Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Je tu někdo od Českých Drah?
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
stepa



Založen: Jan 05, 2007
Příspěvky: 4669
Bydliště: poblíž HK

PříspěvekZaslal: so prosinec 20 2008, 12:27    Předmět: Citovat

mi-ro napsal(a):
Kdyby si na sebe měli vydělat tak pochcípají za 14 dní a mě by nes-raly pořád uzavřený závory v Chlumci pře prázdnejma vlakama.

Jo zavory na Bydzov jsou kolikrat peknej opruz Confused ...ta zasekana krizovatka je fakt umeni, by me zajimalo kdo tohle projektoval.

_________________
...to co pisu nemyslim zle, ikdyz to tak muze vyznit...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
mi-ro



Založen: Feb 08, 2005
Příspěvky: 7939
Bydliště: rovina u Kolína

PříspěvekZaslal: so prosinec 20 2008, 15:24    Předmět: Citovat

Už dávno navrhuji skoro Cimrmanovský řešení zase na čas přendat závory tak aby uzavíraly koleje vždycky když jede auto a vlak by musel počkat. Máme demokracii a já nikde nenašel podle jakýho zákona má nějake po-ranej ajzboňák přednost před atem!! Exclamation
_________________
..to bude jen ňákej odpůrek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31854
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so prosinec 20 2008, 18:40    Předmět: Citovat

Mi-ro, nejsem nádražák, i když z města v ČR asi na železnici nejvíc závislého. Ale fakt je, že u nás asi není rodina, která by neměla nějakého člena u dráhy. A ty výhody zase nejsou tak velké - režijní výhody má kdejaká firma - to nejsou jen volné jízdenky, to jsou i rekreace v podnikových zařízeních nebo podnikem dotované pobyty - A TY NEPOSKYTUJÍ JENOM ČD. Týden dovolené navíc - který podnik to dneska nedává? Já osobně bych (přestože jako děcko jsem strašně chtěl pracovat na dráze) nechtěl pracovat s takovou mírou zodpovědnosti, s jakou musejí pracovat strojvedoucí, průvodčí, posunovači, signalisti nebo výpravčí. Ale holí bych hnal onen nenažraný management, který jen hrabe pod sebe a prachy místo do investic strká do vlastních kapes. Už chápeš, o čem je řeč? Prostě plný souhlas s tím, že ČD jsou prodělečné, mají svinské chování vůči cestujícím a ještě za to požadují státní dotace - ale není to vina těch lidí "dole", kterých je pořád méně, aby se ušetřilo na odměny těm kur.vám, které sedí ve správní radě a v rozhodčích orgánech společnosti. Takže jediný lék je sada pilulek ráže 7,62 nebo 9mm, vypálených na patřičná místa - jinak se těch zmr.dů nezbavíme...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zirafka



Založen: Aug 20, 2006
Příspěvky: 819

PříspěvekZaslal: so prosinec 20 2008, 19:27    Předmět: Citovat

Nenechám se jen tak urážet. Já pro ČD a.s. nepracuju ačkoli jsem pracovala devět let nebýt toho, že nás rozdělili, tak jsem pracovala do dneska. Dneska jsem zaměstnaná u SŽDC s.o. a to nejsou České Dráhy. Takže tím, že se zastanu lidí od ČD si nehájím koryto ani nic jiného.

Stojím si za tím, že ČD jsou pochybně řízené, že ne všechno funguje tak, jak by mělo. Ale také je fakt, že se hodně věcí zlepšuje a zlepšilo. Pamatuji doby, kdyby bylo o zdraví jít na záchod ve vlaku nebo na nádraží. Dneska, pokud nejdu ponějakém hovadu, to je paráda. A je toho více.

Problém s narážením na blbce je v tom, že ČD jsou veliký podnik a mají hodně zaměstnanců. Jelikož procento blbů v populaci je dané, tak čím více zaměstnanců, tím více blbů.

