Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Dostupné auto s motorem 1.4 - 1.6
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
JirkaZ



Založen: Feb 26, 2021
Příspěvky: 2813

PříspěvekZaslal: po říjen 16 2023, 18:57    Předmět: Citovat

rnbw: jenže životnost je dnes sprostý slovo, takže vyznavačům spotřebního kolotoče a tzv. "skvělých moderních věcí" to prostě nevysvětlíš...

(1.8 Turbo benzín)

_________________
Kdo chce, hledá způsob;
kdo ne - hledá důvod.

Ze dvou možností často volím tu třetí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pocitujlasku



Založen: Dec 12, 2005
Příspěvky: 2168

PříspěvekZaslal: po říjen 16 2023, 19:04    Předmět: Citovat

to je, ako keby si tvrdil, ze tranzistor je horsi ako elektronka, lebo je mensi.
vyvoj ide neustale dopredu, mame tu nove materialy, nove poznatky a rozne vylepsenia. lenze tu stale prevlada nazor, ze jedine dobre veci su tie stare. takze mozme sa vratit k vytacanemu internetu 56kbit, parnemu stroju, alebo konskym povozom.

_________________
No vidis, a tak si sa bal
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33912
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po říjen 16 2023, 20:01    Předmět: Citovat

Neporovnava sa tanzistor a elektronka, ale tranzistor a tranzistor. Tam plati, ze vacsi je vykonnejsi.

"Rozne vylepsenia" spocivaju v tom, ze sa tam narve turbo. Turbo je mechanicky narocny komponent, drahy na vyrobu, lahko sa poskodi a oprava je draha, ak nie nemozna.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2557
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: po říjen 16 2023, 20:06    Předmět: Citovat

pocitujlasku napsal(a):
zase ten nazor, ze cim vacsi objem, tym viac adidas?
To ne. Jsem fanda Mercedesů a pokud by si byl taky, budeš vědět že ten motor (OM642.961) co mám v autě je jeden z nejspolehlivějších. Kdyby to byl motor OM651 (2,15l) tak si koupim auto s nim. Jelikož ty motory OM 651 mají méně odolné rozvody, piezo vstřikovače Delphi a dvě turba, tak jsem zvolil radši třílitr.
_________________
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31847
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po říjen 16 2023, 23:49    Předmět: Citovat

pocitujlasku napsal(a):
to je, ako keby si tvrdil, ze tranzistor je horsi ako elektronka, lebo je mensi.
vyvoj ide neustale dopredu, mame tu nove materialy, nove poznatky a rozne vylepsenia. lenze tu stale prevlada nazor, ze jedine dobre veci su tie stare. takze mozme sa vratit k vytacanemu internetu 56kbit, parnemu stroju, alebo konskym povozom.
Nemáš pravdu. Tranzistor je skutečně horší, protože je menší - v situaci, kdy vzniká EMI (elektromagnetiskej impuls). Tranzistor to zničí, starší a větší elektronka se sice v momentě EMI dostane do nefunkční oblasti, ale po odeznění ionizace se její funkčnost obnoví. Malej motor sice zvládá podávat stejně vysokej výkon jako motor větší a těžší, ale protože už nemá žádnou výkonovou rezervu, je jeho činnost mnohem víc zatěžující pro jeho životnost i pro okamžitou spotřebu. Ekofašisti vidí jedině maximální spotřebu těch velkoobjemovejch hnacích jednotek i jejich relativně vyšší volnoběžnou spotřebu, kterou pokrejvají prostou spotřebu energie pro svoje uvedení do pohybu, ale už jim uniká ta nejzásadnější věc - že totiž aby tyhle velký agregáty podávaly výkon potřebnej pro běžnou dynamickou jízdu je pořád stačí doslova jen lechtat - včetně toho, že při takový jízdě mají i příslušně malou spotřebu. Prostě pětilitr nebo sedmilitr, i když má maximální spotřebu 20l/100km, pokud s ním pojedete po normální silnici v klídku 90-100km/h, tak pojede ne v režimu "pila točky jak japonská motorka", ale v režimu "bláblábláblá" 1500RPM a se spotřebou, o který si bude ten oturbenej pidimotorek moct nechávat jenom zdát - a s životností, kdy za jeden život velkoobjemáku "spotřebujete" 4 ty piditurbáky ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sis2



Založen: Oct 07, 2012
Příspěvky: 1268
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út říjen 17 2023, 8:23    Předmět: Citovat

Je to tak, jak píšeš, ale blbcům, co slyší hlavně na "spoustu nových vychytávek" to nemá smysl vysvětlovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cust



Založen: Jan 17, 2007
Příspěvky: 6305
Bydliště: Husinec-Řež

PříspěvekZaslal: út říjen 17 2023, 8:44    Předmět: Citovat

Mám pro sebe/ženu Kia Rio, 1.23 l atmosféra, ok, ale dnes bych raději koupil 1,4 l atmosféru (když auto naložím, je to znát). Pro rodinné jízdy 2.0 atmosféra Mitsubishi Outlander, na to že je to několikrát těžší auto, tak je jízda příjemnější i při 7 lidech v autě... Ale ten je trošku dražší než stanovený limit a náročnější finančně na pravidelný servis.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pocitujlasku



Založen: Dec 12, 2005
Příspěvky: 2168

PříspěvekZaslal: út říjen 17 2023, 9:45    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Prostě pětilitr nebo sedmilitr, i když má maximální spotřebu 20l/100km, pokud s ním pojedete po normální silnici v klídku 90-100km/h, tak pojede ne v režimu "pila točky jak japonská motorka", ale v režimu "bláblábláblá" 1500RPM a se spotřebou, o který si bude ten oturbenej pidimotorek moct nechávat jenom zdát - a s životností, kdy za jeden život velkoobjemáku "spotřebujete" 4 ty piditurbáky ...

Ja som mal trojdverovu almeru, diesel s objemom 2.2 v meste spotreba sialena, mimo mesto, ak som isiel plynule po dialnici 130, tak spotreba sa pohybovala tesne nas 3l/100km.
teraz mam do mesta smiesne picanto co ma ledva 1.0 motor a nemam problem v meste reaguje dost citlivo na plyn (velmi ho nesetrim), mimo mesta jazdim 100-110 a v pohode. Motor aj po 130 tis. km v pohode.

Ale musis mysliet aj na to, ze tie vykonnejsie motory obcas potrebuju prebehnut, takze ked na nom jazdis na 1500ot v meste, tak ho akurat tak zabijes, podobne ako pidi motor na dialnici.

Cize dost podstatne je, ake trasy jazdis a podla toho vybrat motor.
Druhe auto mam i20 s 1.2 objemom a na dlhsich cestach ma tiez v pohode spotrebu a motor nemam pocit, zeby tocil ako blazon.

_________________
No vidis, a tak si sa bal
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pikofarad



Založen: Dec 02, 2007
Příspěvky: 1344
Bydliště: 742 58

PříspěvekZaslal: út říjen 17 2023, 10:37    Předmět: Citovat

V mé servisce Nissan Q je první výměna oleje 30tis km,to je ten hlavní zabiják motoru.Měním co 10,nebudu čekat až se z oleje stane vazelína.I malý motor při kvalitním servisu vydrží dlouho
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hape



Založen: Feb 08, 2010
Příspěvky: 469
Bydliště: Dolní Cerekev, Česko (Czechia)

PříspěvekZaslal: út říjen 17 2023, 21:54    Předmět: Citovat

Čínské MG ZS ve verzi Essential, je aktuálně za akční cenu 399 940 Kč. Zážehový motor 1,5 DVVT (1 498 ccm) 79 kW, 5 st. man. převodovka.
Údajně kvalita nic moc. Na vlastní oči jsem to ale neviděl, jen jsem o tom četl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2557
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: st říjen 18 2023, 21:48    Předmět: Citovat

S tou kvalitou je to všude stejný, ať koupíš co chceš. Žádný velký rozdíly v kvalitě moc nejsou. Už i Toyoty to jebou, a přiznal to i pan Dajbych v Průhonicích, když chtěl můj známý u něj dát protiůčtem Hiluxe z roku 2010, a že si veme úplně noveho. Dajbych mu řekl, že ať si raději nechá toho stareho, že novej je nic moc.
Pan Dajbych je známý toho meho známeho, aby nebylo někomu divný, že mu rozmlouval nový auto Laughing

_________________
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cust



Založen: Jan 17, 2007
Příspěvky: 6305
Bydliště: Husinec-Řež

PříspěvekZaslal: st říjen 18 2023, 21:57    Předmět: Citovat

Tojota se vydala cestou do ....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund