Nemáš zač, ale díky názorům zdejšího odborníka EKKARa k ničemu jinému nelze dojít, takže všichni z celoročkama si vyslechnou jeho verdikt "UMŘEŠ BRZO" viz. odkaz. Možná by ten slogan "UMŘEŠ BRZO" měli na ty celoročky lepit, jako na cigára.
Abych se vrátil k původnímu dotazu. Tak pan M. jezdí s BMW i3s obutým do čehosi úzkého. Takže zkušenost s dotazovaným rozměrem nemá...
Fakt nejsou nějaké dohledatelné zkušenosti s obouváním? V podstatě každé auto má nějaký internetový fanklub.
Ano, koleduju si. Mám celoroční gumy na velkým autě. Velký auto mám kvůli malýmu péru. Malý péro mám kvůli očkování v dětství. Za všecko můžou cizinci.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31932 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt březen 21 2024, 18:46 Předmět:
HnátaMáry vložil vobrázek, kterej krom nějakýho seznamu značek výrobců pečenejch sazí nemá absolutně žádnou informační hodnotu - není uvedený jaká je ta "referenční" pneumatika s nejlepší brzdnou dráhou, ani o jakým testovaným rozměru je řeč, ani jaký vzorky/dezény od uvedenejch výrobců v tom "testu" byly. K tomu už f u c k t není co dodávat ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Při testu brzdné dráhy ze 100 km/h na 0 km/h na suchém asfaltu za letních podmínek propadly všechny celoroční pneumatiky oproti referenční letní. Letní pneumatika měla brzdnou dráhu 37 m a celoroční od 6,5 m do 14,6 m více. To je obrovský rozdíl, který na okresní silnici znamená vážné důsledky pro chování auta na silnici v krizové situaci. Mezi celoročními dopadla nejlépe Michelin s 43,5 m, následují Bridgestone 44 m, Vredestein 46 m, Continental 46,9 m, Nokian 48,2 m, Goodyear 48,2 m a nejhorší byl Uniroyal s 51,6 metru.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31932 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt březen 21 2024, 19:42 Předmět:
Furt ti tam ale chybí JAKÁ ŽE TO BYLA TA LETNÍ REFERENČNÍ. A my nejsme povinní si něco dohledávat - to máš dát jako odkaz ty, když s tím chceš argumentovat.
Vsadím totiž boty, že v tom článku je to napsaný - a pokud dáváš nějakou tabulku, máš ji dát komplet s odkazem.
A já nezavrhuju ty, co jezdí celoročky - v Práglu nebo tam, kde si jsou jistí, že nebudou potřebovat vyjet za každejch okolností včetně vrstvy sněhu na silnici, ať si je mají. Ale v momentě, kdy mě na mejch zimákách narempluje někdo, kdo v mrazu a na sněhu pojede na celoročkách, určitě mu jeho šetřivost dám pocejtit. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31932 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá březen 22 2024, 1:32 Předmět:
Víš, já žiju v baráku se základem v nadmořský vejšce 380m.n.m a moje cesty se celoročně pohybujou běžně až do cca 800m.n.m. Občas i vejš, i přes 1000 m.n.m. A co občas v těch vyšších polohách v zimě potkám, z toho mi taky běhá mráz po zádech doslova v kanadách. Nemluvím o borcích, co jezdí na gumách s hrotama, ale spíš o sebevrazích, co vyrazí na lyžařskej vejlet například do Čenkovic s mondeem naloženým až po střechu 4-člennou rodinou a labradorem spolu s lyžema, sáňkama a bagáží na tejden - na "celoročních" gumách. Dojeli kupodivu dost daleko - až za Jablonný nad Orlicí, ale ve stoupání za městem najednou cesta přestala bejt holá a mokrá a milý mondéro skončilo natošup v protisměru, zapíchnutý čumákem do nahrnutý sněhový bariéry - nebejt jí, asi by metalo kotrmelce hlava-vorel hezkej kus dolů svahem ... To už není nezodpovědnost - to je přímo hazard a nezaslouží si omluvy. Takhle obutý auto mohlo klidně s sebou vzít kohokoliv dalšího. Tudíž to není jen škudlení, ale i sobeckost a bezvohlednost vůči jinejm - je jim to fuckt, jestli vezmou někoho s sebou, hlavně že nemusejí kupovat druhou sadu ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Mtahari:
Ale vždyť ani já souhlas nečekám. Rejpu a dělám si srandu ze všech. Nejvíc ze sebe.
(Akorát svoje vlastní kompromisy nebudu sugerovat druhým. Rezis se ptal na letňáky pro auto za několikanásobek ceny toho mýho.)
Jestli se tě to dotklo, tak pardon.
V žádném případě celoročka nepatří na malá auta jako Fabie, ani na auta co jezdí dálky po dálnici. A už vůbec ne na zimní dovolenou.
(I když - u jedničkový Fabie HTP to je úplně jedno. Ta je tak nedotáčivá, že jde do smyku na jakýkoli gumě a čumák má tak lehkej, že na mokru hrabe i na trojku s jakoukoli gumou.)
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 4 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.