Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Favorit-zpožděné dobíjení

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
radim12



Založen: Oct 24, 2009
Příspěvky: 19

PříspěvekZaslal: čt duben 29 2010, 18:32    Předmět: Favorit-zpožděné dobíjení Citovat

Zdravím, Mám menší problém s dobíjením na Favoritu 135 LS r.v. 92.
Dřív začínal dobíjet při startu od cca 800ot/min a teď je to až od 1500ot/min.
Pokud zvýším otáčky nad tuto mez kontrolka zhasne a pak v pohodě dobíjí i při volnoběhu cca 700ot/min.
Díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
procesor



Založen: Oct 02, 2009
Příspěvky: 5286
Bydliště: PO

PříspěvekZaslal: čt duben 29 2010, 19:16    Předmět: Citovat

Zaolejované uhlíky, možno aj krátke so slabým prítlakom.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31989
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt duben 29 2010, 19:34    Předmět: Citovat

A protože nové huhlíky už asi sehnat nepůjdou, kup si rovnou nový celý regulátor - je to i jistější, zaplatíš za to cca 120,- kaček - ale pokud tomu Fáčku hodláš dopřát ještě nějaká léta života, raději bych volil cenu kolem 1000,- a nechal rovnou zrepasovat celý alťas - ostrouhnou na soustruhu kroužky, vymění ložiska, překontrolují diody... Úplně nový vyjde na cca 2500, - ale s tím repasem z vlastního by ses do "litříku" měl vejít.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PCmaniac99



Založen: Feb 07, 2008
Příspěvky: 786
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: čt duben 29 2010, 19:35    Předmět: Citovat

dělá i mně... neřeším po jnastartování prošlápnu plyn ke 2000ot/min aby neotravovala kontrolka a neřeším baterka zatím žije.. vždy nwež uhodí mrazy tak nabíjím.... každý rok-... preventivně....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Honza_dy



Založen: Aug 20, 2004
Příspěvky: 2172
Bydliště: Brno-venkov

PříspěvekZaslal: čt duben 29 2010, 20:04    Předmět: Citovat

Uhlíky budou stejné jako ve Feldě, takže sehnat jdou v každé mototechně. Rozhodně bych nechal stáhnout ty sběrací kroužky a ložiska si případně vyměníš sám. Žádnej horor.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
keemo



Založen: Sep 10, 2007
Příspěvky: 5223
Bydliště: Ostrava, Bratislava

PříspěvekZaslal: čt duben 29 2010, 20:05    Předmět: Citovat

Toto s dobijanim robili aj prve feldy...takze nadobudam pocit "its not Bug its a Feature..." (nieje to chyba ale vlastnost) ale s Ekkarom suhlasim-generalkou nic nepokazis.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31989
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt duben 29 2010, 20:14    Předmět: Citovat

Honza_dy - můžou, ale nemusejí být, záleží na tom, jaký má alťas - a jestli je to opravdu Fáčko ´92, tak stejné nebudou, Feli měly alťasy stejné jen s vývozními Fáčky od ročníku ´91 a s tuzemskými od modelového ročníku ´94 - takže vývozní typ do roku 90 včetně a tuzemský do r.v. 93 NEBUDE s největší pravděpodobností shodný s Feli - poznávacím znamením je velikost řemenice a to, jestli používá jednoduchý (i když "ozubený") klínový řemen = staré provedení, nebo vícedrážkový, takzvaný "mikroklínový" = nové.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cabernet



Založen: Nov 26, 2005
Příspěvky: 2784

PříspěvekZaslal: čt duben 29 2010, 20:17    Předmět: Citovat

Pokial by malo ist o zohnatie novych uhlikov, tak si myslim, ze s tym by nemal byt problem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Honza_dy



Založen: Aug 20, 2004
Příspěvky: 2172
Bydliště: Brno-venkov

PříspěvekZaslal: čt duben 29 2010, 20:42    Předmět: Citovat

Ekkar: Až takový znalec nejsem, ale mám tu jeden záložní alternátor z Fáčka s klasickou řemenicí a až na tu řemenici a nižší výkon je naprosto shodný s altíkem ve feldě. Měl jsem ho tam když jsem dělal generálku na tom původním. Samozřejmě bavíme se o 1,3MPI. 1,6tky už měly altíky BOSCH.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
souba



Založen: Jan 21, 2005
Příspěvky: 706

PříspěvekZaslal: pá duben 30 2010, 5:59    Předmět: Citovat

Banální dotaz.
Máš dost napnutý klíňák ?

Trochu trpělivosti neuškodí .
Pokud nejde o život není kam spěchat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
radim12



Založen: Oct 24, 2009
Příspěvky: 19

PříspěvekZaslal: pá duben 30 2010, 11:26    Předmět: Citovat

Klíňák je napnutý. Tam problém není.
Problém v uhlíkách - tzn. větší přechodový odpor a úbytek napětí?
Proto se nabudí až u vyšších otáček?
Díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31989
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá duben 30 2010, 11:49    Předmět: Citovat

Honza_dy - píšu, jak to tvrdí v příručkách. O tom, že Škodovka je bordel na kolečkách a do aut se montovalo a dost často ještě pořád montuje všecko, co jim přijde pod ruku se nedá pochybovat. Kdo například ví, že přední brzdy u Favorita/Formana mají nějaký "mezityp" včetně odlišných kotoučů, který má sice rozteč kolových šroubů 100mm, ale jinou výšku osazení mezi samotnou brzdicí plochou kotouče a dosedací plochou pro ráfek? A vidíš, já ho ve Formanu měl - a nové kotouče jsem musel shánět čtrnáct dní telefonicky po půlce ČR, zatímco těch původních "starých" (s roztečí 98mm) nebo "nových" (rozteč 100mm - a osazení výškově shodné s Felinou) byly všude plné regály... Takže vůbec nepochybuju o tom, že někdo může mít ve starším provedení Fáva/Formana novější alťas určený původně pro finální montáž do pozdějších typů - a s osazeným starým typem řemenice... Ono se to i měnilo v servisech, někdo chtěl výkonnější alternátor, tak mu dali novější a na něj nasadili starou řemenici - a nikam se taková úprava nepsala, protože všecko ostatní sedělo. Jinak alternátory BOSCH byly ve všech Favoritech - ale záleželo na tom, kam bylo auto určené. Pokud na tuzemský trh, dostalo alťas licenční vyrobený v Česku - a na export originální německý...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.17 sekund