Vítejte na Elektro Bastlírně
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Upload · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Hledat v článcích

Dobrovolné příspěvky na provoz EB

Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Kapacita autobaterie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 24980
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st říjen 25 2017, 13:44    Předmět: Citovat

Japonci sa s tym nestrali, aspon teda Mazda nie - do 323 1,5l davali bateriu 60Ah, takze problemy so startovanim neexistuju, ani v zime.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 15481
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: st říjen 25 2017, 17:21    Předmět: Citovat

Taky tam mám 60ky . Nakonec ji mám i ve 120ce . No ale tu jednu 1,6 mám s klimou a manželka jezdila jen od krámu ke krámu a stihla ji tou klimošou vybít . A to je tam 90A altík ....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 24377
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: st říjen 25 2017, 19:44    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Mechoš tomu rozumí jak koza náklaďáku. Samozřejmě je to pitomost, ta 66Ah baterka vydrží úplně stejně, spíš dýl. Teď jsem jen na mobilu z práce, večer doplním proč to tak je.
No, nakonec nic doplňovat nemusím - v podstatě všecko, co bych doplnil já jako plus pro větší baterku už tady padlo.
_________________
...nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
xmurgi



Založen: Apr 23, 2007
Příspěvky: 411

PříspěvekZaslal: st říjen 25 2017, 19:45    Předmět: Citovat

Kapacitu baterky v aute limituju vzdy len priestorove moznosti.
Jedina vynimka su riesenia s IBS (inteligent battery sensor) ktoré upravujú palubne napätie/nabíjací prúd podľa aktuálnej situácie - zaťaženie palubnej siete, zaťaženie motora, teplota okolia, odhadovaného stavu batérie.
V takomto prípade je potrebné batériu rovnakej kapacity po výmene registrovat cez diagnostiku. Pri použití väčšej kapacity je potrebne túto zmenu dokódovať.
Toto ale u felície určite neplatí. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Soemtron



Založen: Jun 23, 2013
Příspěvky: 1143
Bydliště: Olomoucko

PříspěvekZaslal: st říjen 25 2017, 20:12    Předmět: Citovat

OT: Já měl ve své staré Š105 baterii 180Ah z Tatry 148. V zimě ... Very Happy
_________________
Exclamation Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 24980
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st říjen 25 2017, 20:15    Předmět: Citovat

To si mal plny priestor za zadnymi sedadlami? Very Happy Nechcel by som v tom havarovat...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Soemtron



Založen: Jun 23, 2013
Příspěvky: 1143
Bydliště: Olomoucko

PříspěvekZaslal: st říjen 25 2017, 20:24    Předmět: Citovat

Jak píšeš. Proto šla po první zimně pryč a koupil jsem tu co tam patřila. Šlo o život. Jen při -15 to mohlo utrhnout starter.
_________________
Exclamation Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 15481
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: st říjen 25 2017, 21:38    Předmět: Citovat

Plácáš nesmysly . Proč máte stále potřebu exhybovat . Tomu starteru je fuk , zda je tam jakýkoliv aku na 12 V . To jsou zase kydy na odborném foru .... Jaké nebezpečí ? Zase jen pí čoviny mlíčňáků .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 24980
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st říjen 25 2017, 21:43    Předmět: Citovat

Nebezpecenstvo je take, ze pri celnom naraze sa bateria zastavi az v kufri vpredu a ty s nou Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 24377
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: st říjen 25 2017, 22:09    Předmět: Citovat

BOBOBO napsal(a):
Plácáš nesmysly . Proč máte stále potřebu exhybovat . Tomu starteru je fuk , zda je tam jakýkoliv aku na 12 V . To jsou zase kydy na odborném foru .... Jaké nebezpečí ? Zase jen pí čoviny mlíčňáků .
Bořku, rozhodně mu to fuk ani fu(c)k není - protože jeho uložení musí zachycovat celou reakční sílu proti tomu krouťáku, kterým roztáčí motor - a když je -20°C, ten motor u šáde plnej ztuhlýho másla SAE 15W-40 a podobnejch (Mogul nebo Madit M6AD - jiný másla se snad do šádyny ani nelily, teda krom nadšenců kupujících v tuzexu Shell nebo Castrol) kladl takovej odpor, že to klidně to uložení startéru mohlo i prasknout. Byla to šedá litina - tudíž materiál tvrdej a křehkej ... Takže si nech kecy o mlíčňácích a plácání nesmyslů někam k peci u dvou deci. Celej agregát se při takovým startu musel klepat jak drahej pes - protože ta 180Ah baterka při zatížení šádynkovým startérem PAL Magneton 12V 1,2kW nejspíš prakticky neklesla s napětím jako by to udělala malá 40Ah (ta klesla klidně až na 8V) a startér jel opravdu na plný koule - a s motorem to muselo zaklepat jak s užíváním ...
_________________
...nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
microlan



Založen: May 09, 2017
Příspěvky: 1375
Bydliště: Kósek vod Brna

PříspěvekZaslal: čt říjen 26 2017, 6:52    Předmět: Citovat

Blok škodovky ze šedé litiny a utržený lože starteru ... to by nevymyslel ani baron prášil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
danhard



Založen: Mar 05, 2007
Příspěvky: 4899
Bydliště: Jesenice u Prahy

PříspěvekZaslal: čt říjen 26 2017, 6:56    Předmět: Citovat

Brouk Pytlík by to zvládnul Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JiriTom



Založen: Apr 26, 2017
Příspěvky: 1095

PříspěvekZaslal: čt říjen 26 2017, 7:05    Předmět: Citovat

microlan,danhard: nu a co tedy říkáte na reakci bobo ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
danhard



Založen: Mar 05, 2007
Příspěvky: 4899
Bydliště: Jesenice u Prahy

PříspěvekZaslal: čt říjen 26 2017, 7:52    Předmět: Citovat

Že má výjimečně pravdu Laughing
Záběrový moment startéru při dokonalých 12V je 1,5x větší, než při 8V, na které poklesne slabá baterka.
Jestli při tom upadne startér a praskne litinový blok motoru, tak bych se bál s takovým autem jezdit.
Úplně mi stačilo, že mi v zatáčce u Embéčka upadlo rameno předního kola Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JiriTom



Založen: Apr 26, 2017
Příspěvky: 1095

PříspěvekZaslal: čt říjen 26 2017, 8:03    Předmět: Citovat

Zajímavé, mě to jeho sdělení připadá: co věta to omyl, nehledě, Hujere, na ten styl...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Strana 2 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na adrese admin (zavináč) ebastlirna.cz


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund