Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

zkouška těsnosti motoru 2takt

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jasmin



Založen: Dec 10, 2015
Příspěvky: 412

PříspěvekZaslal: st červen 29 2022, 9:49    Předmět: zkouška těsnosti motoru 2takt Citovat

Dobrý den,
prosím o radu, jak byste prosím zjistili v domácích podmínkách zda 2-takt motor na motokole, babetě nepřisává falešný vzduch?
Například mezi kartery, guerama ,apod.?

U magneta olej nemám (zatím).Motor nemá úplně výkon do většího kopce je úplně problém s ním.



Předem děkuji za cenné rady



motor.jpg
 Komentář:
 Velikost:  41.7 kB
 Zobrazeno:  45 krát

motor.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1181
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: st červen 29 2022, 10:08    Předmět: Citovat

Test těsnosti jde udělat stříknutím hořlavého spreje (čistič brzd,start sprej,...) na místa kolem motoru, z vnějšku na sání, pod zapalování atd. Na nastartovaném,ohřátém motoru. Přisávání se projeví změnou volnoběžných otáček.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zaky



Založen: Oct 30, 2010
Příspěvky: 5776
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st červen 29 2022, 11:58    Předmět: Citovat

Dělá se to tak, že se odšroubuje karbec a výfuk a místo těsnění se dá plná guma a obojí se zase přišroubuje. Tím se utěsní ty dvě díry, co v motoru jaksi normálně jsou. Místo svíčky se našroubuje adaptér s hadicí a připojí se k tlakovací/podtlakovací pumpičce s manometrem. Natlakuje se a sleduje se manometr. Vyvakuuje se a sleduje se manometr. Pokud motor drží tlak i podtlak, je to OK. Netěsnosti vadí daleko více při volnoběhu, než při plném plynu. To je v motoru takový cukluft, že se netěsnost, která už totálně rozhodí volnoběh, neprojeví. Plný výkon ovlivní přidřený motor nebo zapečené kroužky, ucpaný výfuk a samozřejmě špatná směs kvůli problému s karburátorem. Vynechávající zapalování bys asi poznal podle nepravidelného chodu. Jak vypadá svíčka? Jak to startuje studené a teplé? To hodně napoví.
_________________
Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 29485
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st červen 29 2022, 14:14    Předmět: Citovat

Když dvoutakt přisává falešnej vzduch, sám si zvedá volnoběžný otáčky - a pod zatížením chcípá, protože má chudou směs. Čtyřtaktu se falešným vzduchem volnoběh zpomaluje.
_________________
...nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MiraSt



Založen: Apr 19, 2008
Příspěvky: 996
Bydliště: Fryčovice

PříspěvekZaslal: st červen 29 2022, 19:19    Předmět: Citovat

Čistý výfuk i trubka od motoru a ta výfuková díra ve válci. Moje zkušenost když to nemá výkon.
_________________
Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Koncem roku zásyp.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 17798
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: čt červen 30 2022, 14:20    Předmět: Citovat

Hlavně napiš , jak je starý ? tyto chinadechy vydrží pár hodin a mají blbý převod do kopce . Inu pomocný! motorek . Jestli jsi ho našel u popelnice , tak ho tam zase vrať .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na adrese admin (zavináč) ebastlirna.cz


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.12 sekund