Kolega v práci má P306 před STK a nesvítí mu zadní světla (zpatečkové).
Ale zajimavá je jedna věc
1, v autě se nikdo nehrabal, světla fungovala......
2, spínač světel na převodovce je dobrý (prý zkoušeli v servise)
3, žárovky OK, protože při zařazené zpátečce a zapnutém zapalování světla nesvítí, ale pozor ! rožnou se když je zapal. v druhé poloze (starter) potom opět zhasnou. (nebo mě napadá že tím otřesem při startování se někde něco spojí, nevím chtělo by to odpojit startér a zkusit, jenže do motoru je strašný přístup)
Může někdo dát tip jak dál (předpokládám že bude někde něco uhnitého, zoxidovaného) ale opravdu je tam všude strašný přístup.
Potřeboval bych schéma nebo alespoň informaci, není li tam v zapojení nějaká neobvyklost třeba oproti ostatním autům.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: ne červen 11 2006, 20:22 Předmět:
Zkus proměřit dráty od spínače k žárovkám, zjisti kvalitu ukostření, podívej se do objímek u žárovek, jestli nejsou uvnitř zoxidované a podívej se také na spínací skříňku. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Kolega v práci má P306 před STK a nesvítí mu zadní světla (zpatečkové).
Ale zajimavá je jedna věc
1, v autě se nikdo nehrabal, světla fungovala......
2, spínač světel na převodovce je dobrý (prý zkoušeli v servise)
3, žárovky OK, protože při zařazené zpátečce a zapnutém zapalování světla nesvítí, ale pozor ! rožnou se když je zapal. v druhé poloze (starter) potom opět zhasnou. (nebo mě napadá že tím otřesem při startování se někde něco spojí, nevím chtělo by to odpojit startér a zkusit, jenže do motoru je strašný přístup)
Může někdo dát tip jak dál (předpokládám že bude někde něco uhnitého, zoxidovaného) ale opravdu je tam všude strašný přístup.
Potřeboval bych schéma nebo alespoň informaci, není li tam v zapojení nějaká neobvyklost třeba oproti ostatním autům.
Nech si zapnuté zapalování v druhé poloze před startem,pak odpoj konektor od spínače zpátečky na převodovce,pak si vem kousek drátu a proklemuj to v konektoru,pokud se rozvítí světla je elelektrika v pořádku,jedná se o vadný spínač,nejčastější příčina proč nejdou zpáteční světla u Peugeotů!! Pokud máš doma světelnou zkoušečku nebo voltmetr,tak jeden vývod v konektoru musí být pod napětím 12-cti voltů!!
P.s Že to prý zkoušeli v servisu to mu moc nevěř,vykašlali se na to!!
Nech si zapnuté zapalování v druhé poloze před startem,pak odpoj konektor od spínače zpátečky na převodovce,pak si vem kousek drátu a proklemuj to v konektoru,pokud se rozvítí světla je elelektrika v pořádku,jedná se o vadný spínač,nejčastější příčina proč nejdou zpáteční světla u Peugeotů!! Pokud máš doma světelnou zkoušečku nebo voltmetr,tak jeden vývod v konektoru musí být pod napětím 12-cti voltů!!
P.s Že to prý zkoušeli v servisu to mu moc nevěř,vykašlali se na to!!
No, jde o to, že při startování (klíč v poloze starter točí) a zařazené zpátečce ty světla svítí., ale pokud je klíč v poloze zapnuteho zapalování (motor běží, nebo jen zaple zap.) tak ani ťuk. Mám takové podezření, že tam bude někde něco upadlého-uhnitého, kvůli té vazbě na starter. Proto se chci podívat jak je to vlastně na peugotu dělané. Osobně mám Felicii, předtím taky škodovku a tam je to naprosto průhledné.
Nech si zapnuté zapalování v druhé poloze před startem,pak odpoj konektor od spínače zpátečky na převodovce,pak si vem kousek drátu a proklemuj to v konektoru,pokud se rozvítí světla je elelektrika v pořádku,jedná se o vadný spínač,nejčastější příčina proč nejdou zpáteční světla u Peugeotů!! Pokud máš doma světelnou zkoušečku nebo voltmetr,tak jeden vývod v konektoru musí být pod napětím 12-cti voltů!!
P.s Že to prý zkoušeli v servisu to mu moc nevěř,vykašlali se na to!!
No, jde o to, že při startování (klíč v poloze starter točí) a zařazené zpátečce ty světla svítí., ale pokud je klíč v poloze zapnuteho zapalování (motor běží, nebo jen zaple zap.) tak ani ťuk. Mám takové podezření, že tam bude někde něco upadlého-uhnitého, kvůli té vazbě na starter. Proto se chci podívat jak je to vlastně na peugotu dělané. Osobně mám Felicii, předtím taky škodovku a tam je to naprosto průhledné.
Ještě stále nevím Badochu jestli máš benzínovou nebo naftovou P-306-tku je v tom moc velký rozdíl pak Ti poradím líp!!!
P.s jediný co vým o Tvým autíku,že je to rok výroby 1998!! Nic víc!!
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.