11:03    Předmět: Citovat

Hmmm. Bude to tym, ze nestiha dotekat palivo. Zatial nejdem prerabat nic, lebo blizi sa leto a treba sa vozit a nie sa s tym drbat, prerabat sa bude v zime Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
yakl



Založen: Apr 14, 2005
Příspěvky: 456

PříspěvekZaslal: st duben 03 2019, 19:40    Předmět: Citovat

Ventil, ktorým sa otvára prívod paliva z nádrže do karburátora dokáže niekedy tiež prepúšťať menej paliva, ako je práve pri väčšom výkone potrebné. Najhorší ventil je ten, ktorého páčku v tele ventilu drží prevlečná matica. Ten ventil tesní čelne na gumenú podložku a zapína prívod paliva cez dutiny v čelnej ploche páčky ventilu. Problematická je v ňom tesniaca guma s dierkami na kanáloch paliva, pri používaní sa tá guma "rozžehlí" a z veľkej časti pripcháva kanáliky, ktorými má tiecť palivo. V takom prípade treba ventil vymeniť. Opraviť sa bez originálneho tesnenia nedá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 2 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund