Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31843 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po květen 29 2017, 16:12 Předmět:
Akorát si ty kondiční jízdy nedomlouvej s nikým, s kým se kamarádíš. Takovej člověk ti může mazat med kolem huby, i když to budeš mrvit. Radši si to domluv tam, kde nikoho neznáš a kde neznají tebe, i když tě to bude stát nějakou stovku navíc.
Osobní zkušenost, jedna moje bejvalá kolegyně z práce byla označená za velice dobrou řidičku člověkem, kterej sice je učitel v autoškole, ale zároveň se jí cejtí bejt společensky zavázanej, protože je příbuzná šéfa jeho manželky. Dotyčná přitom neumí zaparkovat, kličkuje jízdním pruhem jak opilá a při každým řazení se dívá pod volant, na kterej pedál má šlápnout. Když jsem jí měl během jedný ze služebek předat řízení, radši jsem se kousnul, od volantu jsem ji vyhodil a odřídil celou 400km štreku sám, než abych se probral někde na JIP-ce nebo dokonce ve smrkovým pyžamu.... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: po květen 29 2017, 16:16 Předmět:
Řidiči v klobouku mají u kondičních jízd slevu nebo příplatek? _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31843 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po květen 29 2017, 16:22 Předmět:
Přiznám se, že chlapa shánět kondiční jízdy jsem ještě neviděl. Ženskejch doslova hejna ... Ale zas jsem neviděl kromě Audrey Hepburnový a Sofie Loren řídit ženskou v klobouku ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: po květen 29 2017, 23:43 Předmět:
No tak my si kondiční jízdy umíme zařídit sami, ne? Dokud teď byl sníh, trestal jsem auto na prázdným zachumeleným a místama zledovatělým parkovišti. Velmi dravě. Rozhulil jsem to, co adheze na sněhu dovolovala, seknul volantem a zatáhnul ručku, pak se snažil ukočírovat hodiny, nebo se v co nejvyšší rychlosti točit kolem sloupu za použití ručky pro kompenzaci nedotáčivosti, nebo těsně za sloupem zatočit doleva a hned doprava, abych se vešel mezi prkna na zemi (místo kuželů), brzdit s ABS i bez něj, projet bezpečně imaginární zatáčkou, když to trochu ustřelí... auto sice dostává na prdel, ale zase si ověříš jeho limity (třeba brzd, gum aj.), chování za kritickejch situací, a když už nějaká přijde, máš šanci ji zvládnout mnohem líp, než bez cvičení.
Teď čekám na déšť, mám zimáky Made in China, který jsem kdysi k autu nafasoval, potřebujou trochu ohoblovat. I když spíš bych ocenil závodní okruh, kterej bohužel široko daleko není. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: út květen 30 2017, 8:52 Předmět:
<ot>Furt se nedokážu zbavit pocitu, že nekuřácká hospoda je těžkej oxymorón.</ot> _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Jan 12, 2009 Příspěvky: 7087 Bydliště: Plzeňsko
Zaslal: út květen 30 2017, 17:01 Předmět:
To pro mě byla jenom poslední kapka. _________________ Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Založen: Sep 19, 2007 Příspěvky: 3697 Bydliště: Praha
Zaslal: st květen 31 2017, 0:25 Předmět:
Autoškolu jsem dělal v roce 1972 v Praze na Žižkově. Žádný trenažér, žádná cvičná dráha. Individuální rychlokurs - tedy s předností před ostatními žáky. Předtím jsem za volantem ani za motorovými řidítky nikdy neseděl. První hodinu vysvětlení přímo v autě, kde co je a základní instrukce pro jízdu. A do příště si nastuduj značky, světla na křižovatkách a pravidlo pravé ruky. Druhá hodina - nastartuj a hybaj, jedem. Kdo znal tehdejší Žižkov a Koněvovu ulici, tehdy ještě s tramvajemi, si dokáže představit, co to bylo, k tomu navíc v listopadu, brzy byl na silnicích led. Holt, těžko na cvičišti ...
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: st květen 31 2017, 6:15 Předmět:
p32 napsal(a):
A proč? Lidi chtěli přece EET a nekuřácké hospody. Tak to prostě mají (nikdo se předtím nevzpíral).
Von takovej vodpor bolševiky ani nezajímá. Před volbama se zajímaj, to jo, aby mohli účinně mazat med kolem huby a nalákat co nejvíc naivků, slabomyslnejch a těch, co se sami o sebe nehodlaj starat a tuhle aktivitu přenechávaj státu; po volbách si ovšem dělaj co chtěj - viz třeba negranti, další zadlužování. I přes víc jak evidentní odpor většiny národa je sem potichoučku tahaj. Pak ňákej z nich najede do lidí, odpálí na sobě bombu, eurosoudruh vyjádří pohoršení, ale bude je sem přesto tahat dál.
No a co se tejče autoškoly - autoškola sice může učit, ale zájemce o řidičský oprávnění se MUSÍ naučit. Jak v zájmu vlastním, tak v zájmu všech těch, který kdy při cestě potká, který kdy poveze.
Dělal jsem řidičák u malý laciný autoškoly v Pardubicích, jezdil se mnou takovej tlustej cholerickej parchant, kterej tam vedle vypadal, jako obrovskej nafukovací balón naplněnej vodou a hozenej přes sedačku. No a první jízda - půl hodinky na uzavřeným okruhu, pak vostrej provoz kolem nádraží přes Polabiny až skoro k nynějšímu Globusu.
A dělal mi furt naschvály - jedu si zachumelenou ulicí, najednou dupne na spojku a brzdu a čeká, co ve smyku udělám. Nebo mi za jízdy vyhodí kvalt a "Kurva, co mi jezdíš na neutrál?!" a čekal, co tam vrazím zpátky. Nebo napíchnul vozejk, ať k němu zajedu domů, že tam hodí motorku a že s ní pojedem do servisu. Nebo, ať odbočím doleva: "Kurva, jsem Ti snad jasně říkal, ať zatočíš doleva!". Ale byl tam zákaz vjezdu. Jenže jak jsem ho za to fakt neměl rád, postupem času mi došlo, že chtěl vědět, jakej řidič z Tebe bude. A tak, i když se vztekal, že ho neposlouchám, asi byl rád. Smyky jsem ustál, motorka na vozejku přežila i couvání, jen už tehdy jsem měl potíže s poněkud rychlejší jízdou (proto jsem udělal řidičák až napotřetí; potřetí to bylo šourání se v koloně ), kterejch jsem se nezbavil ani po 15 letech. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Oct 07, 2012 Příspěvky: 1268 Bydliště: Brno
Zaslal: po červen 26 2017, 7:58 Předmět:
Je volně přístupné a přes den prázdné. Po setmění je - vzhledem k odlehlosti a klidu někdy dost frekventované...
Není tam asfalt ani dlažba, ale takové betonové tvarovky, prorostlé trávou. Na základní pokusy s rozjížděním a couváním apod. je to dobré, ale na nějaké delší jízdy už moc ne. A není (nebýval tam aspoň donedávna) žádný zákaz.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.