Založen: Nov 07, 2005 Příspěvky: 1520 Bydliště: Studénka
Zaslal: ne září 23 2018, 7:17 Předmět:
Tak se zdá, že i ten dražší cyklocomputer má stejný problém s rušením, viz bod 6 popisu možných závad:
6. Is any strong interference source nearby?
6. Move away from the source of interference.
Je nutno zkusit, jakou rychlost ukazuje displej při zastavení u automatických železničních závor (nebo i jinde) a podle toho zastavit dále od staženého přejezdu nebo zdroje rušení, např. Jurkovičův dům v Luhačovicích). Já jsem si zatím nevšiml, jakou rychlost mám zobrazenou, když jen přejíždím přes otevřený železniční přejezd a automatickými závorami, všiml jsem si toho jen když zastavím u sloupku s blikajícími světly.
Výhodou je, že při nečinnosti nad 15 min přejde do režimu Standby, ze kterého se sám probudí při rozjezdu. Z obrázku však není zcela jasné, zda na probuzení potřebuje 2 metry (2 m) nebo dvě minuty (“Power auto on” in 2 min). Chce to vyzkoušet.
I stav v režimu Standby má nějakou minimální spotřebu, takže životnost baterie se uvádí v návodu kolem 1 roku.
U modelu z Penny se cyklocomputer úplně vypíná a ve spolupráci se solárním článkem mi baterie funguje už 9 roků. A to je kolo uloženo v tmavem sklepě, kde je solární článek neúčinný.
Tím nechci zdůrazňovat, že levné zařízení je lepší než dražší, jen konstatuji fakta a zkušenosti.
Založen: Oct 30, 2006 Příspěvky: 2310 Bydliště: Poblíž Zlína
Zaslal: čt listopad 01 2018, 12:44 Předmět:
Co to znamená tento údaj viz příloha co se tím nastavuje ?já jsem když dával na zimní čas tak omylem nastavil 300061 místo 100061 mám takový dojem že tam bylo díky
edit to právě taky nevím na sto procent jestli je to co nastavuje počet impulsů
U10W.jpg
Komentář:
Velikost:
102.52 kB
Zobrazeno:
54 krát
Naposledy upravil markoni dne čt listopad 01 2018, 16:32, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31932 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt listopad 01 2018, 13:09 Předmět:
Není to korekce obvodu kola? Prostě tam zadáváš počet impulsů na otáčku nebo na metr nebo na kilometr, co já vím ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
ODO je Odometer, česky počítadlo celkových najetých kilometrů. Po výměně baterie se to asi zresetuje, ale uživatel si tam může zadat, kolik měl najeto kilometrů, pokud si to pamatuje. _________________ 010203
Naposledy upravil Hydrawerk dne čt listopad 01 2018, 17:05, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Oct 30, 2006 Příspěvky: 2310 Bydliště: Poblíž Zlína
Zaslal: čt listopad 01 2018, 16:59 Předmět:
Hydrawerk napsal(a):
Návod je např. tady. http://dwn.alza.cz/manual/3781 ODO je Odometer, česky počítadlo celkových najetých kilometrů. Po výměně baterie se to asi zresetuje, ale uživatel si tam může zadat, kolik měl najeto kilometrů, pokud si to pamatuje.
Ten návod samozřejmě mám v papírové podobě ale ta angličtina kterou "ne/ovládám" tak ta mi na to nestačí
Založen: Dec 13, 2011 Příspěvky: 7907 Bydliště: Earth
Zaslal: čt listopad 01 2018, 17:05 Předmět:
DST je Trip Distance, vzdálenost ujetá na jednom výletu. Po skončení výletu to uživatel může zresetovat podržením předního tlačítka MODE. _________________ 010203
Založen: Dec 13, 2011 Příspěvky: 7907 Bydliště: Earth
Zaslal: čt listopad 01 2018, 18:17 Předmět:
Tak já to nějak sepíšu.
Okamžitá rychlost se zobrazuje pořád, když kolo / vozík jede.
DST Ujetá vzdálenost výletu.
ODO Celková ujetá vdálenost, dá se zresetovat asi pouze vyndáním baterie.
CLK hodiny
AVG průměrná rychlost.
MAX maximální dosažená rychlost
RTM čas výletu.
TMP teploměr
CO2 kolik oxidu uhličitého jsme ušetřili v porovnání s jízdou autem.
Když podržíme horní tlačítko MODE, tak zresetujeme AVG, DST,
RTM, MAX a CO2.
CLK a ODO se tím nezresetuje!
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.