Založen: Jan 18, 2012 Příspěvky: 110 Bydliště: jihomoravsky kraj - Moravské Málkovice okr. Vyškov
Zaslal: so červen 23 2012, 18:33 Předmět:
po strance automechanika ani jedno.... mazda je proste mazda... a superb kor pd je citlivy na kvalitu oleje i nafty.... pokud nakou skodovku tak oktavku 1.9 TDI 66kw nic jinyho nedoporucim pac ty vic kw verze nejsou takovy drzaky jako ta 66kw... a pri dnesni cene benzin/nafta je uz jedno jestli mas naftaka nebo benzin....
rnbw, nejde iba o mazdy, ale celkovo japonské a kórejské autá, a vieš prečo to tak je? lebo sú to hnilé autá s neskutočne predraženými dielmi a nedostupnou diagnostikou ale ak to vyvažuje ich spoľahlivosť, tak potom je všetko v poriadku ale ja osobne mám s japonskými aj nemeckými autami zlé skúsenosti, jednoznačne najlepšie s fiatmi, aj ked tomu málokto asi uverí, ale je to tak no ale aj tak mám teraz audinu
Založen: Jan 18, 2012 Příspěvky: 110 Bydliště: jihomoravsky kraj - Moravské Málkovice okr. Vyškov
Zaslal: ne červen 24 2012, 11:22 Předmět:
mazdy nemam rad ani ne proto ze sou to japonci ale prave kvuli cenam dilu a zrovna od mazdy se me libi akorad jedno jediny auto... pac sou vsecky ty mazdy porad dokola...
Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: ne červen 24 2012, 12:30 Předmět:
PeteBurns napsal(a):
...lebo sú to hnilé autá s neskutočne predraženými dielmi a nedostupnou diagnostikou...
Odborník promluvil
Drtivá většina všech normálních dílů se dá sehnat za srovnatelné i nižší ceny než třeba na takové škodovky, jako je právě Superb. Jiná věc je ta, že jich obvykle je potřeba opravdu málo. Mám doma dvě Toyoty z doby, kdy ještě Toyota platila za nejkvalitnější běžné produkční auto. Dnes ta kvalita díky cenové válce trochu poklesla a navíc Toyota teď kvalitu přesunula spíše do značky Lexus, nicméně právě Mazda platí za v současnosti nejoceňovanější japonskou značku a tím nechává většinu běžné evropské produkce daleko za sebou.
Diagnostika (ta základní, elekrtronická) je naprosto shodná s evropskými vozy. Problém může být s diagnostikou mechanickou v případě nějaké neelektrické závady, protože v drtivé většině našich servisů pracují fakt lamy asi bez vyučení.
Škodovkami jsem najezdil opravdu mnoho kilometrů na služebních cestách a jednalo se o kousky jak trochu starší, tak i úplně nové. Některé jejich jízdní vlastnosti a "kvalita" mě občas docela šokovaly, ale také přístup výrobce, který podobné stále se opakující závady popíral, jak jen se dalo.
U Superba I. konkrétně je základní problém v tom, že se jedná o prodlouženou (původně čínskou) verzi Passata. A dneska už i Škodovka váhavě přiznala, že se tomu prostě kroutí kastle. Navíc i samotný Passat měl některé chronické problémy, například nízká životnost dílů přední nápravy zhotovené z lehké slitiny, které se velmi záhy musely měnit a to zpravidla za "poctivé" druhovýrobní železo. Zvláště pak na našich silnicích.
Příbuzný si nedávno koupil zcela nového Superba II. generace s tím výkonnějším motorem TDi. Ptal jsem se ho, jak to jezdí, protože s touhle kategorií aut už tak často do styku nepřijdu. Pokrčil rameny a postěžoval si, že už má v rámci záruky třetí turbo. Samozřejmě jsem se ho hned ptal, jestli s ním správně zachází, ale on je to takový technický puňťa, že to je asi zbytečné.