Také nechápu,proč se stále zdražuje a tím se odrazují další a další lidi, ale to prostě člověk ze spodu nijak nemá šanci ovlivnit. To je stejné, jako vytíkat řidiči autobusu, že jsou drahé lupence Exclamation

Nevím jak kdo jiný, ale mně ČD dávali dvě zaměstnanecké výhody:

- volnou jízdenku
- 30 dní dovolené

Nic více. Nevidím na tom nic špatného, stejně jako nevidím nic špatného na tom, že dopravní podniky dávají svým lidem jízdenku na autobus, že zaměstnanci ČSA mají volné letenky, že zaměstnanci telekomunikací mají lacinější (či zdrama?) telefony... Každý zaměstnavatel dává svým lidem nějaký bonus. Jenže režijka ČD leží všem v žaludku Rolling Eyes

Mimochodem, bylo by jistě zajímavé srovnat dotace které dostávají ČD na celostátní provoz sítě a kolik dostává dopravní podnik Prahy...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: so prosinec 20 2008, 19:56    Předmět: Citovat

Neptal jsem se kdo je od dráhy proto, abych mu záviděl režijku nebo deputátní uhlí a pražce Twisted Evil
Chtěl jsem se dozvědět od lidí blíž zdroji, proč ty EC vlaky před pár lety jezdily na (pro nás) velmi slušné úrovni a proč tam ČD najednou bezostyšně nacpaly vagóny z Husákových časů a tak není vůbec žádný rozdíl mezi "normálním" (dle kocourkovských měřítek) rychlíkem a EC vlakem. Jinak je myslím i duševně vláčnějšímu eisenbahňákovi jasné, že jak bude stoupat podíl automobilové dopravy a klesat prestiž ČD i smysl proč s nima jezdit, jedonoho dne se to celé sesype a některá vláda přestane tu pažravou hydru dotovat a ČD udělají bankrot. Bude to v době, kdy už bude jedno že v zemi bude 50 000 nasraných nezaměstnaných, ale myslím že až ta doba přijde, tak se tam ti dneska pasivní železničáři mezi ostatníma ztratí.
V ČD se asi sem tam něco zlepšilo, ale celkový úpadek jde proti tomu rychlejším tempem. Zajímavé by bylo srovnat dopravní výkony a časy třeba s dráhama za Masaryka.
Nevěřím tomu, že "ti dole" v ČD něco udělají se svým neschopným vedením, budou vděční za každý zaměstnanecký půlrok a budou pasivně kejvat hlavama "my dole nic nezmůžeme".
Mám čerstvou zkušenost s "EC" tak neřeším jestli PID je taky dotovaná a jestli jsou autobusy MHD počmáraný taky. To by pak bylo jak za bolševika, " a vy u vás v Americe stejně bijete negry!" Twisted Evil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zirafka



Založen: Aug 20, 2006
Příspěvky: 819

PříspěvekZaslal: so prosinec 20 2008, 20:06    Předmět: Citovat

Rozdíl je například v tom, že rychlík staví častěji než vlak EC. To chápe i pako co dělalo u ČD, ale pan geniální to nepochopil.

Ano já jsem vděčná za to, že mám práci a výplatu. Kdo rád není, tak kecá.

Konec, tohle nemá cenu. Když se chceš obouvat do lidí a ČD vůbec, tak se obouvej, já už na to nemám čas.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: so prosinec 20 2008, 20:51    Předmět: Citovat

Haha. Vidím, že někdo má opravdu problémy s pochopením psaného textu.
Když celou dobu debatujeme o kvalitě, resp. nekvalitě cestování, nezajímá mě papírový rozdíl v akademických parametrech. Počet zastávek je takovým nesmyslným parametrem a je to stejně cynický údaj jako vyjádření onoho Zmr. průvodčího, že "EC je přece počet míst v kupé a polstrovaný sedadla". Pohledem do jízdního řádu lehko zjistíme, že konkrétní spoj Ko-ČTř trvá podle konkrétního vlaku: u rychlíku 1h02min až 1h18min, přičemž některé vypouštějí Přelouč, některé Choceň a UO takže staví stejně jako EC jen jednu mezistanici: Pardubice. EC jede 58 minut tedy o 4 minuty míň, tenhle rozdíl mě jako zákazníka dokonale nezajímá v okamžiku, kdy ČD předvedou v praxi příjezd EC do první výchozí zastávky s 25 min sekerou Twisted Evil
A je mi srdečně jedno, jestli tomu vlaku s cestovním průměrem 65kmph a se starými špinavými DDRáckými vagóny budou říkat obrazek_cenzura, rychlík, EC nebo třeba Středočeská Střela. Je mi dokonce jedno, jestli mi ve vyhovující čas jede "rychlík" nebo "vlak vyšší kvality" EC, zajímá mě jak mi ČD splní to, co v nabídce deklarujou. EC je dle mě v současnosti pustý prolhaný podvod.
Trochu jsem hledal na webu a našel jsem: Loni vláda oddělila od ČD nákladní dopravu a vzniklo ČD Cargo, čímž odpadla možnost dotovat (ano, klíčové slovo pro ČD) tzv. vlaky vyšší kvality ze zisku z nákldní přepravy. Proto ČD zřejmě zrušily příplatek a vlastně se tak tiše vrátily do stavu předvyšší(=nižší) kvality, kterou tak dobře známe. Dotace +600 mega ročně přesto požadujou dál od státu. To se to bafuňářům ve vedení ČD "podniká"...
Bez zajímavosti není že EC se říká taky vlakům na trase do Vídně, které chtěly ČD obsazovat soupravou Pendolino.
ČD mají vždycky pravdu, odboráři si svoji dotovanou firmu vždy ochotně podrží a ty, zákazníku, nám vyskoč na ohon Twisted Evil Wink
Asi jako kdyby Student Agency reklamovaly autobusy vyšší kvality a nakonec cestujícímu podstrčily prastarou narvanou ŠM-ku, kde se může držet na tyči a poslechnout si, že vyšší kvalita se pozná podle autorádia a podle rohožky u dveří Very Happy
http://aktualne.centrum.cz/finance/volny-cas-a-nakupy/clanek.phtml?id=512263
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jandu



