Potřeboval bych nasměrovat. Známému shořel ventilátor chlazení, který vyměnil, ale nechce mu to fungovat. Potřeboval bych poradit jak je to zapojené, podle info co jsem sehnal na netu, by tam snad měly být dokonce dvě rychlosti. Nevíte, která pojístka-relé nebo co je vtom obvodu ještě zapojeno?
Případně schéma.
Moc děkuji.
Zdar nevim jak u peugeotu ale dve rychlosti mivaly jen diesely ktere se zacinaly chladit drive. Vetsina aut ma cidlo na chladici ktere je trvale pod napetim zkus pohledat. _________________ Internet - metla lidstva
Zdar nevim jak u peugeotu ale dve rychlosti mivaly jen diesely ktere se zacinaly chladit drive. Vetsina aut ma cidlo na chladici ktere je trvale pod napetim zkus pohledat.
Ahoj mam peugeota 309.1.4.r.v91 a mam dvorychlostni ventilator,je tam termostat kterej spina kolem 90stupnu a pak prepne pri 95stupnich na max otacky.Jen uz se mi stalo asi 3krat ze sem ho musel vymenit,tak sem to predelal na rucni vypinac a je pokoj.Funkce jde ozkouset,na pravy strane na chladici je konektor od toho termostatu,staci ho sundat a dratem zkusit spojit vyvody sou tam tri.prostedni je myslim privod +,a ty dva krajni sou rychlosti.Tim bych asi zacal!
Ahoj mam peugeota 309.1.4.r.v91 a mam dvorychlostni ventilator,je tam termostat kterej spina kolem 90stupnu a pak prepne pri 95stupnich na max otacky.Jen uz se mi stalo asi 3krat ze sem ho musel vymenit,tak sem to predelal na rucni vypinac a je pokoj.Funkce jde ozkouset,na pravy strane na chladici je konektor od toho termostatu,staci ho sundat a dratem zkusit spojit vyvody sou tam tri.prostedni je myslim privod +,a ty dva krajni sou rychlosti.Tim bych asi zacal!
No právě že když proklemuju termostat tak stejně nefunguje. Potřebuji vědět kde které relé a pojístka případně který pol to spíná. .......před zapalováním, nebo musí být klíček zaplý..... Ona ta uatoelektrika totiž bývá zapojená nějak divně .
Nemám ani schéma, a na netu jsem jej nikde nenašel.
Ahoj tak mi dej na sebe email ja naky schama na 306mam tak ti to poslu,jestli ti to pomuze.Ventilator se muze kdykoli roztocit,takze by mel byt pod napetim porad.
Založen: Dec 07, 2005 Příspěvky: 15 Bydliště: S-W SK
Zaslal: st leden 18 2006, 17:19 Předmět: P306
U P306 D je rele ventilatorov vpredu pod prednou maskou. Ak mas este zaujem, mrkni do knihy Jak na to...(KOPP C.B.). Pre Tvoj model su tam celkom dobre schemy a prakticke rady. Vela zdaru!
U P306 D je rele ventilatorov vpredu pod prednou maskou. Ak mas este zaujem, mrkni do knihy Jak na to...(KOPP C.B.). Pre Tvoj model su tam celkom dobre schemy a prakticke rady. Vela zdaru!
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.