Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31837 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út září 26 2017, 13:34 Předmět:
No, na šar(k)ana abys ty miniklimy měl aspoň 2 ...
Já mám roomstera - a ta origo klima v něm, co je z fábule/pola/ibizy má s jeho vnitřním objemem už tak dost co dělat. Rozhodně v něm nedosáhnu stavu, aby v něm v létě bylo chladno, výdechy sice fučí studenej vzduch (minimum mám změřeno ověřovaným teploměrem na 15°C), ale ten chladicí výkon versus vnitřní objem se započtením plochy střechy a skel je na hranici - pod 20°C to uvnitř při venkovních 30°C nedostanu - ono je to na jednu stranu dobře, že se nedá dosáhnout tak velkej tepelnej rozdíl, ale už je tam citelná doba, než se to vychladí - pokud se často zastavuje a otevírají se dveře, takže studenej obsah introše se "vyleje ven" a nahradí se horkým vzduchem zvenku, je to boj s větrným mlejnem a na pocitově příjemnou teplotu se nemám šanci dostat, vedro je furt....
Ale dobrá "klima" byl ve formanu "šíbr" = okýnko ve střeše. Měl jsem ho v létě otevřený skoro furt a tím, jak bylo kousek za horní hranou čelního skla a tím i v aerodynamickým podtlaku, tak zvedalo účinnost větrání o dost citelnej kus - ani nemusel jet fukar na plnou rychlost a větralo to právě díky tomu odsávání teplýho vzduchu z prostoru těsně u stropu náramně. Škoda, že u novějších aut už se šíbr dává jen výjimečně - to byl dobrej vejmysl - a u některejch aut vysoce užitečnej... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2013 Příspěvky: 375 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: út září 26 2017, 15:23 Předmět:
To s tou MINI klimou byla jen taková sonda , mám - li na to stejný názor , či nikoliv .
Ty jsi odhadl alespoň 2 MINI klimy , já jsem si myslel tak 4 ! po shlédnutí velikosti a popisu funkce , bude tam "radiátor" jako chladič přes který fouká ventilátor , cirkulaci bude zajišťovat malé čerpadlo , aby ta "pixla" nemusela být ve vodorovině a možná tam ani není .
Měl jsem za život krom těch služebních , 6 aut vlastních , ale všechny byly "benzín" , Sharan je první "nafta" , bral jsem ho proto , že to byl dovoz z Německa a měl ho nějakej Doktor , perfektně servisován . Nechal jsem si v Liberci vypsat celou jeho historii , a také proto , že se do něj nastupuje a né leze . Mám totiž po těžké nervové nemoci špatné nohy !
Vona to bude ale i hlava , obzvláště dám - li si několik piv !
U Š 120 L jsem tenkrát dal na přední dveře ty "ofuky" a mohl otevřít okno do půly aniž by dovniř foukalo , to také byl dobrý výmysl . U Escorta bylo střešní okno , ale to zajíždělo dozadu pod kapotu a za jízdy "hluk" a pulzní tlak do uší !
Sharana mám 4,5 roku a odešel "prý" klimakompresor , přiblížím - li ke středu řemenice klimakompresoru "montpáku" , tak elektromagnetická spojka táhne jako kur.. ! Točí - li se rotor kompresoru - nevím . Fakt je ten , že je - li tam ještě původní , tak to má za sebou . _________________ Vladimír
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.