Založen: Feb 06, 2007
Příspěvky: 4509
Bydliště: vých.slovensko

PříspěvekZaslal: so prosinec 20 2008, 21:08    Předmět: Citovat

Variola napsal(a):
............. je to těžké, nejsou lidi. Lidí v provozu je totiž méně a méně (o to více jich je jinde...). .......................


Myslým, že toto je naj.. príčina. A ak celkové mzdové náklady dráhy /železníc SR/ sú cca 60% zo zisku, tak to vypovedá o niečom.

Ale podobný problém je aj školstvo, zdravotníctvo a ich úroveň.

Fakt by mali na seba zarábať a nie žiť z dotácií štátu.

_________________
Elektronické súčiastky fungujú za pomoci dymu. Ak dym unikne, prestanú fungovať.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jirka



Založen: Jul 01, 2005
Příspěvky: 2031
Bydliště: zbídačený kraj

PříspěvekZaslal: so prosinec 20 2008, 21:18    Předmět: Citovat

Variola napsal(a):
Také nechápu,proč se stále zdražuje a tím se odrazují další a další lidi, ale to prostě člověk ze spodu nijak nemá šanci ovlivnit. To je stejné, jako vytíkat řidiči autobusu, že jsou drahé lupence Exclamation

Třeba chtějí odradit poslední zákazníky na lokálních tratích (přejdou na autobus), aby je mohli pak v klidu zrušit.

_________________
*****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: so prosinec 20 2008, 21:34    Předmět: Citovat

Jirky napsal(a):
Třeba chtějí odradit poslední zákazníky na lokálních tratích (přejdou na autobus), aby je mohli pak v klidu zrušit.

Nepřejdou, místní autobusy ruší taky. (Kraje musí žádat o dotace a radnice si musí vybrečet spoje, což ve vyžraném rozpočtu přestává být možné).
Zbývá čím dál zahuštěnější individuální doprava, chodníky plné aut a silnice plné nehod.
Jak se ČD chovaly když některé lokální privátní tratě vypadaly že budou ziskové, to taky stojí za přečtení. To, že ČD lobbují u jiného subjektu (železniční dílny), aby zajišťoval servis jen jim a ne privátním dopravcům, je jen taková malá prasečina ČD...
http://cs.wikipedia.org/wiki/Konkurence_%C5%BEelezni%C4%8Dn%C3%ADch_dopravc%C5%AF_v_%C4%8Cesku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jirka



Založen: Jul 01, 2005
Příspěvky: 2031
Bydliště: zbídačený kraj

PříspěvekZaslal: so prosinec 20 2008, 22:20    Předmět: Citovat

V tom máš částečně pravdu. Ukázkový byl, tuším, Ústecký kraj a jeho výběrové řízení na dopravní obslužnost, nebo jak to nazývali.

Ale na druhou stranu už jsou obce, které mají vlastní dopravu (autobus) pro své obyvatele, který je vozí na směny do práce, děti do školy a ze školy, důchodce do města za nákupy a do nemocnic, protože vlakem už to dál nešlo. Nebo i firmy, co si vozí zaměstnance vlastní najmutou autobusovou dopravou. To všechno ubírá nemálo cestujících dráze a žene je na silnici.
A dráhy zvýšováním jízdného je určitě zpět nepřilákají. Pak naříkají, jak málo jsou jejich spoje vytížené a tím pádem trať nerentabilní.

