Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31844 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá červenec 01 2016, 7:05 Předmět:
Jo, ten Pažout 205 T16 v čase 2:11, Astra v 3:35 plus další jentaktak míjející diváky kolem trati, to už je dávno pryč ... Stejně jako ty všecky soutěžáky, který jsem tam viděl (ne úplně všecky se mi podařilo rozpoznat) - Audi Quattro, Audi Quattro S1, Pažout 205 T16, Lancia Delta Integrale, Toyota Cellica 4WD a minimálně jednou i Corolla, samozřejmě hned jako první "šel" asi nejslavnější soutěžák "sedmdesátek" = Lancia Stratos, Fordy Sierra Cosworth i Escort RS200, bavoráky "em-trojky" i starší "třístovky", jednou nebo dvakrát se tam mihnul i "pičus na kapotě" = rencek Clio, z toho určitě jednou to byla verze Clio Maxi, jednou mercedeska, jednou Porsche 911, několikrát Subaru Impreza, nějaká ta Astra/Vauxhall...
Ale výrazně mi tam chybí naše "stotřicítky" s Johny Hauglandem nebo Sváťou Kvaizarem za volantem, stejně jako Siberova nebo Trinerova kitcarová "felichčije" - se kterýma jak v sedmdesátejch, tak v devadesátejch letech s pouhou atmosférickou a 3x uloženou třináctistovkou vostře zatápěli dvakrát silnějším auťákům a většinou trhali startovní pole "béček" a pozdějších "kitovek" na dvě půlky - to co mělo aspoň dva litry s turbem a dojíždělo před škodovkama a to co mohlo mít klidně i třílitr, ale stabilně dojíždělo až po nich ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31844 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá červenec 01 2016, 8:53 Předmět:
Nějakou je vidět tady: https://www.youtube.com/watch?v=Vs6mmCWGVNA , na TyTrubko pod hledáním "škoda 130RS" najdeš dost klipů, ale tenhle je asi nejlepší - Rally Český krumlov 2007, Škoda 130RS vs Lancia Stratos a Lancia 037... - https://www.youtube.com/watch?v=JxEjVz3LN-k _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Njn, za chvilku bude rally na baterky, kdyz uz u normalich "civilnich" aut je vrchol inovace lane assistent, braking assistent a buhvijakej assistent, a zdirka na iPod......
Proste vsechno je spotrebak, nic nevycniva a nic nestoji za to udrzovat, kvalita na poslednim miste (aby to nahodou nevydrazelo o mesic dyl)...
To samy vidim i treba co se vyvoje SW tyce - hlavni ukol je dat tomu hezky truecolorovy ikony, jestli to vubec funguje je sumak....
Ale mam za to, ze se porad jezdi zavody veteranu apod, to by jeste mohlo mit smysl. Pred delsi dobou jsem videl v Semilech nejakou zkousku rally bohemia, a byl tam i zavod amateru veteranu... to bylo pokoukani, stary porsche, lancie, skodovky apod... Akorat bylo videt, ze se o ne holt trosku boji, rozhodne do toho nedavali vsechno
Po nich jely "novy" auta, vetsinou impreza, lancer a fabie, a takovy koule to nemelo. Hlavne ty fabie nejak poodpadavaly (jednu jsem videl u silnice nepojizdnou, dalsi 2 crash v zatacce)
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá červenec 01 2016, 17:01 Předmět:
Jo, taky jsem koukal. Úplně jsem čuměl, že právě vytáhli skvosty skupiny 2. Fakt jiný auta. Což je takřka ve všem. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31844 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so červenec 02 2016, 21:21 Předmět:
Těch 200RS moc nebylo - snad jen 2 nebo 3 prototypový exempláře, přímý určení byly okruhy, celá kastle byla o 150mm snížená, zasklení bylo s výjimkou čelního skla z plexi, aby se co nejvíc snížila váha ... A motory byly z původně plánovaný "stavebnice" pro civilní vůz Škoda typ 720 (zamejšlenej nástupce řady Š100/110 s motorem vpředu, zvažovaly se varianty zadokolka nebo předohrab; motory byly plánovaný 1200-1300 a 1500 s možností navýšení až na 2 litry. Všecko zhatil nedostatek financí v AZNP a interní dohody v rámci RVHP, který jednotlivým státům "přiklepávaly" výrobu různejch tříd aut). _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31844 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so červenec 02 2016, 21:45 Předmět:
To byl "slušovickej brácha" boleslavský Š160LR - postavený na základě kastle 105/120. Obojí (jak 160LR, tak 160RS) měly po roce 1985 nahradit "homologačně ukončenou" stotřicítku RS. Číslo 160 znamenalo zjednodušeně obsah motoru 1600ccm.
"Stošedesátka ereso" v kastli Škody Garde se moc nechytlo, s "elerkem" tovární AZNP tým odjezdil minimálně jednu sezónu včetně účasti na RAC Rallye - s výsledkama nic moc. Další trochu významnější sportovní výsledky s okřídleným šípem ve znaku dosáhnul až "enkovej" favorit po roce 1988 a následně po něm jak už jsem zmínil hodně zaválela "kitkárová" felina (Sibera, Triner, kdyby se při tréninku nezabil, tak i bejvalej motokárovec Jirka Sedlář - http://www.motokary.cz/2009/07/jiri-sedlar-2371959-†1381989/ ), načež následovalo už "wéercéčko" na bázi novodobý oktávie ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.