Založen: Sep 21, 2008 Příspěvky: 466 Bydliště: Jižní Morava....
Zaslal: út únor 23 2010, 18:02 Předmět: škoda favorit 1994 vstřikování nedrži volnoběch
Dobrý den ted po zimě se stalo toto že auto přestalo držet volnoběch svičky jsme zkoušeli a jsou OK co dal na co se zaměřit ? Kontroloval jsem filtr box a na klapce zustava hladinka kapaliny a uvnitř filtr boxu je lehka černota teměř žádna ? Děkuji a přeji pěkny den
vymenit klapku za jinou nebo napojit na pocitac a seridit.Mel sem jednobod felicii dal jsem jinou klapku z jineho motoru a vsechno v poradku kolisaly otacky a chcipala
Založen: Oct 12, 2005 Příspěvky: 401 Bydliště: Žilina
Zaslal: út únor 23 2010, 19:01 Předmět:
Jj, tento system je citlivy na zanesenie klapky, vybrat, riadne vycistit acetonom, tech.benzinom, hlavne hrany, zlozit, bacha na falosny vzduch, napojit na PC a urobit zakladne nastavenie klapky.
Založen: Sep 21, 2008 Příspěvky: 466 Bydliště: Jižní Morava....
Zaslal: út únor 23 2010, 19:03 Předmět:
uvidime něco zkusim rad bych kdyby někdo ze znojma mně mohl pujčit nebo za pivo kafe přečist řidici jednotku až bude lepši počasi zkusil bych to nechat ještě přrečistit
jinak už to nema moc cenu do června STK a konec auta bude ješte nejspiže rozebrano na ND
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18683 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: st únor 24 2010, 5:53 Předmět:
Po zimě říkáš , ale nepíšeš , jestli se jezdilo či stálo . Jestli stálo , může být i voda v benzínu . Jinak když se klapka podělá , tak žádné "jenomčištění" nepomůže . Půjčit z vrakoviště . A potom ta těsnost sacího potrubí , to je základ u jakéhokoliv motoru .
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32015 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá únor 26 2010, 15:13 Předmět:
Topiku, Fávo ´94 mělo jen jeden objem a jednu variantu přípravy směsi - a dvě varianty výkonu lišící se kompresním poměrem. Vždycky se jednalo o motor 1289ccm (4-válec OHV s 3x uloženou klikou - klasika Škoda už od WW II.) a s JEDNOBODOVÝM vstřikováním Bosch Monomotronic. Dvě vyráběné varianty se označovaly jako 135 a 136 - 135 měla v pístech vybrání snižující kompresní poměr, aby mohla používat palivo s oktanovým číslem 90 (91) neboli benzín Speciál a tehdejší bezolovnatý Natural, 136 měla písty ploché = vyšší kompresní poměr = oktanový nárok 95 (Super). Sací trakt se lišil jen tím, že 136 měly v sání před filtrem objemový rezonátor - filtr, škrticí klapku a sací hrdlo včetně potrubí k sacím kanálům v hlavě měly obě verze shodné. Stejný motor s nepatrně změněným tvarem krytu sacího filtru se osazoval do prvních sérií Felicie 1,3 - teprve od modelového ročníku ´96 se montoval motor MPi se 4bodovým vstřikováním, odlišnou ŘJ, s jiným sacím potrubím a hlavně bez rozdělovače - zapalování zajišťovala zapalovací lišta s integrovanými indukčními cívkami.
U Fáva ´94 bych se nejdřív podíval na těsnost mezi díly sacího traktu (aby nepřisával falešný vzduch) a na mechanismus, držící škrticí klapku v takové poloze, aby byl zajištěn volnoběh - na samotné klapce se vytvářejí usazeniny, které mají vliv na její plynulý pohyb. Někdy stačí klapku umýt benzínem a případně opatrně oškrabat, jindy je potřeba ji úplně vyměnit. Další příčinou může být špatný vstřikovač, který dává příliš malou dávku benzínu nebo závada v čidle "váhy" nasávaného vzduchu. Rozhodně bych u "čtyřiadevadesátky" nezapomněl ani na čistotu a neporušenost víčka rozdělovače, palce a všech vn kabelů a koncovek mezi cívkou, rozdělovačem a svíčkami. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Sep 21, 2008 Příspěvky: 466 Bydliště: Jižní Morava....
Zaslal: ne únor 28 2010, 19:00 Předmět:
uzaviram toto tema dnes nám na auto spadl snich z kostela střecha prohnuta předni sklo kaput cele skroucene rozhodnuto tento měsic porcovat ale jsme už uplně bez auta
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32015 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne únor 28 2010, 19:24 Předmět:
Požaduj náhradu škody od černoprdelníků - za stav sněhu na své stavbě odpovídají stejně jako každý jiný vlastník nemovitosti. Pokud jsi parkoval na místě k tomu účelu obvyklém nebo dokonce vyhrazeném dopravní značkou, nemají se jak vykroutit. Když už jim ty peníze ovečky dávají, ať je z nich nějaký SKUTEČNÝ užitek... Za správu budovy odpovídá diecéze, takže se obrať přímo na ni. Dolož fotkami, případně protokolem vyhotoveným PČR. Do náhrady škody patří i ztráty způsobené náklady na řešení nepohyblivosti (pokud auto patří invalidovi nebo starému člověku) atd. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.