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: ne červen 24 2012, 12:46 Předmět:
Děkuji Vám všem za přispění vzácných informací do tohoto vlákna.. Abych upřímně dodal,více mne láká ta Mazda. Spolubydlící by na ně nedal dopustit.. A co se týče těch Toyot tak strýc má Corollu v suprovém stavu už takových 12 let... Jelikož tatík jezdí opravdu celý život s benzínem a navíc ročně najede cca těch 20 000 km.... A navíc nikde sem nedohledal u dvoulitru rozvodový řemen takže mám dojem že má celoživotní řetěz. Je pravda že diesel je úspornej,netočí tolik a více mechanicky vydrží tak jsou u něj problémy se vstřikovači při brutálním zacházení se potkávaj turbodmychadla.. Nevím. Má na výběr jen tyto dva vozy s tím,že sice budou ojetější ale bude je mít s velkou slevou. Více info o nich neví.. Samozřejmě klidně pište dál,budu jen rád..
Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: ne červen 24 2012, 12:53 Předmět:
Jestli ten diesel opravdu víc vydrží je možná dnes už diskutabilní. Doba nepřeplňovaných nízkoobrátkových nafťáků s menší kompresí je totiž nenávratně pryč.
Zato průměrný japonský maloobjemový vysokootáčkový benzínový motor vydrží klidně půl i třičtvrtě milionu kilometrů bez jakéhokoli zásahu. A to kolikrát i s původním výfukem.
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 33960 Bydliště: Bratislava
Zaslal: ne červen 24 2012, 13:32 Předmět:
Mam Mazdu 323 od roku 2007, benzin 1,5l. Rok vyroby 1998, je tam 210 tisic km. S motorom sa nerobilo nic, len udrzba (vymena rozvodov, nastavenie vole ventilov). Spojka je povodna, minuly rok sa menili brzdove kotuce a potom tlmice (tie by kludne este vydrzali, ale prachovky boli rozpadnute, a ked sa to uz muselo rozoberat, tak som to dal vymenit komplet).
Akurat treba davat pozor na lemy zadnych blatnikov, to je tradicne miesto, ktore pri Mazdach hnije.
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: ne červen 24 2012, 13:40 Předmět:
Já vím,čet jsem to i na internetu. Takže uvidíme ale myslím si že už je rozhodnuto. Tatík v tomto směru dá na mne... Děkuji Vám všem za postřehy a rady... Uvidíme jak se nakonec tatík rozhodne jestli dá na mne nebo ne.. Priorita je to,ať mi už konečně sundaj tu sádru
Jimmi2, dúfam, že si chlap a dokážeš si stáť za slovom, prednú plastovú smerovku na Honda Prelude za vtedy 4000Sk radšej vôbec nespomínam, momentálne zháňam všetky 4 snímače ABS na Hyundai Galloper II, 1999, 2.5TDi, kópia Mitsubishi Pajero II, dúfam, že nebudeš mať problém dať mi link, kde ich zoženiem za maximálne 20Eur za kus, ako na koncernové autá, však? Veľmi pekne ti vopred dakujem...lebo zatiaľ pod 120Eur za kus som nikde nenašiel...a samozrejme značkový dealer ich nevie dodať A čo sa týka diagnostiky, jasné, v autorizovanom servise prakticky za nič zaplatiť 30Eur, to dokáže každý, ale vieš mi poradiť nejakú dostupnú diagnostiku na štýl VAGu? Pretože viacero kamošov potrebujú poopravovať ABSká aj airbagy, ale akosi nemajú záujem zaplatiť 30Eur za zistenie chyby, potom si to nechať opraviť a potom znovu 30Eur za vymazanie chýb, vieš? Aj za to veľmi pekne dakujem
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 33960 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po červen 25 2012, 7:36 Předmět:
A s cim porovnavas smerovku na Hondu Prelude? So smerovkou na Feliciu alebo VW Eos?
Ja som potreboval len jeden snimac ABS a zohnal som ho na Mazda fore.
Keby si si tu VAG diagnostiku mal kupit, tak pojdes tiez velmi rad zaplatit do servisu. Ze to ma doma "kazdy" ako warez, podobne ako photoshop, tak to jde druha vec...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.