Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

schema na V3S

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ELDOM



Založen: Sep 26, 2006
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: st duben 23 2008, 16:56    Předmět: schema na V3S Citovat

Zdravim.Nenajde sa u niekoho schema elektroinstalacie na V3S?Bol by som moc vdacny.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
janousek



Založen: Mar 27, 2004
Příspěvky: 935

PříspěvekZaslal: st duben 23 2008, 16:59    Předmět: Citovat

Tam snad ani žádná není Very Happy Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5228

PříspěvekZaslal: st duben 23 2008, 17:38    Předmět: Citovat

Kdyz se regnes na www.nasetraktory.cz do fora tak je tam najdes.
_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ELDOM



Založen: Sep 26, 2006
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: st duben 23 2008, 17:55    Předmět: Citovat

rezis:diky moc idem nato.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
honza_jan



Založen: Nov 22, 2007
Příspěvky: 425
Bydliště: Doma

PříspěvekZaslal: st duben 23 2008, 18:08    Předmět: Citovat

Náhodou tam elektika je, protože "bigobus" byl zkonstruovaný v době, kdy se přestalo už svítit petrolejkama. Jinak tady máš vše, co potřebuješ. http://www.volny.cz/ebla/auto/P-V3S.zip
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31871
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st duben 23 2008, 18:31    Předmět: Citovat

Na "bábu vejtřasku" si nemůžu stěžovat - dělal jsem na ní autoškolu na "céčko". Střídali nám kvůli přizpůsobivosti vejtřasku s východoněmeckým šmejdem IFA L60 - a zlatá vejtřaska... Sice jela nanejvejš 80 s kopce, ale zato VŠUDE... Ta IFA, to byl šmejd všech šmejdů - na všecko posilovače vzduch/kapalina (na pedálech vzduch, na výkonných členech kapalina!) nebo elektropneumatika, studená ne a ne chytnout, ani se žhavením, dokud se neohřála, nesměla se "točit" nad 1550 otáček, aby se nepřidřela... A když měl člověk v rámci výcviku řadit v klesání před křižovatkou s meziplynem na 2 šlápnutí na spojku a přitom ještě kvůli náledí přerušovaně brzdit, její miniaturní kompresůrek a 5l vzduchojemek absolutně nestíhal - tohle auto je stavěno na řazení na 1 spojku, má synchronní převodovku s 8 stupni - ale žádný "háčko" - co má člověk vlastně zařazeno, to musí jen hádat... a je tím pádem k výcviku řidičů absolutně se nehodící - ještě tak na nácvik na cvičiště nebo na jízdu po dálnici, ale rozhodně ne na okresky a do kopců... Prostě ZLATÁ PRAGA V3S - je jí jako typu asi 50let, ale je jako celek nepřekonatelná...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ELDOM



Založen: Sep 26, 2006
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: st duben 23 2008, 18:55    Předmět: Citovat

Dakujem vsetkym za rady a tiez obhajobu V3Sky.Za tu kratku dobu co ju mam som vysiel kde som potreboval a nemal som ziadny problem.Az teraz dobijanie,ale so schemou to snad nebude az taky problem.Este raz dik.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1772
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: st duben 23 2008, 19:05    Předmět: Citovat

Budeš mít pravděpodobně + na kostře, pokud budeš mít dynamo. Největší zádrhel byl bateriák. Ten při startu spojil baterie do serie. A po nastartování je zase spojil paralelně. Dělal jsem na ni autoškolu v Olomouci po povodních v roce 97, samá uzavírka tak byla sranda se někde vymotat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Radix



Založen: Nov 14, 2006
Příspěvky: 2633

PříspěvekZaslal: st duben 23 2008, 19:42    Předmět: Citovat

Praga V3S byla skvělá, ale citelně chyběl posilovač na řízení. V terénu člověku volant často málem utrhal ruce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
souba



Založen: Jan 21, 2005
Příspěvky: 706

PříspěvekZaslal: čt duben 24 2008, 6:27    Předmět: Citovat

Také jsem s "Vétříeskou " něco prožil.
Musím potvrdit do terénu dobrá,ale když zapadla tak jenom buldozer,nebo tank na vytažení.
Odcházely 50A pojistky v bateriovém spinači 12/24V.
Pozor na přechodový odpor.
Někde bych měl mít schema.Pokud najdu a bude zájem uveřejním.
Dobíjení s dynamem žádný problém.
Napnutý klíňák,uhlíky,volné spoje,
Novější už měli alternátor.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
merlin00



Založen: Jul 11, 2008
Příspěvky: 95
Bydliště: BA, dakdy aj dalej

PříspěvekZaslal: pá červenec 18 2008, 0:17    Předmět: Citovat

nejednodusi uprava a oprava V3S spocivala ve vymene dynama za alternator 28V a vyhozeni vsech zarovek 12V a nahrazenim za 24 voltove, baterie se spojili nakrasne do serie a vyhodili z kabiny do kastlu ven..
Myslim ze upravou to ziskalo na hodnote to relay spresmykaci kdyz se posralo, dalo zabrat i elektrikari, nez pochopil princip...
Odchazel nejcasteji na dobijeni system alternatoru ( 14V) kdyz se startovalo, tak bylo odpojene od baterie a odesly diody u dynama zase slehalo jiskry po startovani kdyz se propojily baterie spatky paralelne..

a tak dal..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.20 sekund