_________________
*****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31854
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so prosinec 20 2008, 22:55    Předmět: Citovat

A vůbec nejlepší vopruz je nařízení, že EC a podobné vlaky staví pouze v krajských městech - takže v Pardubicích a v Olomouci ano, ale v České Třebové, ležící téměř uprostřed a navíc na důležité křižovatce magistrálního koridoru (trať 010) s tratí na Brno (260, jestli si to ještě dobře pamatuju) tyto vlaky nestaví. Takže kdokoliv chce jet třeba Pendolinem do Ostravy, musí jet do Pardubic nebo Olomouce, aby na něj vůbec mohl nastoupit. Nemluvě o lidech třeba ze Svitavského regionu, kteří musejí přestupovat ještě vícekrát - jednou v Třebové, podruhé v Pardubicích... To je úroveň cestování, jen co je pravda. A za to taky nemůže pokladní na peróně ve Svitavách - ale nějaký ču.rák z ministerstva nebo ředitelství drah. Veškerá dopravní obslužnost regionu tím dostala tak na (_!_), že opravdu je mnohem lepší jezdit autem, než vlakem - a to dosud platíme za stát s nejhustší železniční sítí ne-li na světě, pak v Evropě určitě. Jen ji jaksi neumíme využít ku prospěchu svému - nebo lépe řečeno NECHCEME...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Andrea



Založen: Sep 07, 2007
Příspěvky: 9340

PříspěvekZaslal: so prosinec 20 2008, 23:00    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
...Veškerá dopravní obslužnost regionu tím dostala tak na (_!_), že opravdu je mnohem lepší jezdit autem, než vlakem - a to dosud platíme za stát s nejhustší železniční sítí ne-li na světě, pak v Evropě určitě. Jen ji jaksi neumíme využít ku prospěchu svému - nebo lépe řečeno NECHCEME...

Ti šéfíci co jich dneska na jednoho peróňáka připadá pomálu 5 ji ku prospěchu svému umí využít dobře.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: ne prosinec 21 2008, 8:12    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
A vůbec nejlepší vopruz je nařízení, že EC a podobné vlaky staví pouze v krajských městech - takže v Pardubicích a v Olomouci ano, ale v České Třebové, ležící téměř uprostřed a navíc na důležité křižovatce magistrálního koridoru (trať 010) s tratí na Brno (260, jestli si to ještě dobře pamatuju) tyto vlaky nestaví.

O ČTř bych se zrovna nebál, většina tam naopak staví, pokud se teda ČD podaří vlak vypravit. Musíme(?) se ovšem smířit s tím, že za EC nám budou podstrkovat "rychlíky" jak jsme je znali v době kdy jsme chodili do školy, zatímco po Evropě jezdí TGV a podobné věci.
Ta dopravní obslužnost je pofidérní pojem, buď žiješ v zemi, kde věci relativně dobře fungují a nemluví se o tom, nebo v zemi, kde tě krmí pseudoodbornými úřednickými žvásty a skutek utek.
Někdo by třeba rád vyměnil dopravní "obslužnost" krajského města za rajský klid v Dolních Kozošukách, třeba kvůli temné noční obloze kvůli astronomii Twisted Evil ale ono to stejně za chvíli nebude možné protože i ty Kozošuky dopravně obslouží frikulínci na prdlavých 4kolkách a osvětlí z 20 km zimní stadiony a provoz na dálnici.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jasin



Založen: Feb 22, 2005
Příspěvky: 1440
Bydliště: Kunratice u Prahy

PříspěvekZaslal: ne prosinec 21 2008, 12:15    Předmět: Citovat

Taky se hned pozná, kdo má ekologický přístup k životu a jezdí vlakem a kdo má benzínem nasáklý mozek a sedí celý život v autě.
Železnice dostávají na budování a údržbu dopravní cesty třeba 12 miliard ročně, ale na budování a údržbu silnic se dává bilion ročně a pořád to nestačí.
Mělo by se přestat platit dráze, ale taky platit benzínovým mozkům za rajtování po silnicích. Každý by měl platit skutečné náklady, za služby a investice, které používá. Mýtné brány jsou jen chabý pokus a osobáky zase neplatí.
Až skončí dosavadní silniční komunizmus, kdy jeden jezdí a tři co nejezdí mu to v daních platí, pak teprve nastanou rovné podmínky, kdy bude možné něco spravedlivě kritizovat.

_________________
Svět vypadá dobře jen při pohledu přes koňské uši.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 2 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund