Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Downsizing, bylo to jasné vždycky (jak komu)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: čt únor 14 2013, 20:13    Předmět: Citovat

U seatu v rozvodove sade jsou dva remeny.. Jeden spojuje vackove hridele -jedna je.na.vyfukove a druha na.saci. A pak hlavni spojujici klikovku s rozvodovym kolem
_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: čt únor 14 2013, 20:16    Předmět: Citovat

Otcov Scenic Megane a ostrohranný kameň na ceste. Čo sa nestalo. Kameň sa dostal pod remeň, ten údajne rozpáral a napchal pod rozvodový... Skončilo to dvomi valcami na ventiloch... Nové ventily a prebrúsenie hlavy. Vraj mal proste smolu a nie je prvý ani posledný. Zlatá reťaz a hlavne, že je komplet zakrytovaná. Remeň, čo naháňa len alternátor, čert ho ber. Hlavne že sa nedostane do rozvodov.
Neviete o niekom solídnom na západe Slovenska, čo by kvalitne ošetril kastlu toho môjho Favorita? Zatmeliť/vyvariť. Zaplatím viac, než za nejakú Feldu, ale verím, že sa mi to vráti.
Prepáčte OT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sadra17



Založen: Jan 26, 2013
Příspěvky: 508
Bydliště: Netolice

PříspěvekZaslal: čt únor 14 2013, 22:11    Předmět: Citovat

TAKJAN napsal(a):
Pohon druhé vačkové hřídele od první snad ani řemenem nejde. To je blbost.


motory vw 1.4 16v to tak maji Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: čt únor 14 2013, 22:25    Předmět: Citovat

Jj prave o tom sem psal vyse Wink 1.4 16V -tatikova Ibiza.. Jednoduchy a spolehlivy motor.. I tech 55kW staci na pomerne slusnou dynamiku pri spotrebe do 6.5 ltr !!
_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
voodoo400



Založen: Dec 23, 2009
Příspěvky: 144

PříspěvekZaslal: pá únor 15 2013, 10:53    Předmět: Citovat

mam golf plus 1.2TSI je tazsi ako ibiza, je zivsi ako ibiza s 1,4mpi a spotrebu mam nizsiu. Takze ja za downsizeing davam palec nahor.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Atlan



Založen: May 10, 2004
Příspěvky: 4507
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: pá únor 15 2013, 15:06    Předmět: Citovat

hej retaz sa meni z olejom ze Very Happy, bud rad ze to este chodi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
voodoo400



Založen: Dec 23, 2009
Příspěvky: 144

PříspěvekZaslal: pá únor 15 2013, 18:19    Předmět: Citovat

písal som, že dávam palec nahor za downsizeing, to znamená že podľa mňa má zmysel.
Rozvody sa dajú zbabrať u každého motora a nesúvisí to s témou downsizeing. A mimochodom problémom hlučných štartov u 1,2tsi nie je reťaz, ale napínák.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6510
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: pá únor 15 2013, 18:50    Předmět: Citovat

Řetěz je prostě řetěz. Zkoušeli jste někdy točit vačkovou hřídelí? Rukou to neutáhnete ani boha. A ten rozvod na dvě vačky řemenem-to musí být pohled:-)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: pá únor 15 2013, 19:41    Předmět: Citovat

voodoo400 napsal(a):
mam golf plus 1.2TSI je tazsi ako ibiza, je zivsi ako ibiza s 1,4mpi a spotrebu mam nizsiu. Takze ja za downsizeing davam palec nahor.


jen pro zajimavost, kolik ma Golf nalitano km?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: pá únor 15 2013, 21:53    Předmět: Citovat

To turbo logicky niečo do seba má a to preto, lebo využíva teplo výfukových spalín a tedy zvyšuje účinnosť motora. Aspoň tak sa to ku mne dostalo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31880
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá únor 15 2013, 22:01    Předmět: Citovat

