Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

CARRIER 12V na 220V

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dedabeda



Založen: Jul 11, 2006
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: pá leden 08 2010, 8:12    Předmět: CARRIER 12V na 220V Citovat

Dobrý den.
Chladicí zařízení CARRIER z nákladního auta je napájeno 12V=.
Bude možno po úpravě používat zařízení na 220V st .Jestli ano co tato úprava obnáší .Díky ,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PCmaniac99



Založen: Feb 07, 2008
Příspěvky: 786
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: pá leden 08 2010, 9:20    Předmět: Citovat

na chladícím zařízení bude určitě psaný odběr proudu. tak podle toho dimenzované trafo s usměrňovačem.

220V/12V 5A

ještě se dá použít spínaný zdroj. Třeba starý zdroj z PC-AT má +12V a proud často do 8A. Ten se dá najít třeba na sběrném dvoře.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dedabeda



Založen: Jul 11, 2006
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: pá leden 08 2010, 14:56    Předmět: CARRIER 12V na 220V Citovat

Zastavil jsem auto s chlaďákem . Pan řidič mi vysvětlil že auto pohání jeden agregát motorem přes řemenici . Při stání lze napájet druhý agregát 380V -y .Auto je vybaveno vidlicí na 380V .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Artaban001



Založen: Apr 01, 2004
Příspěvky: 9768
Bydliště: Pendrov

PříspěvekZaslal: pá leden 08 2010, 23:10    Předmět: Re: CARRIER 12V na 220V Citovat

dedabeda napsal(a):
Dobrý den.
Chladicí zařízení CARRIER z nákladního auta je napájeno 12V=.
Bude možno po úpravě používat zařízení na 220V st .Jestli ano co tato úprava obnáší .Díky ,



A co takhle uvést něco bližšího o tom chláďáku? - pokud je to auto lednička, tak stačí dokoupit zdroj z odkazu výše (koupil jsem ho v Tesku za 250KČ ve slevě). Ten dává 12V a 7A. Pajšl je pajcnutej PC zdroj (TL494 + standartní omáčka kolem něj)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PCmaniac99



Založen: Feb 07, 2008
Příspěvky: 786
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: pá leden 08 2010, 23:21    Předmět: Citovat

To vypadá že dedabeda myslí clhadící AGREGÁT z chladícího auta... pokud sem to pochopil da se napajet 3x220V (380V) a to tak že je vytahnu někde ze zásuvky doma. Nebo tím motorem přes řemenici.... tak že bud koupit el. motor na 220V a přes remenici pohanet ten agregat a nebo neak udelat z 1f zasuvky 3f zasuvku ale to teda nevim jak. Proč to potřebuješ napajet 220V? fakt to nejde tema 380V?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mahony



Založen: Aug 20, 2006
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: po leden 11 2010, 5:36    Předmět: Re: CARRIER 12V na 220V Citovat

dedabeda napsal(a):
Dobrý den.
Chladicí zařízení CARRIER z nákladního auta je napájeno 12V=.
Bude možno po úpravě používat zařízení na 220V st .Jestli ano co tato úprava obnáší .Díky ,

Pokud je toto chlazení z malé dodávky,je pravděpodobnost malá v tom,že je toto zařízení připraveno na provoz 220/380V.Kompresor pohání pouze chod motoru,spínaný el.spojkou /12V/,ovládání a motor výparníku je také na 12V.
Pokud je ale na autě přípoj na 220/380V,bude v bedně nad kabinou další kompresor a trafo.Tento kompresor je buďto na 220V,nebo 380V /alespoň u typu ZEPHYR 30S/. Zjistit až u danného typu,podle štítku.Trafo slouží na napájení ovládání, ventilátoru ve výparníku a chlazení kompresoru.Dost často se stávalo,že byla vyhozena pojistka na tomto trafu a druhý den se nenastartovalo,protože ovlád. a ventilátor šel z baterky./některé novější agreg.mají už blokování/.Co si ještě matně vzpomínám,tak odběr na 220V byl kolem 9A a na 380V kolem 4A.Možná že mám ještě k tomu ZEPHYRu někde manuál a čísla chybových kódů.

_________________
a má to kostru ?? /já určitě/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dedabeda



Založen: Jul 11, 2006
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: po leden 11 2010, 16:39    Předmět: CARRIER 12V na 220V Citovat

Není nutné zapojení na 220V ,380V není problém . Chladicí zařízení chci zabudovat do boxu 8m3 (nepohyblivý). Ten kod poruch a manuál se mi určitě bude hodit . Podmínky pro zaslaní mi prosím pošlete na email bedrich.zizka@centrum.cz. Předem díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mahony



Založen: Aug 20, 2006
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: po leden 11 2010, 20:19    Předmět: Re: CARRIER 12V na 220V Citovat

dedabeda napsal(a):
Ten kod poruch a manuál se mi určitě bude hodit . Podmínky pro zaslaní mi prosím pošlete na email bedrich.zizka@centrum.cz. Předem díky.

O.K.Posílám email.

_________________
a má to kostru ?? /já určitě/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.18 sekund