Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Citroen Xsara r.v. 1998 - dobíjení
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Jarda-406



Založen: Dec 01, 2014
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: ne červenec 31 2016, 10:43    Předmět: Citovat

Vyloučit vadnou přístrojovku bych měl, když jí odpojim a připojim seriově žárovku na A5 a A9 . Když bude prosvicovat stále, bude chyba někde v kabeláži
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18675
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: po srpen 01 2016, 4:54    Předmět: Citovat

Já si myslím , že to nemusí být na buzení přes žárovku . Kdesi jsem to sem psal , že elektronika , kterou jsem sháněl novou , už "předbuzení" řeší sama . Vždy po připojení alternátoru na aku vyšle "magnetovací" pulz . cca 0,5sec ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rodney84



Založen: Mar 14, 2016
Příspěvky: 99
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po srpen 01 2016, 20:46    Předmět: Citovat

Zkontrolujte vedení mezi ko dobíjení a altíkem popřípadě nahraďte vedení novým drátem třeba i jen na zkoušku. že by zkrat na plus někde ve vedení?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jarda-406



Založen: Dec 01, 2014
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: po srpen 01 2016, 22:37    Předmět: Citovat

Mezi odpojeným konektorem A9 (dle plánku) a odpojeným očkem D+ měřim 70 ohm . Jde to ještě přes konektor vedle baterie a pak se to ztrácí ve svazku . Z přístrojovky od kontrolky vede slabší kabílek než jsou potom v motoru . Tak tam musí být spojů ještě více . Podle plánku tam není žádný spoj od A9 do altíku .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jarda-406



Založen: Dec 01, 2014
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: po srpen 01 2016, 22:57    Předmět: Citovat

A ještě jedna věc . Koupil jsem nový regulátor do alternátoru, protože původně přebíjel až na 16V a když ho připojim mimo vozidlo na ponku, tak se mi nerosvítí dobíjecí žárovka . Připojeno : B+ baterie+ , zem (obal alternátoru) - , jeden pól žárovky dobíjení na + z baterie , druhý pól žárovky D+ . Rotor je ok - napětí na kroužkách prochází, ale chybí mi aby se regulátor ukostřil . Na regulátoru je přímo ploška přibližně 3x3 cm která se má ukostřit a ta ukostřená přes šroubek je .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jarda-406



Založen: Dec 01, 2014
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: po srpen 01 2016, 23:01    Předmět: Citovat

Tyto dvě věci spolu nějak souvisí . Někde je příčina a tyto věci jsou důsledek něčeho. Chci poděkovat za podporu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31873
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po srpen 01 2016, 23:03    Předmět: Citovat

Hele a nemá ta Xsara buzení altíku už pořešený elektronicky, přes nějakým mikroprocesorem řízenou palubku a ne jen přímo přes žárovečku kontrolky jako to měla ještě felichčije?
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jarda-406



Založen: Dec 01, 2014
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: po srpen 01 2016, 23:21    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Hele a nemá ta Xsara buzení altíku už pořešený elektronicky, přes nějakým mikroprocesorem řízenou palubku a ne jen přímo přes žárovečku kontrolky jako to měla ještě felichčije?


Tak to právě netušim vůbec . A jít po kabelu je snad nemožné kam vede
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dobrman



Založen: Aug 12, 2012
Příspěvky: 1511
Bydliště: J H

PříspěvekZaslal: po srpen 01 2016, 23:24    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18675
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: út srpen 02 2016, 4:44    Předmět: Citovat

dobrmane děkujeme !
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1213
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: út srpen 02 2016, 7:36    Předmět: Citovat

dobrman napsal(a):
http://geekgreek.com/downloads/Citroen%20Xsara%20I%20-%20Wiring%20Diagram.pdf

Tak je to tak jak jsem psal - odlehčovací relé napájení na diagramu 10.
V něm může být problém. Funguje vnitřní ventilátor topení/klima?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Jarda-406



Založen: Dec 01, 2014
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: út srpen 02 2016, 16:14    Předmět: Citovat

GeorgeB napsal(a):
dobrman napsal(a):
http://geekgreek.com/downloads/Citroen%20Xsara%20I%20-%20Wiring%20Diagram.pdf

Tak je to tak jak jsem psal - odlehčovací relé napájení na diagramu 10.
V něm může být problém. Funguje vnitřní ventilátor topení/klima?


Ano. Ventilátor funguje. I regulace 1 2 3
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund