Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

zapalování Felicia

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ESTRA



Založen: Feb 25, 2005
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: ne leden 11 2009, 17:19    Předmět: zapalování Felicia Citovat

Mám Felicii 1,3 MPI. Startuje perfektně i v současných mrazech na první otočení. Pokud ale chcípnu už zahřátý motor, téměř nejde nastartovat ! Pravděpodobně stříkne benzín na svíčky a nepřeskočí jiskra. Cry
Na fóru Škoda na toto téma doporučovali vyměnit mnoho různých dílů, často naprosto nesmyslně. Proto zkouším toto fórum, plné elektrikářů, zda nemáte někdo zkušenost uvedeným problémem. Question
Nejpravděpodobnější se podle fóra Škoda zdála zapalovací lišta. Je přímo na svíčkách a jsou v ní dva transformátory. Je dost drahá abych ji jen tak na vyzkoušení koupil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
badoch



Založen: Feb 23, 2005
Příspěvky: 592
Bydliště: SM

PříspěvekZaslal: ne leden 11 2009, 17:39    Předmět: Citovat

Na Vagu zkontrolovat snímač teploty (G62 tuším)vody pro řj , pozor budík na přístrojovce má jiný snímač.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Topik



Založen: May 27, 2008
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: ne leden 11 2009, 18:14    Předmět: Citovat

ESTRA napsal(a):
Mám Felicii 1,3 MPI. Startuje perfektně i v současných mrazech na první otočení. Pokud ale chcípnu už zahřátý motor, téměř nejde nastartovat ! Pravděpodobně stříkne benzín na svíčky a nepřeskočí jiskra. Cry
Na fóru Škoda na toto téma doporučovali vyměnit mnoho různých dílů, často naprosto nesmyslně. Proto zkouším toto fórum, plné elektrikářů, zda nemáte někdo zkušenost uvedeným problémem. Question
Nejpravděpodobnější se podle fóra Škoda zdála zapalovací lišta. Je přímo na svíčkách a jsou v ní dva transformátory. Je dost drahá abych ji jen tak na vyzkoušení koupil.


..zkontroluj snimac otacek na setrvaku...1.odpor snimace,2.vizualne-muzou na nem byt nabaleny kovove spony, ktere zkresluji start.signal,3.snimac prestava fungovat prave pri zahratym motoru jelikoz se teplotou zmeni odpor-reseni vymena.

Jinak urcite zkontrolovat i snimac vody!
piny 1a3 pri 20stupnich-odpor cca. 1940ohmu
piny 1a3 pri 80stup. - odpor cca.200-400ohmu


Naposledy upravil Topik dne ne leden 11 2009, 18:55, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jopo166



Založen: Nov 30, 2008
Příspěvky: 1258
Bydliště: Michalovce

PříspěvekZaslal: ne leden 11 2009, 18:41    Předmět: Citovat

mal som tten sami problem dlho som startoval ked bol motor zahriaty a za studena startoval mal som vtedi najazdenich 40000km a bolo to cidlo teploti hned na termostate po vymene vsetko OK MAM FELDU
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
no_-_name



Založen: Dec 13, 2007
Příspěvky: 257
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: ne leden 11 2009, 19:18    Předmět: Citovat

též se přikláním k čidlu teploty vody
_________________
~Nestavte se mi na odpor! - Georg Simon Ohm ~
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ESTRA



Založen: Feb 25, 2005
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: ne leden 11 2009, 23:01    Předmět: Citovat

Díky všem.
K vyzkoušení se asi dostanu až příští sobotu, protože nemám garáž a venku je pěkná kosa.
Dám vědět, jak to dopadlo. Arrow
Jirka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
D.i.n.g.o
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: pá březen 27 2009, 3:23    Předmět: Citovat

Měl jsem tentýž problém na Mazdě 323 1,6i z roku 1989 za studena chytla na první otočení a to i při -20°C, po ohřátí motoru nebyl problém aby chytla hned, ale jakmile se odstavilo auto a třeba za 20minut sem chtěl nastartovat, tak to trvalo daleko déle aněkdy i na několikrát. Tipuju to na to, že vstřikování dává moc bohatou směs.
(auto je už zrecyklováno, měl jsem ho dva roky a nikdy žádný jiný problém a to se startováním pořád stejné)
Návrat nahoru
blahojan



Založen: Feb 10, 2009
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: pá březen 27 2009, 17:43    Předmět: Citovat

Kontrola cez vag, a ked teplota je ok tak vymen snimac otacok.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund