Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31859 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st únor 22 2017, 17:45 Předmět:
satam napsal(a):
EKKARe, děkuji, ale já bych rád "plynovky". Existují vůbec?
PS: Nejlépe mi Dáša (rozuměj moje Dácia Logan 1.2 16V) jezdí na originál svíčky NGK, typ mám někde napsaný, z hlavy ho nevím. Vydrží bez problémů až 80 tisíc km bez vnějších známek jejich opotřebení.
Když se podíváš na tu stránku, tak jsem vybíral volbu pro provoz na LPG. Klikni na červenou šipku v okýnku úplně napravo - najdeš to tam. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31859 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st únor 22 2017, 21:40 Předmět:
Ale co vím od lidí jezdících dlouhodobě na plyn, tak pro ně jsou Brisky na prd, i když to jsou "gas edišn". Člověk, u kterýho vím o největším nájezdu na LPG (skoro 300 000 s jedním autem, dalších víc jak 80 000 paralelně s druhým - a OBĚ JSOU TO TROJHRNKY 1,2 HTP škodifky - fábule "jednička" a roomík ... !!!!!!) - a do obou kupuje taky výhradně japíky NGK. Tvrdí, že jedině na nich najede v pohodě 60 000 na jednu sadu - na jiný značky je to prej vždycky míň - a poznává to podle pocukávání - jednak při přepnutí beneli-plyn a druhak už v režimu LPG při prudším přidání plynu. S jinýma značkama mu to prej začíná cukat dřív = při menším nájezdu. V obou autech má sekvenci Tartarini montovanou Svěrákem v Boskovicích - a na servis jezdí výhradně k němu, pokud to samozřejmě není havarijní situace vyžadující okamžitej zásah a je možný se k němu aspoň "dokulhat" třeba i jen na beneli. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jan 21, 2010 Příspěvky: 565 Bydliště: Cheb
Zaslal: st únor 22 2017, 22:55 Předmět:
Opět potvrzuješ mou zkušenost. Na NGK najíždím na plyn až 80 tis. km, zkusil jsem Boschky a šly po cca 50ti tisících. Jinak se mi auto chová přesně stejně - začne pomalu ale jistě škubat v určitých režimech.
Ty Brisky jsem chtěl jen zkusit, protože na jiném autě jsem s nimi měl i na plyn dobré zkušenosti, a to nebyly plynovky! Ale po tom, cos teď napsal, se na ně asi rovnou vykašlu.
O nájezdu na plyn nevím, jestli jsem se už nezmínil, ale nejvíc na jednom autě 400.000km (Dacia Logan MCV), teď na malém Loganu mám už 245.000km, dohromady spolu se ženou máme už kolem 1.500.000km na plyn na sedmi autech.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: st únor 22 2017, 23:12 Předmět:
Já je měním každý rok, s olejem, většinou. 8 x asi 40,-Kč je v pohodě a je to za chvilku. Naopak s svíčkama slovutých výrobců jsem měl vždy jen problémy. Máte rozmazlený auta. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31859 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt únor 23 2017, 0:44 Předmět:
To není o rozmazlenejch autech, Honzo, to je taky o objemu - ten ničím nenahradíš a platí to i v případě spalovacího a kompresního prostoru. Když má někdo v motoru 8 půllitrovejch nebo ještě větších hrnců, tak mu to tam holt chytne i kdyby mu tam kanec po bukvicích prděl a jezinka škrtala o sebe dvouma křemenama - a občasnej výpadek jedný nebo dvou jisker nemáš šanci poznat, zatímco když má někdo pod kapotou polovinu tvýho počtu hrnců a ještě ke všemu o 1/3 nebo ještě o víc menších, tak setsakra dobře pozná každou vynechanou jiskřičku. A když ještě nastoupí daunsajrajtzink, těm původním 4 hrncům nějakej ekoteroristickým šílenstvím vedenej úchyl s pilou naschvál uřízne a ukradne jednoho brášku a ještě to vydává za technickej pokrok, tak už to je tuplem na 3,14ču ...
