Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Motokultivátor MS16 a motor BRIGGS & STRATTON MODEL 13H

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
markoni



Založen: Oct 30, 2006
Příspěvky: 2310
Bydliště: Poblíž Zlína

PříspěvekZaslal: so duben 02 2011, 10:04    Předmět: Motokultivátor MS16 a motor BRIGGS & STRATTON MODEL 13H Citovat

Zdravím
Potřeboval bych poradit jak očistit nebo dát do provozu ten motor který je v něm BRIGGS & STRATTON MODEL 13H. Jarní práce začaly a po zimě jsem to chtěl nastartovat a ono nic problém bude asi v karburátoru protože svíčka je suchá kdo má s tým zkušenosti tak díky za rychlou pomoc.Poznámka píši to jsem protože nevím o žádném fóru na kterém se tím zabývají kdyby někdo věděl o nějakém fóru tak byl bych rád díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31903
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so duben 02 2011, 10:50    Předmět: Citovat

Tyhle Briggsy jsou docela mrchy - používají membránové karbce podobné těm v motorových pilách. Máme už víc jak 10 let sekačku taky s Briggsem a dělá nám to samé - po zimě odmítá nastartovat, svíce suchá, jiskra je. Než bych to celé rozebíral (a pak musel vozit do Litomyšle do mr.dfílda za těžký prachy znovu nastavit), naučil jsem se startovat to jako modelářský motorek - vezmu injekční stříkačkou asi tak 1cm krychlový paliva, vyšroubuju svíčku, palivo špricnu do spalovacího prostoru, svíčku honem zašroubuju zpátky a škubnu za startšpagát. Někdy to stačí a někdy je to potřeba zopakovat - ale zatím jsem takto nastartoval vždycky. Důvodem je membrána v karburátoru, která má na jedné straně podtlak z klikové skříně - a pulsováním pumpuje palivo. Přes zimu se přilepí a při startování nepulsuje dost velkým rozkmitem = nevstřikuje do difuzéru dost paliva. Pokud motor blafne na palivo přímo nad pístem, membrána se jeho prudkým roztočením uvolní - takže buď chcípne, ale dá se znovu nastartovat, nebo přímo zůstane v chodu.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jirka



Založen: Jul 01, 2005
Příspěvky: 2031
Bydliště: zbídačený kraj

PříspěvekZaslal: so duben 02 2011, 11:08    Předmět: Citovat

To se mi taky stalo a přesně takhle, jak popisuje EKKAR, mi "opravili" sekačku u Mountfielda v servisu. Za minutu hotovo. Poradili mi tam nechávat přes zimu trochu paliva v nádrži, ikdyž se to podle manuálu nedoporučuje. Pak by se membrána neměla přilepit. Něco na tom bude, protože od té doby tam trochu benzínu přes zimu nechávám a zatím jsem na jaře vždy nastartoval.
_________________
*****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
markoni



Založen: Oct 30, 2006
Příspěvky: 2310
Bydliště: Poblíž Zlína

PříspěvekZaslal: so duben 02 2011, 17:38    Předmět: Citovat

Udělal co mi bylo poraděno ale pořád to nejde Rolling Eyes ještě soused mi poradil ať tam dávám benzín filtrovým otvorem když to tak dělám tak mi to jede ale jakmile přestanu nalévat benzín tak to zdechne měl jsem to rozděláno vyčistil jsem filtr co je v nádobě na benzín co se natahuje benzín dal jsem to dohromady a pořád to je stejné díky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
durkovic



Založen: Dec 18, 2004
Příspěvky: 1890
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so duben 02 2011, 17:39    Předmět: Citovat

napodobne sa mi to stalo. tiez u briggsa nechcel bytit, rozobral som karbec, vstupny filter paliva zadrbaný, membrana v podvnom stave, tak som si opísal kod motoru, cez tyťden kupil za par kaček membranu, cez vikend osadil a na prvý drc chytilo, odvtedy Ok každu jar. lepšie je to u tecumseh-u ten ma poctivý plavákový karburator z odliatku s dvoma škrtiacimi klapkami, činnost podobna jako u JIKOV (2 takt - VARI/TERRA) a na jar židny problem so štartom.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kejki