TAKJAN napsal(a):
Řetěz je prostě řetěz. Zkoušeli jste někdy točit vačkovou hřídelí? Rukou to neutáhnete ani boha. A ten rozvod na dvě vačky řemenem-to musí být pohled:-)
Pokud je řetěz BLBĚ navrženej (= slabej), nepomůže mu ani svěcená voda - vytáhne se a i když se mu zabrání v přeskocích, bude rachtat a řinčet. I v malolitrážním motoru je pohon rozvodu namáhanej neustálým působením torzních kmitů = zrychlováním a zpomalováním otáčení pocházejícím od klikovýho mechanismu a od nárazově působícího odporu způsobenýho silovým odporem otevíraných ventilů. Nesrovnávejme motory VW EA108 a EA111 s motorem žiguli, kterej měl jen jednu vačkovou hřídel nebo s motorem Škoda OHC, kterej měl sice vačku taky jen jednu, ale na boku bloku (ne v hlavě jako OHV) a tudíž řetěz byl nejkratší jak to jen šlo.

Já sám mám teď agregát VW 1,4 16V 63kW s rozvodem DOHC hnaným řemenem (tou dvojicí malej + velkej řemen), o který je tady několikrát pochybováno - a proti řetězu cítím NÁDHERNÝ TICHO - i když tu pohonnou sadu budu muset někdy kolem 90 - 120 tkm vyměnit, mám reálnou šanci, že bez havárie rozvodu se svým průměrným ročním nájezdem budu jezdit do nutný výměny ještě minimálně 5 let.

U motoru 1,2TSI vyrobenýho PŘED datem 18.června 2011 bych měl při svým dnešním stavu tachometru 45 000(a trošku navíc) km ten řetízek, kterej bych se rozmyslel nasadit na dětskou tříkolku, vyměněnej už minimálně podruhý. To datum v půlce roku 2011 je poměrně důležitý, protože k tomuto dni se přestala montovat předchozí verze rozvodový sady a přešlo se na "inovovanou", která má změněný tvar průvleků pro pohonný řetěz v hlavě válců (jsou širší), jiná rozvodová kola (opět jsou širší) a jiný řetěz s napínacími lištami (zase o pořádný kus širší než předchozí také minimálně 2x "vylepšená" verze). Protože rozvodová kola nelze zaměnit (jsou na kliku i vačku nalisovaná za tepla) a novější řetěz se nevejde do užších průvlaků ve starší verzi hlavy válců, jsou majitelé motorů 1,2TSI vyrobených PŘED oním inkriminovaným červnovým dnem roku 2011 odsouzeni k doživotnímu ježdění s těmito motory, protože ty se "díky" této neschopnosti "absorbovat" novější verzi rozvodové sady staly jen těžko prodejnými a trvale potenciálně vadnými ojetinami...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6510
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: pá únor 15 2013, 22:09    Předmět: Citovat

Mám v motoru řetěz (dva) a neslyším je. Vlastně neslyším motor vůbec..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frantajetel11



Založen: Nov 13, 2008
Příspěvky: 1922
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: pá únor 15 2013, 22:19    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
...a proti řetězu cítím NÁDHERNÝ TICHO...

Ty jsi prostě geniální. Ještě tak slyšet ten smrad když šlápneš do hovna...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31880
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá únor 15 2013, 22:24    Předmět: Citovat

Ano, CÍTÍM - protože vibrace vytahanýho rozvodovýho řetězu ve favoritu/formanu jsem taky vnímal nejenom sluchem a kdybys měl zkušenost se zvukem vytaženýho rozvoďáku na 1,2TSI, věděl bys že z něj trnou i zuby...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12065
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: pá únor 15 2013, 22:25    Předmět: Citovat

frantajetel11 napsal(a):
Ty jsi prostě geniální. Ještě tak slyšet ten smrad když šlápneš do hovna...

. . . a čím větší hovno, tím větší randál !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 4 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund