Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

škoda favorit 1994 vstřikování nedrži volnoběch
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: út únor 23 2010, 18:02    Předmět: škoda favorit 1994 vstřikování nedrži volnoběch Citovat

Dobrý den ted po zimě se stalo toto že auto přestalo držet volnoběch svičky jsme zkoušeli a jsou OK co dal na co se zaměřit ? Kontroloval jsem filtr box a na klapce zustava hladinka kapaliny a uvnitř filtr boxu je lehka černota teměř žádna ? Rolling Eyes Děkuji a přeji pěkny den
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
stepa



Založen: Jan 05, 2007
Příspěvky: 4669
Bydliště: poblíž HK

PříspěvekZaslal: út únor 23 2010, 18:05    Předmět: Citovat

Zkus napsat sem: http://www.skodafavorit.cz/
_________________
...to co pisu nemyslim zle, ikdyz to tak muze vyznit...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
michellos



Založen: Jul 02, 2007
Příspěvky: 95

PříspěvekZaslal: út únor 23 2010, 18:46    Předmět: Citovat

vymenit klapku za jinou nebo napojit na pocitac a seridit.Mel sem jednobod felicii dal jsem jinou klapku z jineho motoru a vsechno v poradku kolisaly otacky a chcipala
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ypsi



Založen: Oct 12, 2005
Příspěvky: 401
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: út únor 23 2010, 19:01    Předmět: Citovat

Jj, tento system je citlivy na zanesenie klapky, vybrat, riadne vycistit acetonom, tech.benzinom, hlavne hrany, zlozit, bacha na falosny vzduch, napojit na PC a urobit zakladne nastavenie klapky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: út únor 23 2010, 19:03    Předmět: Citovat

uvidime něco zkusim rad bych kdyby někdo ze znojma mně mohl pujčit nebo za pivo kafe přečist řidici jednotku až bude lepši počasi zkusil bych to nechat ještě přrečistit Wink
jinak už to nema moc cenu do června STK a konec auta bude ješte nejspiže rozebrano na ND Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ypsi



Založen: Oct 12, 2005
Příspěvky: 401
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: út únor 23 2010, 19:05    Předmět: Citovat

Za kafe by sme sa dohodli, ale si teda sakra daleko Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: út únor 23 2010, 19:39    Předmět: Citovat

no to by bylo pěkně drahe kafe Laughing Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: út únor 23 2010, 19:48    Předmět: Citovat

ypsi napsal(a):
Za kafe by sme sa dohodli, ale si teda sakra daleko Very Happy


a co to máte za kabel k diagnostice a program ? Děkuji a přeji pěkny den
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18675
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 5:53    Předmět: Citovat

Po zimě říkáš , ale nepíšeš , jestli se jezdilo či stálo . Jestli stálo , může být i voda v benzínu . Jinak když se klapka podělá , tak žádné "jenomčištění" nepomůže . Půjčit z vrakoviště . A potom ta těsnost sacího potrubí , to je základ u jakéhokoliv motoru .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jindra2



Založen: Aug 09, 2005
Příspěvky: 763

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 8:15    Předmět: Citovat

Favorit 1994 má klapku ovládanou bovdenem, takže vyčistit klapku, zkontrolovat gumoocelovou podložku mezi vstřikovací jednotkou a sacím potrubí, zkontrolovat rozdělovač.
Jindra
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jindra2



Založen: Aug 09, 2005
Příspěvky: 763

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 8:27    Předmět: Citovat

A ještě


Schránka01.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  Schránka01.jpg
 Velikost:  65.69 kB
 Staženo:  159 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Topik



Založen: May 27, 2008
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: pá únor 26 2010, 9:55    Předmět: Citovat

Ahoj dulezite je napsat jaky typ motoru mas...jednobod???

Pokud ano je to 1,3i to muze byt klidne i snimacem na vodu...ale i vadnou r.j nebo take nastavovacem volnobehu....

Pokud mas jakoby karburator se spoustu ele. nesmyslu kolem pak je tech variant ohodne vice....

Napis kod motoru...
Na diagnostiku se moc spolehat neda..R.j v techto autech toho moc na sebe nereknou...Surprised)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31876
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá únor 26 2010, 15:13    Předmět: Citovat

Topiku, Fávo ´94 mělo jen jeden objem a jednu variantu přípravy směsi - a dvě varianty výkonu lišící se kompresním poměrem. Vždycky se jednalo o motor 1289ccm (4-válec OHV s 3x uloženou klikou - klasika Škoda už od WW II.) a s JEDNOBODOVÝM vstřikováním Bosch Monomotronic. Dvě vyráběné varianty se označovaly jako 135 a 136 - 135 měla v pístech vybrání snižující kompresní poměr, aby mohla používat palivo s oktanovým číslem 90 (91) neboli benzín Speciál a tehdejší bezolovnatý Natural, 136 měla písty ploché = vyšší kompresní poměr = oktanový nárok 95 (Super). Sací trakt se lišil jen tím, že 136 měly v sání před filtrem objemový rezonátor - filtr, škrticí klapku a sací hrdlo včetně potrubí k sacím kanálům v hlavě měly obě verze shodné. Stejný motor s nepatrně změněným tvarem krytu sacího filtru se osazoval do prvních sérií Felicie 1,3 - teprve od modelového ročníku ´96 se montoval motor MPi se 4bodovým vstřikováním, odlišnou ŘJ, s jiným sacím potrubím a hlavně bez rozdělovače - zapalování zajišťovala zapalovací lišta s integrovanými indukčními cívkami.

U Fáva ´94 bych se nejdřív podíval na těsnost mezi díly sacího traktu (aby nepřisával falešný vzduch) a na mechanismus, držící škrticí klapku v takové poloze, aby byl zajištěn volnoběh - na samotné klapce se vytvářejí usazeniny, které mají vliv na její plynulý pohyb. Někdy stačí klapku umýt benzínem a případně opatrně oškrabat, jindy je potřeba ji úplně vyměnit. Další příčinou může být špatný vstřikovač, který dává příliš malou dávku benzínu nebo závada v čidle "váhy" nasávaného vzduchu. Rozhodně bych u "čtyřiadevadesátky" nezapomněl ani na čistotu a neporušenost víčka rozdělovače, palce a všech vn kabelů a koncovek mezi cívkou, rozdělovačem a svíčkami.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: ne únor 28 2010, 19:00    Předmět: Citovat

uzaviram toto tema dnes nám na auto spadl snich z kostela střecha prohnuta předni sklo kaput cele skroucene rozhodnuto tento měsic porcovat ale jsme už uplně bez auta Confused Sad Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31876
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne únor 28 2010, 19:24    Předmět: Citovat

Požaduj náhradu škody od černoprdelníků - za stav sněhu na své stavbě odpovídají stejně jako každý jiný vlastník nemovitosti. Pokud jsi parkoval na místě k tomu účelu obvyklém nebo dokonce vyhrazeném dopravní značkou, nemají se jak vykroutit. Když už jim ty peníze ovečky dávají, ať je z nich nějaký SKUTEČNÝ užitek... Za správu budovy odpovídá diecéze, takže se obrať přímo na ni. Dolož fotkami, případně protokolem vyhotoveným PČR. Do náhrady škody patří i ztráty způsobené náklady na řešení nepohyblivosti (pokud auto patří invalidovi nebo starému člověku) atd.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.17 sekund