Dle mého názoru - 5400 mAh, startovací proud 200 A? Tam bude určitě nějaké zaklínadlo, které znají jen výrobci. A za ty prachy, co by ne? Dneska jsou ty formule drahé.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31933 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá červenec 29 2016, 18:19 Předmět:
Najděte chybu a budete vědět, v čem je podvod:
citace:
Technické údaje zařízení
Kapacita baterie: 33,3 Ah
Velikost: 136 mm (L) x 75 mm (š) x 25 mm (H)
Hmotnost: 235 g
Výstupní napětí: 12V
Výstupní port USB: 5V / 2A
Režim nabíjení: 12V / 1A
Plná doba nabíjení: 3 hodiny
Takže komu se nezdá, že by se proudem 1A během 3 hodin PLNĚ NABILA kapacita 33,3Ah, ten je na správný stopě ... Někdo tady vysloveně vědomě sere na fyziku a snaží se o tom přesvědčit ostatní, aby od něj ten podvod koupili .... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Jo, desetinná čárka - taková prkotina a takový rozdíl znamená
prodává to víc obchodů a ti tupci to snad od sebe opisují. To, že by mohla speciální Li-Pol baterie dát přes 100A do skoro zkratu, tomu by se snad i dalo věřit.
Naposledy upravil Artaban001 dne pá červenec 29 2016, 18:27, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 33960 Bydliště: Bratislava
Zaslal: pá červenec 29 2016, 18:34 Předmět:
Preco by si nenastartoval? Ak tam je li-pol a da napr. 150A + pomoze povodna bateria v aute (necha sa to tam pred startovanim chvilu pripojene), tak to moze fungovat.
Založen: Aug 12, 2012 Příspěvky: 1514 Bydliště: J H
Zaslal: pá červenec 29 2016, 18:38 Předmět:
no tak zas moc nemožný to není
tahle krasavice má slušný parametry
Technické údaje nVision LiPol Racing 4200mAh 11.1V 60C Deans
Typ: LiPo
Použití: RC modely aut
Konfigurace článků: 3
Kapacita: 4200 mAh
Napětí: 11.1 V
Rozměry: 25 x 47 x 139 mm
Hmotnost: 360 g
Maximální trvalý vybíjecí proud: 252 A (60C)
Nabíjecí proud: 12.6 A (3C)
Konektor silový: Deans
Konektor pro balancér: JST-XH
Založen: Feb 05, 2007 Příspěvky: 1723 Bydliště: Liberec - tam na severu Čech
Zaslal: pá červenec 29 2016, 18:47 Předmět:
Pravoslav napsal(a):
Tak jestli je to Ah, či Wh je stejně jedno, nemám pravdu? ...
Zdárec,
ne, nemáš. Mícháš jablka a hrušky. Nastartuješ, ale podmínkou je Accupack složený z kvalitních článků. Mrkněte např. na tohle. _________________ -- Gepard --
Pokud to má podobný parametry, jako kdysi ta "Optima", tak by to dokázalo roztočit startér z takovou razancí, že pokud motor dobře fungoval, tak chytil hned asi po 2 vteřinách. Ta baterie měla 10Ah.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31933 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá červenec 29 2016, 19:17 Předmět:
Rozhodující je vnitřní odpor zdroje - na vlastní bulvy jsem viděl dvoulitr 6-vál ve fordu Sieře natočit po jejím celodenním používání v elektroletu z baterky 12V 2200mAh. Ta baterka byla za ten den nabitá a zase vybitá snad 20X - taky na to byla příslušně připravená, byl to 10-článkovej akupack NiCd "se sintrovanýma elektrodama" = schopnej extrémního vybíjecího i nabíjecího proudu a v danej moment v něm bylo cca 50% náboje. Spolu s příslušným průřezem spojovacích kabelů pak opravdu stačilo motor "dvakrát vokulit" a běžel. Zkratovej proud těchhle sintrovanejch článků naprosto bleskově utavoval plochý maticový klíče velikosti 12 - 17mm stejně jako to umí běžná olověná autobaterie. Přitom se jen stěží dá předpokládat, že podobnýma vlastnostma bude oplývat škatulka velikosti mezi audio a videokazetou, napojovaná kabílkama stěží 2,5mm² pomocí krokosvorek "na pár hran". I kdyby vestavěnej Li-Ion článek byl schopnej vydat tolik proudu, jen sériový spojení by vyžadovalo minimálně 4ks takovejch článků PŘÍSLUŠNĚ DOSTATEČNĚ ODOLNĚ SPOJENEJCH do baterie ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Tak jestli je to Ah, či Wh je stejně jedno, nemám pravdu? ...
Zdárec,
ne, nemáš. Mícháš jablka a hrušky.
To jsme si špatně rozuměli. Nechtěl jsem zaměňovat energii za kapacitu. Jen jsem chtěl poukázat, že pokud by tam bylo Wh, nebo Ah by baterii nijak nevyhouplo, tzn. že pokud by tam bylo skutečně Wh, stejně bychom si ji tady brali na paškál - tzn. stojí za prd.
rnbw napsal(a):
Preco by si nenastartoval? Ak tam je li-pol a da napr. 150A + pomoze povodna bateria v aute (necha sa to tam pred startovanim chvilu pripojene), tak to moze fungovat.
Ach pardon, tu původní baterii jsem úplně vypustil.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.