Vsade citam a pocuvam, ze na zazname z ciernej skrinky je pocut ako "kopilot pokojne dycha". Tak rozmyslam nad tym, ze z akeho mikrofonu resp. mikrofonov ide ten zaznam, ak mal na hlave sluchadla ok..., ale preco by si ich na hlave nechaval ked schvalne nic nehovoril aby to neslo do zaznamu a isiel buchnut....a tak ma napada otazka ci si myslite, zeby na zazname z mikrofonu umiestneneho niekde v pilotnej kabine mohlo byt pocut ako "pokojne dycha" ked v lietadle je hladina hluku dost vyrazna...
Založen: Jul 16, 2007 Příspěvky: 4247 Bydliště: u HK
Zaslal: pá březen 27 2015, 20:31 Předmět:
kamarád pilot mi říkal, že viděl video kde pilotovi vynechal motor a jak hlasitě bylo slyšet jeho dýchání, samozřejmě z mikrofonu na sluchátkách. A proč si je nesundal, protože už neuvažoval logicky. A asi kdyby uvažoval tak se to nikdy nestalo.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32008 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá březen 27 2015, 23:14 Předmět:
On se nechtěl jen tak jednoduše zabít.
On byl jako ten důchodce z Uherskýho Brodu - jemu šlo o to vzít s sebou co nejvíc dalších nezúčastněnejch lidí - natruc společnosti, která odmítala respektovat jeho jako jedince a zahrnula ho do stáda, kde si ho jako jedince nikdo nebyl ochotnej všímat. Tuhle situaci leckdo po zjištění holý a krutý pravdy neunese a pokusí se vyčouhnout z řady takovým způsobem, aby ho ta společnost aspoň v tý fázi řízený sebedestrukce zaznamenala a co nejvíc POCEJTILA... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Myslim, ze pad na tvrdu zem v takej rychlosti pri takej hmotnosti je dostatocne rychly odchod z tohoto sveta Ze sa rozhodol urobit to tymto sposobom - clovek dostal nielen inteligenciu, ale aj slobodnu volu, takze mal umoznene urobit to, ak si to dobre naplanoval, nemal sancu tomu NIKTO zabranit...aj ked urcite by sa NIEKTO nasiel
Založen: Jul 16, 2007 Příspěvky: 4247 Bydliště: u HK
Zaslal: so březen 28 2015, 7:27 Předmět:
myslím, že v tom nemůžeme hledat rozum a racionalitu, chtěl si vyřešit svůj problém a ostatní mu byli fuk, bohužel. Nakonec dnešní doba nás k tomu vychovává řešit jen sebe.
Už mě je jasný proč kapitán nebyl v kabině. Aby nebylo slyšet jeho hlasitý "dech" a vzdechy letušky. _________________ Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32008 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so březen 28 2015, 13:42 Předmět:
Zkus si představit sebe v roli takovýho skippera - máš učunit 4 takový low-cost lety za den, doslova tam a zpátky jen s nejnutnější možnou dobou na zemi na dotankování, přeložení zavazadel a výměnu cestujících. Během pobytu na zemi musíš přepočítat množství a rozložení nákladu, množství i rozložení paliva, vyplnit a předat letovej plán, převzít aktualizaci počasí po trase i v cílový destinaci, naprogramovat si autopilota... Pak tě čeká nahození, odrolování na práh VPD a start, nastoupání předepsaný přeletový vejšky a nasazení na plánovanou trasu.
A v ten moment to přijde - máš za sebou hodinu nerváků na zemi při mezipřistání, sice rutinní, ale furt nebezpečnou fázi startu a stoupání - a už máš za sebou X hodin v kokpitu a X kafí, který někudy musejí ven. A konečně nastala chvíle klidu, kdy éro letí samo "na votroka" (autopilot), neklepe se někde v turbulenci ani není potřeba se vyhejbat mrakům nebo nějaký bezletový zóně. Takže řekneš kopilotovi "pohlídej to tady chvíli prosím tě", pak si odepneš pásy, odsuneš sedačku a "jdeš s pískem", samozřejmě že na normální hajzlík pro cestující hned za pilotní kabinou, protože samostatná toaleta jen pro piloty by byl moc velkej váhovej luxus.
A očekáváš, že tvůj parťák prostě bude tu chvilku dohlížet na budíky i situaci ve vzduchu, ne že zablokuje vstup do kokpitu systémem určeným na ochranu před teroristama a pak nastaví autopilota na klesání do skoro nulový nadmořský vejšky - i když pod érem je terén s nadmořskou vejškou 2000-3000 metrů... To pak na ty dveře vezmeš i tu sekyru, protože víš, že máš asi tak minutu nebo dvě času na to, abys ty dveře otevřel a urval éro do stoupání, jinak se všichni rozmáznete o nějakou skálu jak letící bobek...
Ten kapča by měl dostat metál in memoriam - už jen za to, že se opravdu snažil havárce zabránit... Jenže na straně sebevraha stálo moc argumentů v jeho prospěch. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6564 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: so březen 28 2015, 14:04 Předmět:
Jestli chtěl hodně lidí, proč to nenamířil na nějaké velké město. Pak by to byl teprve "někdo" _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19566 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: so březen 28 2015, 14:14 Předmět:
Vzal s sebou 149 lidí, kteří zjevně na jeho problémy neměli ani ten nejmenší vliv. To je ti málo?
I kdyby s ním umřel jediný takový člověk, už to z něj dělá sebestředného hajzla a vraha. Ti lidé si určitě v ceně letenky nezaplatili služby sebevraha.
Mohl si půjčit sportovní letadlo a ukončit to sám se sebou, když už na tom trval.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32008 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so březen 28 2015, 14:18 Předmět:
Neměl tu "správnou příležitost" = nebyl v kokpitu sám v místě, kde by měl nějaký takový město dostatečně blízko - uvědom si, že kdyby měl dostatek času, kapitán by se do kokpitu nakonec prosekal... Ten hajzl musel spěchat, aby se mu to povedlo... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3Další
Strana 1 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.