Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: út duben 02 2019, 8:37 Předmět:
Noo k tym otackam... ono to zacina citelne tahat az niekde okolo 7000rpm, ono ked chcem aby to proste drelo hore kopcom, treba stylom trojka, stvorka plny a ono to hned vyletia otacky na 10000rpm vedla toho je napis overboost na displeji a rychlost leti hore... ale ked to na tych 10000rpm nevytocim tak to taha tak nemasne neslane, teda najviac citit tah pri 10000rpm. Ono ale da sa ist na sestke tych 80kmh otacky tusim okolo 7000 a ked dam plny kotol hned to vybehne otacky na 10000rpm a rychlost leti nahor po tych 100/105 pokym necukne a prestane dalej zrychlovat.
No ano. Vidím to na nedostatek paliva v plovákové komoře (má-li to jakou) při větším nároku na přísun paliva, t.j. v době nejdelší (6.stupeň) zátěže vysokými otáčkami. Odpovídá tomu potřeba jistého "oddychového" času po selhání. Elektrická příčina je vyloučena, když lze motor vytáčet nad 10000ot/min.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: út duben 02 2019, 9:55 Předmět:
Plavakovu komoru to nema alebo ma ? Ono na Jawe 350 je yvlast taka komora kde je plavak ale tuto to nieje. No skusal som dat veciu tryku az 100vku a nepomohlo, chovalo sa to stejne. Tak je asi mozne, ze nestiha karbec, je to 21mm delorto, chystam sa dat 28mm karbec a dat prec ten podtlakovy regulator ktory je na nadrzi.
Aha, takže jsem se podíval na Google za tebe a mohu tě ujistit, že plovákovou komoru tvoří ta hranatá černá miska na spodku karburátoru. No a je celkem logické, že když není dost paliva v plovákové komoře, tak ti nepomůže sebevětší tryska...
Zřejmě o tom karbecu nic nevíš.
Naposledy upravil masar dne út duben 02 2019, 10:15, celkově upraveno 1 krát.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: út duben 02 2019, 10:51 Předmět:
Masar --- jj ta myska zo spodu je plavakova komora. No mrknem sa na ten regulator paliva teda a este raz na palivovy filter.
Otec ma Jawu 350 na ktorej som sa vozil a ked som to porovnal jeho moto a moju moto tak ta moja sedi viac na ceste sa mi zda i v zatackach a kludne by toho zvladla i viac a i ta konstrukcia mojej sa mi zda lepsia nez jawy. Ale neviem no. Oblecenie zatial poriadne nemam, chystam sa kupit. S moto teprve zacinam, naucil som na min. rok dovtedy som na moto ani sedet nevedel A to ma zatial na nej ani raz nevymrdalo.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: út duben 02 2019, 11:14 Předmět:
Až si usteleš a že si časem usteleš je skoro jisté - - - no uz som to pochopil... ako davam si pozor, na to ze som na moto ani len sedet nevedel min rok som sa dobre naucil a viem si dat pozor.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31937 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út duben 02 2019, 16:02 Předmět:
Jsou dva druhy motorkářů. První je vopatrnej motorkář a druhej je mrtvej motorkář ...
Ale pro zajištění plynulý dodávky paliva do karbce(ů) nemají výkonný stroje "jenom" zavzdušňovací dírku někde v uzávěru nádrže - vono ji nemusí bejt vidět, jako to bylo u starejch jaw a zetek, může bejt klidně učuněná formou konstrukčně vytvořený mezírky v závitu uzávěru, ale opravdu výkonný mašiny mají nádrž zvenku tlakovanou - většinou přes jednocestnej ventilek hadičkou pomocí odběru přetlaku z klikový skříně nebo z vejfuku (z místa, kde jsou plyny už ochlazený pod zápalnou teplotu, aby z motocyklisty nebyl znenadání letec prskavec). Tlakem zvenku ošetřenej palivovej systém se vyznačuje menší citlivostí právě na množství paliva v nádrži (nemění se hydrostatickej tlak paliva nad plovákovou komorou) a "nebojí" se to ani odstředivejch sil v zatáčkách. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: st duben 03 2019, 11:03 Předmět:
Hmmm. Bude to tym, ze nestiha dotekat palivo. Zatial nejdem prerabat nic, lebo blizi sa leto a treba sa vozit a nie sa s tym drbat, prerabat sa bude v zime
Ventil, ktorým sa otvára prívod paliva z nádrže do karburátora dokáže niekedy tiež prepúšťať menej paliva, ako je práve pri väčšom výkone potrebné. Najhorší ventil je ten, ktorého páčku v tele ventilu drží prevlečná matica. Ten ventil tesní čelne na gumenú podložku a zapína prívod paliva cez dutiny v čelnej ploche páčky ventilu. Problematická je v ňom tesniaca guma s dierkami na kanáloch paliva, pri používaní sa tá guma "rozžehlí" a z veľkej časti pripcháva kanáliky, ktorými má tiecť palivo. V takom prípade treba ventil vymeniť. Opraviť sa bez originálneho tesnenia nedá.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 2 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.