tak jelikož já tam mám bočník a honotě 50mOhm tak mám 0,5V na 10A -> budu násobit pouze 5,12x, kde při zapojení neinvertujícího zesilovače dostanu odpor ve ZV 45k3 a odpor který uzemňuje invertující vstup mi vyšwl 11k, zesílení je tedy 5,118, což by odpovídalo. Z čehož mi, ale vyšlo že minimální krok bude 2,56mV což je i minimální krok AD převodník -> že setiny ampéru určitě neudržím na stálé hodnotě, bude mi to pořád lítat. Pokud se tedy nepletu
Založen: May 21, 2008 Příspěvky: 642 Bydliště: Moravský Krumlov
Zaslal: st únor 25 2009, 23:28 Předmět:
Nebo se dá, když je k dispozici ten procesor, aby se nenudil, převést úbytek na bočníku na napětí proti zemi, např. takto (místo spínačů se použijí spínače FET) viz obr. Pak může být bočník vpodstatě na libovolném potenciálu. Dokonce lze měřící modul napájet ze stejného vinutí jako zbytek zdroje. Podmínkou funkce je propojení zemí měřícího modulu a obvodu v němž se měří proud.
VPP2 neznám, vím jen kdo to učí a tak si dovedu představit o čem to asi je.
Caven je na mikroprocesorový části. Já chodím na analogovo-digitální a nějakou dokumentaci o tom předmětu má zde kdyby ses chtěla podívat co tam děláme http://home.zcu.cz/~cermakk/vpp_projekty.pdf
Je to určený pro začátečníky a i tak ty hodiny tak vypadaj A ono je docela vtipný když člověk z prumky nedokáže vypočítat předřadnej odpor pro led a jen blbě u tabule čumí. Já docela ty čermáka oceňuju , že má snahu pracovat s lidma co jsou totálně neposkrvněný
tak jelikož já tam mám bočník a honotě 50mOhm tak mám 0,5V na 10A -> budu násobit pouze 5,12x, kde při zapojení neinvertujícího zesilovače dostanu odpor ve ZV 45k3 a odpor který uzemňuje invertující vstup mi vyšwl 11k, zesílení je tedy 5,118, což by odpovídalo. Z čehož mi, ale vyšlo že minimální krok bude 2,56mV což je i minimální krok AD převodník -> že setiny ampéru určitě neudržím na stálé hodnotě, bude mi to pořád lítat. Pokud se tedy nepletu
No s 10-bitovým převodníkem je to docela logické, že.
ano jsem na mikroprocesorový části Předředný odpor pro led jsem schopen spočítat
dnes bych sem ještě hodil definitivní schéma, nebo alespon něco co by se tomu mohlo blížit...
Vím kde jsi .. a to že spočítáš odpor pro led vím taky , to byla reakce na jiný lidi co tam choděj Jinak nevím proč ale nějak mi furt nesedí to spínaní těch displejů napřímo pomocí pinu AVR .. ale to už jsme řešili přes Roberta po icq
ano jsem na mikroprocesorový části Předředný odpor pro led jsem schopen spočítat
dnes bych sem ještě hodil definitivní schéma, nebo alespon něco co by se tomu mohlo blížit...
Vím kde jsi .. a to že spočítáš odpor pro led vím taky , to byla reakce na jiný lidi co tam choděj Jinak nevím proč ale nějak mi furt nesedí to spínaní těch displejů napřímo pomocí pinu AVR .. ale to už jsme řešili přes Roberta po icq
Myslim, ze kolega Bartl chce merit napeti pred bocnikem a za nim a proud dopocitat z rozdilu...
Co se tyce te neposkvrnenosti (uf, to je slovo), tak jsem si predstavoval, ze na predmet vpp2 pujdou prevazne lidi z gymplu - na posledni hodine se mi zdalo, ze se dobra polovina lidi nudila, kdyz jsem popisoval tranzistor pres hrusticky a jablicka...
Myslim, ze kolega Bartl chce merit napeti pred bocnikem a za nim a proud dopocitat z rozdilu...
Co se tyce te neposkvrnenosti (uf, to je slovo), tak jsem si predstavoval, ze na predmet vpp2 pujdou prevazne lidi z gymplu - na posledni hodine se mi zdalo, ze se dobra polovina lidi nudila, kdyz jsem popisoval tranzistor pres hrusticky a jablicka...
Problém je , že většině lidí z gymplu a i z prumek nejde o to se naučit pracovat s elektronikou, ale dostat papír a jít někam dělat za těžký prachy A nejlíp někam do kanclu kde seděj a nemusej rukou hrábnout .)
Myslim, ze kolega Bartl chce merit napeti pred bocnikem a za nim a proud dopocitat z rozdilu...
Co se tyce te neposkvrnenosti (uf, to je slovo), tak jsem si predstavoval, ze na predmet vpp2 pujdou prevazne lidi z gymplu - na posledni hodine se mi zdalo, ze se dobra polovina lidi nudila, kdyz jsem popisoval tranzistor pres hrusticky a jablicka...
Problém je , že většině lidí z gymplu a i z prumek nejde o to se naučit pracovat s elektronikou, ale dostat papír a jít někam dělat za těžký prachy A nejlíp někam do kanclu kde seděj a nemusej rukou hrábnout .)
Tak mezi takové lidi asi nepatří většina uživatelů tohoto fóra
Myslim, ze kolega Bartl chce merit napeti pred bocnikem a za nim a proud dopocitat z rozdilu...
Co se tyce te neposkvrnenosti (uf, to je slovo), tak jsem si predstavoval, ze na predmet vpp2 pujdou prevazne lidi z gymplu - na posledni hodine se mi zdalo, ze se dobra polovina lidi nudila, kdyz jsem popisoval tranzistor pres hrusticky a jablicka...
Problém je , že většině lidí z gymplu a i z prumek nejde o to se naučit pracovat s elektronikou, ale dostat papír a jít někam dělat za těžký prachy A nejlíp někam do kanclu kde seděj a nemusej rukou hrábnout .)
Tak mezi takové lidi asi nepatří většina uživatelů tohoto fóra
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.