Založen: Dec 18, 2004 Příspěvky: 1890 Bydliště: Košice
Zaslal: po květen 26 2008, 20:53 Předmět:
EKKAR napsal(a):
Nějaké zabarvení můžeš čekat tak po spálení asi 5-10 litříků benzínu, dřív se ty úsady nemají šanci projevit. Znám to ještě ze starého "chrchla", také mne zajímalo, jak "pálí" - ale prostě se to nedá uspěchat. Chce to svůj čas - a taky dobře utaženou svíčku, aby těsnila a "nefoukala". Špatně dotažená svíčka mi jednou udělala v hlavě tornádo - špekuloval jsem nad tím dva dny, než mi to došlo - svíčku je po namontování a prvním běhu potřeba po vychladnutí znovu dotáhnout - nebo minimálně zkontrolovat dotažení. Netěsnící svíčka znamená zhoršenou kompresi - horší startování - horší spalování - vyšší spotřebu - a tím i vyšší usazování nespalitelných zbytků a karbonu ve válci a na svíčku. Výsledkem je nakonec nepravidelný chod nebo samozápaly vinou rozžhaveného karbonu.
jo tak tie tie rozžhavene karbony vedia narobit bordelu... ked som mal ešte motor JIKOV JM4-003 133ccm tak po nejakých rokoch sa objavili divi a to v tej podobe že ked som zatlačil plynovu pačku na skratovací kolík tak motor mal tendenciu zhasnúť ale on blafal dalej pokim som mu nezavrel prívod benzínu, dal som to teda do servisu, a od vtedy bol so shášaním motoru pokoj zastavil hned po skratovaní tyristoroveho zapalovania. _________________ Budu-li moci, tak nepřijdu, ale nebudu-li moci, pak určitě přijdu
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31871 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po květen 26 2008, 21:07 Předmět:
Buď karbon někde na svíčce nebo vůbec ve spalovacím prostoru, nebo klidně i nevhodná tepelná hodnota svíčky, pokud se motor mizerně chladí, je potřeba nasadit svíčku "studenejší" neboli s lepším odvodem tepla - s vyšším číselným označením. Sám jsem s "chrchlem-pichtlem" jezdil na svíčku s tepelnou hodnotou označenou číslem 9 - přestože výrobce předepisoval 7... Sice šel mizerně nakopnout za studena, ale zase mi točil s doma dělanou kopií tyristorového zapalování MOTOPLAT skoro 8 tisíc otáček a nevynechával, takže mi umožňoval závodit se 4rychlostními Simsony 51 Electronic, kterým jejich omezovače otáček zaťaly tipec... Akorát spotřeba lezla nad 4 litry, protože jsem musel zvětšit i otryskování... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jan 07, 2008 Příspěvky: 514 Bydliště: Brandýsek
Zaslal: po květen 26 2008, 21:19 Předmět:
EKKAR napsal(a):
Buď karbon někde na svíčce nebo vůbec ve spalovacím prostoru, nebo klidně i nevhodná tepelná hodnota svíčky, pokud se motor mizerně chladí, je potřeba nasadit svíčku "studenejší" neboli s lepším odvodem tepla - s vyšším číselným označením. Sám jsem s "chrchlem-pichtlem" jezdil na svíčku s tepelnou hodnotou označenou číslem 9 - přestože výrobce předepisoval 7... Sice šel mizerně nakopnout za studena, ale zase mi točil s doma dělanou kopií tyristorového zapalování MOTOPLAT skoro 8 tisíc otáček a nevynechával, takže mi umožňoval závodit se 4rychlostními Simsony 51 Electronic, kterým jejich omezovače otáček zaťaly tipec... Akorát spotřeba lezla nad 4 litry, protože jsem musel zvětšit i otryskování...
Založen: Aug 08, 2007 Příspěvky: 2914 Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.
Zaslal: po květen 26 2008, 22:54 Předmět:
Kamarát mal zasa vytunenú jednorýchlostnú Babetu. Skrátený piest, odľahčená klukovka, znížená hlava, zväčšený nasávací kanál, ladený výfuk. Jazdilo to skoro 70-kou, ale žralo cca 5l/100km... _________________ Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Založen: Jan 07, 2008 Příspěvky: 514 Bydliště: Brandýsek
Zaslal: út květen 27 2008, 19:52 Předmět:
patt_01 napsal(a):
Tak to kolísání otáček sem myslim vyřešil, byli tam dvě páčky z drátu, obě byli zachycený na plechový páčce, na jedný byla pružinka, druhá vedla k další páčce ke karburátoru, když sem je vyndaval tak sem je ohnul, pak to mělo vakl a otáčky si lítali.....
Tak sem to moc nevyřešil, dělá si to co chce, občas plyn z volnoběhu vubec nepřidá a když přidá, tak to zas spadne na volnoběh , občas to vyletí na vysoký otáčky a spadne na volnoběh.... nevim jak se tam natsavujou ty dráty...bez manuálu sem v háji....
Založen: Jan 07, 2008 Příspěvky: 514 Bydliště: Brandýsek
Zaslal: po červen 02 2008, 22:17 Předmět:
Tak sem dnes sekal trávu, chytlo to napotřetí...Ty otáčky se občas hádali, už je to nastavování plynu trošku vyvaklený, inu přidal sem na volnoěhu otáčky aby to mělo normální sekací otáčky, ale drželo to, sice sem se připravil o volnoběh ale to nevadí, stejně když to nastartuju tak hned jedu....Svíčka mě štve, nezabarví a nezabarví zatim sem najezdil tak 0,5litru béna, to než najezdim 5 litrů, tak ta sekačka bude dávno ve šrotu....
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.