Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Vybíjení baterie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt září 22 2005, 20:59    Předmět: Citovat

To je teda blbost Exclamation Ani akumulátory ze stejné výrobní série nejsou ůplně stejné a při 100% nabití mezi takovejma 72Ah baterkama může téct klidně i 200A vyrovnávací proud Exclamation Skoušel jsi si doma někdy zapojit paralelně dva "ůplně stejné AA akumulátory Question Už u 650mAh aku je vyrovnávací proud klidně i 5A Exclamation Exclamation Shocked
_________________
Klídek chlapi,to je nulák...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mirda



Založen: May 14, 2004
Příspěvky: 597
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: pá září 23 2005, 18:00    Předmět: Citovat

A co proražená dioda v alternátoru? Altík se jen trochu ohřívá když odpočívá!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
syfon
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: ne září 25 2005, 18:28    Předmět: Citovat

pokud ma akumulator stejne napeti a stejny jmenovity proud tak s klidem.... pac proud tece z vetsiho potencialu do mensiho delr dohodnuteho smeru.... pak kdyz sou potencialy stejne - rozdil je nulovy => proud je tez nulovy
Návrat nahoru
squer
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: po říjen 10 2005, 23:27    Předmět: Citovat

Taky bych to tipoval na ten altik, konkretne diody. Uz jsem jednou podobny problem resil, shodou nahod na Fordu. Na rozdilne stari aku bych to nesvadel, nemyslim, ze to ma v danym pripade nejakou souvislost, kdyz pise ze mu je to vymlati do nuly. Jinak 24V sit se pouziva vsude kde je zapotrebi vetsi sila starteru na roztoceni motoru, starter ma pak dvojnasobny vykon pri stejnem proudovem odberu.
Návrat nahoru
squer
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: út říjen 11 2005, 0:04    Předmět: Citovat

Takze jsem zapomnel dodat, odpoj aku, odpoj tricitku od alternatoru, zapoj aku a skrtni si o sroub alternatoru kde byla tricitka, jestli bude jiskrit je zavada v alternatoru. Taky by slo misto jiskreni pouzit ampermetr, ktery zapojis seriove mezi tricitku a sroub na altiku, jestli ti rozsah dovoli. Jak uz psal nekdo vyse, alternator bude s velkou pravdepodobnosti "topit" takze muzes vyzkouset i hmatovou zkousku.
Zdar
Návrat nahoru
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1772
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: čt únor 02 2006, 23:01    Předmět: Citovat

Záleží Jak jsou baterie zapojené myslím že asi paralelně. Doporučuji změřit hustoměrem a voltmetrem napětí na prázdno. Byl tu dobrý nápad změřit jednotlivé větve, postupným odpojováním a měřením proudu. Prevít je taky centrál.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.12 sekund