Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: po listopad 20 2017, 20:02 Předmět:
Tebe někdo nutí si tyhle steroidní warťase kupovat?
Kdyby to ovšem uďáli v benzínu a dva takový dvouturbový třičtvrtěmotory spojili dohromady, už bych o tom uvažoval.
Každopádně pod 4 válce nikdy nepůjdu. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: po listopad 20 2017, 20:41 Předmět:
Počkej, von Ti to Евросоюз spočítá! Standard budou 3 hrnky a za každej hrnek navíc budeš platit litra měsíčně co by reparaci za smog v Číně a Indii! _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31855 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út listopad 21 2017, 7:50 Předmět:
K tomu topení si - zásadní problém je v množství chladicí kapaliny v chladicím okruhu, v nastavení termostatu a v místě vyvedení odbočky z chladicího okruhu do topný soustavy. Kdyby měly všecky motory "topnej vývod" z nejteplejšího místa hlavy (strana vejfukovejch ventilů případně vejfukovejch svodů) a "topnou vracečku" zaústěnou co nejblíž k místu vstupu chladicí kapaliny do bloku, plus termostaty nastavený na dejme tomu 92-95°C, topily by všecky motory velice rychle. Příkladem byl třeba favorit. Stačí si uvědomit, že průměrně 2/3 tepla vzniklýho spálením každýho gramu paliva v pístovým motoru se z něj musí odvádět sáláním, vejfukem a aktivním chladicím systémem - přitom sálání dá jen asi 5% celkový odvedený energie, o zbytek se dělí vejfuck s chladičem zhruba 1:1, v případě turba je poměr cca 1,1:0,9 ve prospěch chladiče (turbo odebírá poměrně velkou část energie plynů z vejfucku a převádí ji na tlak zpětně plnící motor) - proto taky například musejí mít turbomotory větší = výkonnější chladiče než atmosky srovnatelnýho výkonu ...
Jenže konstruktéři tlačení €urochujerskýma nařízeníma o ekologii musejí nejdřív ohřát spalovací prostory, potom katalyzátor, potom se musí prohřát olejová náplň kvůli snížení třecích odporů - a pasažéři jsou až na posledním místě, takže se jim učuní za dost nějakým elektrickým PTC článkem v klimatizaci plus vyhřívací "dečkou" na sedačce a věnci volantu ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Co je na el. topeni v aute spatnyho? topi to skoro hned.
A pokud ten trihrnec bude vyrobenej rozumne, tak by i mohl fungovat. Treba ford ecoboost 1.0 ve focusu me docela prekvapil, snese srovnani se starsi 1.6 atmo, spis bych rekl, ze s tim jede lip..
Kdybych chtel ale vylozene usporny auto, vezmu hybrid od toyoty/lexusu, a mam klid...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.