Číselně to je ještě výraznější - když tobě při moc vysoký rychlosti vítr pod kapotou sfoukne 1 svíčku, máš úbytek výkonu přesně 1/8 = 12,5% mínus. Při bratru 300 ponících (nebo kolik jich pod tou kapotou vlastně máš ustájenejch) to dělá cca 38 "útěkářů", který v tu danou chvíli zdrhnou z postroje na pastvu, takže tobě jich zůstane v chomoutech "jen" asi 260...
Když ale ten samej malér potká Hádku Trojice Piestov, má najednou k dispozici o celou 1/3 neboli 33,333333% výkonu míň - a z původních 68 ponyů (který má nejsilnější varianta, ty slabší jich mají 54, 59 nebo 63) jí najednou zůstane pouhopouhejch 46 (nebo taky jen 36, 40 nebo 42 podle verze) tahounů - což jak určo uznáš, je totálně na houno ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31859 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt únor 23 2017, 1:18 Předmět:
Neuvažuju zle - jen beru do úvahy začínající problém se zapalováním, kdy si ta škrtací Jezinka ještě nezačne dávat dlouhý rauchpauzy, ale má jen občasnej výpadek - to vynechá jeden pracovní cyklus ze 3 během 2 otáček klikový hřídele, při dalším už se ta dě.vka lekne a začne zas na nějakou dobu dělat dobrotu. Tehdy je výpadek opravdu jen 33,333% v danejch dvou otáčkách.
To co popisuješ ty, to je konečný stádium, kdy si ta mrcha postaví hlavu úplně a nejen že neškrtá pravidelně a do všech válců, ale ještě rukama ucpe sací díru do airboxu a vystrčí čapáky dolem kolem bloku na silnici a začne jima brzdit o asfalt ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: čt únor 23 2017, 19:52 Předmět:
Chlapy, jezdil jsem i s trabantem. Tam to bylo ještě horší při výpadku poloviny zapalování:-) _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31859 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt únor 23 2017, 20:56 Předmět:
No a když to dotáhnu do konce, řeknu jen jedno slovo - FICHTL ...... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 01, 2008 Příspěvky: 4285 Bydliště: Skalica
Zaslal: pá únor 24 2017, 23:40 Předmět:
Ekkar ak by sa ten tretí valec odrezal od motora tak by si mu naozaj ukradol 1/3 výkonu. tu ide ale oto, že ak len nepáli tak tie dva funkčné musia tretí valec "ťahať" a vlastne to je dalšia strata výkonu takže zostane ozaj len tá polovica.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31859 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so únor 25 2017, 6:37 Předmět:
Už jsme se dohodli, že skončíme s OT a ty znova začneš. Moji odpověď máš na této stránce s datací 2017-02-23, 01:18:37 - kdybys pořádně čet a nevejral jen na poslední post, dávno bys věděl co a proč jsem napsal a necintal by sis tady na náprsenku. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 01, 2008 Příspěvky: 4285 Bydliště: Skalica
Zaslal: so únor 25 2017, 9:36 Předmět:
Ekkare opäť ti musím oponocať. My sme sa predsa nedohodli na ukončení debaty o valcoch. Len pre vysvetlenie: Dohoda môže vzniknúť minimálne medzi dvomi účastníkmi a to sa nestalo. Pokial viem tak ked si bol v úzkych tak si navrhol že končíme. To ale neznamenalo že sme sa dohodli.
Moje zkušenost s Brisk Premium+ P5 je taková,že cca po 10tis km se opálí elektrody natolik,že se zvětčí vzálenost.Na základě toho se zvýší napětí na cívce natolik,že se probije vinutí (cívka je KO),případně probíjí izolátor u svíčky.
Jak člověk propásne termín seřízení vzdálenosti elektrod svíčky,je cívka KO.Nedavno jsem montoval třetí cívku (cca 8let provozu).Dříve jsem měl originál svíčky (Motorcraft).Životnost nesrovnatelně vyšší.
PS:Vzdálenost elektrod sklemávám pro provoz na LPG o 20% méně.Asi je to málo.V dávnejch dobách jsem na Ladu dával vzdálenost elektrod 0,55 a bylo to OK.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.