Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31876 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne únor 14 2010, 15:18 Předmět:
HA - vlk v rouše beránčím! Myslím že ta stříkačka s tím Gardem musí pěkně cvičit, Hrabi - už se Ti podařil BURN-OUT? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31876 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne únor 14 2010, 15:49 Předmět:
Hm, ale budeš mít problémy s prudšíma přechodama otáček. To jen tak na okraj a jako první dojem po kouknutí na tu fotku sacího potrubí se sportovním filtrem. Ta trubka je na svou délku moc úzká a má moc ostrý zlom těsně před škrticí klapkou - vzduch se tam musí fest vířit a to není nikdy moc košer. Nestřílí Ti někdy ohřátá při meziplynech do sání? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jun 19, 2005 Příspěvky: 446 Bydliště: Brno venkov
Zaslal: ne únor 14 2010, 20:55 Předmět:
Jede to hezky i když žádnej trhač asfaltu to taky není. Ten motor má 50kW ....
... ale Garde má převodovku o cca 10% víc do síly, takže to má celkem odpich.
Jak jsem psal, ty fotky nejsou uplně aktuální. Ted je tam vedení vzduchu ke klapce původní z Felicie a té trubky je jen kousek a nemá tak ostré koleno. Jinak do sání ani do výfuku nikdy nestřílela.
Záleží co vš po ní chceš. Vím že měřiče spotřeby se dělaly pomocí délky a počtu vstřiků. Na otáčkoměr by měla mít přímo vývod. _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Jun 19, 2005 Příspěvky: 446 Bydliště: Brno venkov
Zaslal: po únor 15 2010, 22:51 Předmět:
rezis napsal(a):
Záleží co vš po ní chceš. Vím že měřiče spotřeby se dělaly pomocí délky a počtu vstřiků. Na otáčkoměr by měla mít přímo vývod.
No chtěl jsem všechno Resp. mít možnost zobrazit / přečíst si jakoukoli hodnotu, kterou normálně zobrazuje třeba VAG-COM. Jinak otáčkoměr má opravdu svůj výstup, na kterém si měří frekvenci pulzů s 12V amplitudou. Pokud se do Felicií dával počítač, tak si opravdu měřil délku vstřiku a to sice nějakým měřicím trafem na kabelu ke vstřikovacímu ventilu. S ECU se vůbec nebavil ...
Založen: Jun 19, 2005 Příspěvky: 446 Bydliště: Brno venkov
Zaslal: po únor 15 2010, 22:59 Předmět:
PvvS napsal(a):
Spis by to chtelo totalne vymenit brzdy. I kdyz stromy maji vcelku solidni brzdny ucinky... Jinak tuzing.
KONKRÉTNĚ proč? S těmahle brzdama (resp. celýma nápravama - až na to, že byly o cca 3 cm širší) se vyráběly Rapidy 135/136, který měly stejnej motor jako ta Felda, jen s karburátorem. Výkon 46 kW. Zástavba motoru z Felicie zvýšila výkon o cca 8,5% původního - s tím nemají původní brzdy sebemenší problém, zvlášť když jsou po kompletní generálce, jako zbytek auta (až na ten lak teda).
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31876 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út únor 16 2010, 9:05 Předmět:
PvvS by Ti tam naordinoval 8pístkový Bremba s vnitřním chlazením na všecky 4 kola nebo rovnou diskovky z Boeingu 747... Já bych spíš tunil směrem k Rapidu - to znamená osadit vytažený přední i zadní "bláta" (kliďánko laminát) a prodloužený poloosy. Na brzdy bych nesahal, pokud tedy nehodláš na Felinku osadit Garretta nebo jiné turbo - i tak s tím budou ty bubny na zadku cvičit dostatečně. Soutěžní verze "stotřicítek" sice dostávaly kotouče na všecky 4 - ale ty měly kolem 130koní + příslušnou aerodynamickou výbavu. Stejně bys musel při osazení kotoučů i na zadní kola vyměnit hlavní brzdový válec včetně posilovače, abys dodržel rozdělení brzdných sil - taková výměna je oříšek i pro zkušené brzdaře, kteří už mají nejeden typ otestovaný a mají i předem připravené komplety dílů pro každý daný typ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.