Zdravím, ví někdo, od čeho je ten bílý drát vedoucí z regulátoru? Mám altík z feldy na korejcovi, původní měl zpětnou vazbu od napájení řídící jednotky, ten z felicie ji má přímo ze svého výstupu. Korejci dávali tenký dráty, takže mi palubní napětí dost houpe podle zátěže. Není ten drátek náhodou zpětná vazba regleru?
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2566 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: út červen 02 2009, 6:26 Předmět:
Ahoj
Připojim se s dotazem.
Mám VW GII TD a po nastartování motoru ještě dožhavuje a po odskočení relé žhavení vznikne velkej napěťovej impuls kterej mi neustále ničí rádio a ostatní věci připojené k palubní síti.Regec zřejmě nestačí tak rychle zareagovat a snížit buzení altíku a chci se zeptat jestli by ten impuls moh spapat velikej konďour co se dává když je v autě nějakej silnej audio zesilovač.Nebo dát před rádio hondně rychlou elektronickou pojistku?Takovou mám ale musí se ručně "nahazovat"
Regulátor sem měnil a je to pořád stejný.Jak silná pecka to je,nevim.Nemám to čim změřit. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Jan 11, 2009 Příspěvky: 134 Bydliště: vychod slovenska
Zaslal: so červen 06 2009, 12:23 Předmět:
nieco take co popisujes sa podla mna moze stat len ak nemas dobre spoje medzi alt. a baterkou.
kondik ti najskor nepomoze, ved baterka by nemala dovolit skokovu zmenu napatia, skontroluj spoje, tam to musi byt niekde.
Ahoj
Připojim se s dotazem.
Mám VW GII TD a po nastartování motoru ještě dožhavuje a po odskočení relé žhavení vznikne velkej napěťovej impuls kterej mi neustále ničí rádio a ostatní věci připojené k palubní síti.Regec zřejmě nestačí tak rychle zareagovat a snížit buzení altíku a chci se zeptat jestli by ten impuls moh spapat velikej konďour co se dává když je v autě nějakej silnej audio zesilovač.Nebo dát před rádio hondně rychlou elektronickou pojistku?Takovou mám ale musí se ručně "nahazovat"
Regulátor sem měnil a je to pořád stejný.Jak silná pecka to je,nevim.Nemám to čim změřit.
Skontroluj ukostreni baterky, alternatoru a motoru... Nejcasteji je na vine odhnity Cu pasek mezi motorem a kastli...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.