Založen: Nov 10, 2009
Příspěvky: 2464
Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7

PříspěvekZaslal: so duben 02 2011, 22:50    Předmět: Citovat

Ano, tento problém u Tecumsehu nebyl, ale asi tam byly jiné. Byly považovány za horší řadu a někteří je odmítali opravovat, nebo se oprava nevyplatila. Výroba byla prý ukončena. Přesto jsem ho koupil funglovku od Poláka na aukru, protože mi bylo líto jinak perfektního šasi. Sice se dnes dají koupit levné sekačky, ale ty čínské motorky, to je mor. Takže bude dupat u rodičů.

Ohledně BaS -Díky za info, přesně tohle mi dělá taky, úžasný kladenský opravář mě s tím vždycky vypakoval, že jemu to chytne. Pak jsem při sejmutém filtru vypozoroval, že palivo stříká jen při určité dynamice pumpování, rázně přímo na střed, žádné pomalu a důkladně nefunguje. A kralupský opravář jen podle popisu řekl membrána. Ještě bych řekl že přes zimu benzín ztratí nejtěkavější část a pak blbě chytá, takže rozhodně doplnit čerstvý.

Jo a dobrá perlička je utěsnit to děravé víčko, to už jsem taky viděl a představte si, ono to pak nefunguje Very Happy

A pokud někdo víte jak mají být ty samopřidávací plíšky s pérkem, tak to by se mi taky hodilo. Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PLV



Založen: Oct 21, 2007
Příspěvky: 400
Bydliště: Litovel

PříspěvekZaslal: so duben 02 2011, 23:16    Předmět: Citovat

Tyto problémy začaly vznikat od doby, co se používají ekologická paliva. V benzínu jsou různé sračky, které ho stářím znehodnocují a on potom poškozuje palivovou soustavu. Karburátory korodují, sítka a filtry v nádržích se nevratně znečištují a vše se navzájem slepuje a přilepuje. Benzíny používané před dvaceti a více lety mají neomezenou životnost. Současné se znehodnocují po půl roce. Smile
_________________
Netřep se mnou!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pavel16



Založen: Dec 19, 2007
Příspěvky: 834
Bydliště: Litovel

PříspěvekZaslal: ne duben 03 2011, 10:54    Předmět: Citovat

Po zimě jsem měl taky celej karburátor zkorodovanej - takovej bílej šum,kterej všechno ucpal a taky zatuhla jehla u plováku a do karbce nešlo palivo.Po vyčištění to šlape jak má.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
durkovic



Založen: Dec 18, 2004
Příspěvky: 1890
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne duben 03 2011, 11:32    Předmět: Citovat

ano ano čital som, že tecumseh motory neboli bohvie čo ale ten môj má už 4 roky, služi ako pohonna jednotka na malotraktore (prevodova skrina, rotavator bubnova kosačka, travniková kosačka atd) benzin nechavam v karburatore ako keby , myslim na jesen a po zime na 2 druhý drc chytne a beží, olej mením raz za 2 roky. a v pohode motor nemôžem si stažovať 195ccm a 6.5 koníka na malotraktor je už pekna ťažná sila. ale cchelo by to nadrž aku maju motory JIKOV 1447 napr. taku tu navrch.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
markoni



Založen: Oct 30, 2006
Příspěvky: 2310
Bydliště: Poblíž Zlína

PříspěvekZaslal: ne duben 03 2011, 16:11    Předmět: Citovat

Má to být údajně membrána v karburátoru tak pro orientaci kolik to bude stát když to dám do servisu? ještě přikládám fotky pro ilustraci díky


Fotka001.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  Fotka001.jpg
 Velikost:  152.68 kB
 Staženo:  137 krát


Fotka002.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  Fotka002.jpg
 Velikost:  108.98 kB
 Staženo:  145 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.21 sekund