Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Regler dobíjení felicia - zpětná vazba

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Jamjam



Založen: Sep 04, 2008
Příspěvky: 31

PříspěvekZaslal: po červen 01 2009, 13:25    Předmět: Regler dobíjení felicia - zpětná vazba Citovat

Zdravím, ví někdo, od čeho je ten bílý drát vedoucí z regulátoru? Mám altík z feldy na korejcovi, původní měl zpětnou vazbu od napájení řídící jednotky, ten z felicie ji má přímo ze svého výstupu. Korejci dávali tenký dráty, takže mi palubní napětí dost houpe podle zátěže. Není ten drátek náhodou zpětná vazba regleru?


1288_1_small.jpg
 Komentář:
regler felicia
 Velikost:  12.71 kB
 Zobrazeno:  312 krát

1288_1_small.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepik9
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: po červen 01 2009, 14:08    Předmět: Citovat

Ten drat je pripojen na kontrolku a vystup pomocnejch diod. (vstup budiciho napeti).
Návrat nahoru
breta1



Založen: Sep 09, 2005
Příspěvky: 3489

PříspěvekZaslal: po červen 01 2009, 14:27    Předmět: Citovat

ten drát jsem označil šipkou


alternator.JPG
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  alternator.JPG
 Velikost:  12.38 kB
 Staženo:  232 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jamjam



Založen: Sep 04, 2008
Příspěvky: 31

PříspěvekZaslal: po červen 01 2009, 14:41    Předmět: Citovat

Díky. Takže zpětnou vazbu bere šroubem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2558
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: út červen 02 2009, 6:26    Předmět: Citovat

Ahoj
Připojim se s dotazem.
Mám VW GII TD a po nastartování motoru ještě dožhavuje a po odskočení relé žhavení vznikne velkej napěťovej impuls kterej mi neustále ničí rádio a ostatní věci připojené k palubní síti.Regec zřejmě nestačí tak rychle zareagovat a snížit buzení altíku a chci se zeptat jestli by ten impuls moh spapat velikej konďour co se dává když je v autě nějakej silnej audio zesilovač.Nebo dát před rádio hondně rychlou elektronickou pojistku?Takovou mám ale musí se ručně "nahazovat" Sad
Regulátor sem měnil a je to pořád stejný.Jak silná pecka to je,nevim.Nemám to čim změřit.

_________________
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rolandt



Založen: Jan 11, 2009
Příspěvky: 134
Bydliště: vychod slovenska

PříspěvekZaslal: so červen 06 2009, 12:23    Předmět: Citovat

nieco take co popisujes sa podla mna moze stat len ak nemas dobre spoje medzi alt. a baterkou.
kondik ti najskor nepomoze, ved baterka by nemala dovolit skokovu zmenu napatia, skontroluj spoje, tam to musi byt niekde.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kevin_mitnick



Založen: May 20, 2007
Příspěvky: 1778

PříspěvekZaslal: ne červen 07 2009, 0:45    Předmět: Citovat

Sandal napsal(a):
Ahoj
Připojim se s dotazem.
Mám VW GII TD a po nastartování motoru ještě dožhavuje a po odskočení relé žhavení vznikne velkej napěťovej impuls kterej mi neustále ničí rádio a ostatní věci připojené k palubní síti.Regec zřejmě nestačí tak rychle zareagovat a snížit buzení altíku a chci se zeptat jestli by ten impuls moh spapat velikej konďour co se dává když je v autě nějakej silnej audio zesilovač.Nebo dát před rádio hondně rychlou elektronickou pojistku?Takovou mám ale musí se ručně "nahazovat" Sad
Regulátor sem měnil a je to pořád stejný.Jak silná pecka to je,nevim.Nemám to čim změřit.


Skontroluj ukostreni baterky, alternatoru a motoru... Nejcasteji je na vine odhnity Cu pasek mezi motorem a kastli...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund