Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

V.A.G. - popis protokolu

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
hrabosh



Založen: Jun 19, 2005
Příspěvky: 446
Bydliště: Brno venkov

PříspěvekZaslal: so únor 13 2010, 20:01    Předmět: V.A.G. - popis protokolu Citovat

Zdarec.

Nemáte někdo popis protokolu VAG? Řekněme, že bych chtěl postavit s nějakým jednočipem vyčítačku chyb/zobrazovačku hodnot z ECU.

Potřebuju se domluvit se SIMOSem 2P, Felicia 1.3 MPi

Díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Jindra2



Založen: Aug 09, 2005
Příspěvky: 763

PříspěvekZaslal: ne únor 14 2010, 10:49    Předmět: Citovat

To se nevyplatí, kup si hotový http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=58570
Jindra
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hrabosh



Založen: Jun 19, 2005
Příspěvky: 446
Bydliště: Brno venkov

PříspěvekZaslal: ne únor 14 2010, 11:13    Předmět: Citovat

Kabel mám už taky, to není problém.

Přiznám teda barvu Surprised) Auto je Škoda Garde, motor v něm je z Felicie i s tím vstřikováním.

Stavím palubní počítač a chtěl bych, aby se mimo jiné uměl domluvit s jendotkou ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
cackler



Založen: Dec 17, 2007
Příspěvky: 286

PříspěvekZaslal: ne únor 14 2010, 13:23    Předmět: Citovat

hm to vypadá zajímavě, máš někde fotky toho ďábla? Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31876
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne únor 14 2010, 15:18    Předmět: Citovat

HA - vlk v rouše beránčím! Myslím že ta stříkačka s tím Gardem musí pěkně cvičit, Hrabi - už se Ti podařil BURN-OUT?
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hrabosh



Založen: Jun 19, 2005
Příspěvky: 446
Bydliště: Brno venkov

PříspěvekZaslal: ne únor 14 2010, 15:21    Předmět: Citovat

Pár fotek je tady:

http://www.skoda-olomouc.net/index_dt.php?action=30500&old_action=30000&id_car=104

Nejsou teda uplně aktuální, ale pro představu stačí Smile Chtělo by to lak, ale ten letos plánuju ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31876
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne únor 14 2010, 15:49    Předmět: Citovat

Hm, ale budeš mít problémy s prudšíma přechodama otáček. To jen tak na okraj a jako první dojem po kouknutí na tu fotku sacího potrubí se sportovním filtrem. Ta trubka je na svou délku moc úzká a má moc ostrý zlom těsně před škrticí klapkou - vzduch se tam musí fest vířit a to není nikdy moc košer. Nestřílí Ti někdy ohřátá při meziplynech do sání?
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hrabosh



Založen: Jun 19, 2005
Příspěvky: 446
Bydliště: Brno venkov

PříspěvekZaslal: ne únor 14 2010, 20:55    Předmět: Citovat

Jede to hezky i když žádnej trhač asfaltu to taky není. Ten motor má 50kW ....

... ale Garde má převodovku o cca 10% víc do síly, takže to má celkem odpich.

Jak jsem psal, ty fotky nejsou uplně aktuální. Ted je tam vedení vzduchu ke klapce původní z Felicie a té trubky je jen kousek a nemá tak ostré koleno. Jinak do sání ani do výfuku nikdy nestřílela.

Jinak našel jsem tohle: http://hex.co.za/vaginfo/

Tím bych měl být schopen navázat komunikaci. Ted se potřebuju posunout o úroveň výš a zjistit, jak se té jednotky na co zeptám...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5229

PříspěvekZaslal: po únor 15 2010, 17:30    Předmět: Citovat

Záleží co vš po ní chceš. Vím že měřiče spotřeby se dělaly pomocí délky a počtu vstřiků. Na otáčkoměr by měla mít přímo vývod.
_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PvvS



Založen: Nov 25, 2008
Příspěvky: 464
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po únor 15 2010, 18:49    Předmět: Citovat

Spis by to chtelo totalne vymenit brzdy. I kdyz stromy maji vcelku solidni brzdny ucinky... Jinak tuzing.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hrabosh



Založen: Jun 19, 2005
Příspěvky: 446
Bydliště: Brno venkov

PříspěvekZaslal: po únor 15 2010, 22:51    Předmět: Citovat

rezis napsal(a):
Záleží co vš po ní chceš. Vím že měřiče spotřeby se dělaly pomocí délky a počtu vstřiků. Na otáčkoměr by měla mít přímo vývod.
No chtěl jsem všechno Smile Resp. mít možnost zobrazit / přečíst si jakoukoli hodnotu, kterou normálně zobrazuje třeba VAG-COM. Jinak otáčkoměr má opravdu svůj výstup, na kterém si měří frekvenci pulzů s 12V amplitudou. Pokud se do Felicií dával počítač, tak si opravdu měřil délku vstřiku a to sice nějakým měřicím trafem na kabelu ke vstřikovacímu ventilu. S ECU se vůbec nebavil ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
hrabosh



Založen: Jun 19, 2005
Příspěvky: 446
Bydliště: Brno venkov

PříspěvekZaslal: po únor 15 2010, 22:59    Předmět: Citovat

PvvS napsal(a):
Spis by to chtelo totalne vymenit brzdy. I kdyz stromy maji vcelku solidni brzdny ucinky... Jinak tuzing.
KONKRÉTNĚ proč? S těmahle brzdama (resp. celýma nápravama - až na to, že byly o cca 3 cm širší) se vyráběly Rapidy 135/136, který měly stejnej motor jako ta Felda, jen s karburátorem. Výkon 46 kW. Zástavba motoru z Felicie zvýšila výkon o cca 8,5% původního - s tím nemají původní brzdy sebemenší problém, zvlášť když jsou po kompletní generálce, jako zbytek auta (až na ten lak teda).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31876
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út únor 16 2010, 9:05    Předmět: Citovat

PvvS by Ti tam naordinoval 8pístkový Bremba s vnitřním chlazením na všecky 4 kola nebo rovnou diskovky z Boeingu 747... Já bych spíš tunil směrem k Rapidu - to znamená osadit vytažený přední i zadní "bláta" (kliďánko laminát) a prodloužený poloosy. Na brzdy bych nesahal, pokud tedy nehodláš na Felinku osadit Garretta nebo jiné turbo - i tak s tím budou ty bubny na zadku cvičit dostatečně. Soutěžní verze "stotřicítek" sice dostávaly kotouče na všecky 4 - ale ty měly kolem 130koní + příslušnou aerodynamickou výbavu. Stejně bys musel při osazení kotoučů i na zadní kola vyměnit hlavní brzdový válec včetně posilovače, abys dodržel rozdělení brzdných sil - taková výměna je oříšek i pro zkušené brzdaře, kteří už mají nejeden typ otestovaný a mají i předem připravené komplety dílů pro každý daný typ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund